Zeg dan gewoon tvpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zou zo op het eerste ook een stad in India of Pakistan zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig dan dat er daar ook een staat, maar Stockholm is foutquote:
Damn, dan is het die in Malmøquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Toevallig dan dat er daar ook een staat, maar Stockholm is fout
Die is het inderdaad welquote:
Mooi, want mijn opdracht was inmiddels ook alweer geradenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Die is het inderdaad wel![]()
[ afbeelding ]
De volgende was deze:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef Rollufie het volgende:
Antwoord op laatste geposte foto van Fogel was Arnhem.
De nieuwe te raden opdracht is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:59 schreef OA het volgende:
Is dat toevallig de kerk in Oosterhout, NB?
quote:
Nee.quote:
Ook foutquote:
Nee, kloptquote:
quote:
Ik denk dat je er toch nog een tip tegenaan moet gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:15 schreef OA het volgende:
Hint: deze stad ligt dichtbij een erg toeristisch meer.
Duitsland is goedquote:Op woensdag 4 november 2009 11:56 schreef Fogel het volgende:
De enige met smalspoor en breedspoort die ik kan vinden is Khartoum, Sudan, maar de foto lijkt eerder uit Duitsland te komen.
Neinquote:
Opmerkelijk gebouw. Oude zoutschuur lees ik op wikipedia, voor wie net als ik nieuwsgierig wasquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:21 schreef Rollufie het volgende:
Ik denk , alhoewel ik niet de precieze foto kan vinden dat de laatste opdracht Ljubljana , Slovenië is.
Indien niet goed dan merk ik het vanzelf
sorry niet gelezen.. ff uitzoekenquote:Ok even wat anders , 3 kastelen niet al te lastig , gaarne locatie en link tussen de 3
Buffalo ligt naar mijn weten in de USA.quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Blik het volgende:
Het kan uiteraard ook Buffalo, Canada zijn
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Blik het volgende:
Het kan uiteraard ook Buffalo, Canada zijn
quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Buffalo ligt naar mijn weten in de USA.
quote:Het zou wellicht ook St Catharines kunnen zijn?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef Porto het volgende:
the Hexagonal Umayyad
Hisham's Palace, Jericho
Jordan
Njetquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:02 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik kan het station niet vinden. Is het in Oost-Europa?
Neequote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
Is dat de hal van vliegveld Frankfurt?
Niet van mij hoor :pquote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Rollufie het volgende:
Phnom Penh , Cambodja
Geen familie toevallig op de link?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:03 schreef loowie het volgende:
Op één van de borden staat Singapore, maar dat zal wel te voor de hand liggend zijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef buzz1291 het volgende:
Het is India. JetAirways op dat bord. En niet aan zee.
Gokje: Vellore India.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
OK, Port Blair Andaman Island. Zie kenteken dat met AN begint.
bijna, er zit geloof ik maar iets van 8000km tussenquote:
verkeerde continent.quote:
nope, verkeerde landquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:28 schreef gifkwal het volgende:
Is het misschien Busan/Pusan in Zuid-Korea?
correctquote:
Je vergist je nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef OA het volgende:
Dat is het stadhuis in Maastricht, als ik me niet vergis.
Maar zover was ik al gekomenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Rollufie het volgende:
Het is de laatste dagen vrij lastig om zowieso wat te posten
Kijken of ie er doorheen komt:
Deze stad ligt in Nederland
quote:
Al die downtime he... daarna ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Rollufie het volgende:
Tot OA weer gevonden is , of zelf wat gevonden heeft
[ afbeelding ]
Succes
Sittardquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Rollufie het volgende:
Tot OA weer gevonden is , of zelf wat gevonden heeft
Succes
Hoe heb je dat nou gevonden? Mij lukt het raden van een stad bijna alleen als ik het gewoon herken. Bijvoorbeeld bij deze foto kan ik wel googelen op "kerk in nederland" oid maar dat schiet niet opquote:
Wat ik meestal doe als iets als 'kerk nederland' niet werkt/teveel hits opleverd is zoeken op stads namen + kerk, ik neem een kaart van een land en ram wat stadsnamen + kerk bv in google images, daarna kan ik eventueel afhankelijk van waar ik denk dat het ligt in diverse talen combinaties proberen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:48 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou gevonden? Mij lukt het raden van een stad bijna alleen als ik het gewoon herken. Bijvoorbeeld bij deze foto kan ik wel googelen op "kerk in nederland" oid maar dat schiet niet op
Thanksquote:Op woensdag 25 november 2009 15:01 schreef Porto het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe als iets als 'kerk nederland' niet werkt/teveel hits opleverd is zoeken op stads namen + kerk, ik neem een kaart van een land en ram wat stadsnamen + kerk bv in google images, daarna kan ik eventueel afhankelijk van waar ik denk dat het ligt in diverse talen combinaties proberen.
Als ik dan eenmaal de juiste kerk heb gevonden dan probeer ik het originele plaatje te vinden door alleen stadsnaam te gebruiken.
Wat ook vaak werkt, zeker als je een kerk ziet is stad + centrum/stadscentrum enz.
Nou dan krijg je gelijk een hint mee:quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef gifkwal het volgende:
[..]
ThanksMisschien dat ik nu wat bedrevener wordt in dit spel.
Ha! Precies in die hoek was ik al aan het zoeken! Alleen als ik iets met "knight" google krijg ik steeds Batman-plaatjes :p ik zoek verder, whehe.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef Porto het volgende:
[..]
Nou dan krijg je gelijk een hint mee:
Zoek de standbeeld van deze held in een verscheurd land in het verre oosten.
Wat lief van jequote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef captaintokyo het volgende:
Ik weet het antwoord, maar nu vind ik het lullig voor gifkwal om het te zeggen
Dat is hem!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:44 schreef Porto het volgende:
Suakin, Sudan:
Vreemd genoeg gevonden met keywords: 'afghanistan city gate' 7de hit lol.
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef Rollufie het volgende:
Lijkt mij Charlottenburg in Berlijn , nog even een passend bewijs vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Grunner op 30-11-2009 11:37:41 ]
Dat kun je aan de revolutie bouw wel zien ja. Maar geen idee waar ik deze zou moeten zoeken.quote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Rollufie het volgende:
Deze stad ligt in een voormalig communistisch land
Nou dan maak ik 't wat makkelijker:quote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Ja, na je eerste post zocht ik al in China, maar kon niets vinden
Het zijn kamelen/dromedarissen en geen lama'squote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Individual het volgende:
Cali Colombia?
oh wacht, daar sneeuwt het niet zoveel. Ergens in de Andes wel?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef Rollufie het volgende:
Als je een mooi bewijs er bij plaatst reken ik het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |