Vanavond vroeg naar bed danquote:
Idd, als het fout gaat dan heeft de helpdesk tenminste weer wat te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ergerns is het ook het minst onbelangrijke. Gewoon schrappen van de TO DO lijst
Omdat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerder als 11 uur zal vanavond wel niet lukken
Zoals?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef AMDB het volgende:
Waarom ontdek ik altijd grappige sites als ik wil werken?
Kijk, dat moeten we hebben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, als het fout gaat dan heeft de helpdesk tenminste weer wat te doen
Is pure werkverschaffing!
Vanavond naar de cocktailbarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd best vroeg naar bed ga.. Meestal rond een uur of 10/half11 en dan nog ff lezen en dan rond 11/half 12 slaap ik
Waarom stel je dat dan niet ff voor dan?quote:
Omdat dat juist niet de bedoeling is dat het zo gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom stel je dat dan niet ff voor dan?
Toen ik nog gewoon naar school moest deed ik dat ook wel eens, dan boeide het de volgende dag toch nie veel. Maar dat is nu wel andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond naar de cocktailbaren uit eten
![]()
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd best laat naar bed toe ga.. Meestal rond een uur of 1, half 2 en dan nog ff tv kijken en meestal rond 2 uur slaap ik
Je meent hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat dat juist niet de bedoeling is dat het zo gaatJe kan moeilijk met applicaties vol persoonsgegevens gaan lopen kutten
Mjah, ik zit hier ook met een kater. Dat doe ik normaal met school zelfs nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon naar school moest deed ik dat ook wel eens, dan boeide het de volgende dag toch nie veel. Maar dat is nu wel anders
Jeah, ik meen het.quote:
Oh op school had ik dat standaard elke vrijdagochtend. Daar paste ik mn planning voor mn project zelfs op aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ik zit hier ook met een kater. Dat doe ik normaal met school zelfs niet![]()
Dan heb je iig weer wat te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, ik meen het.
Maar goed, ik ga het gewoon niet als mijn probleem zien en alle telefoontjes die er volgende week over komen van de users pleur ik gewoon bij de coördinator op tafel.
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh op school had ik dat standaard elke vrijdagochtend. Daar paste ik mn planning voor mn project zelfs op aan
2 seconden na mijn post zegt hij het volgende: "Ja, Paula, we moeten morgen samen even kijken wat we getest willen zien en daar ga jij dan verantwoordelijk voor zijn"quote:
Zelfs mn projectleden vonden het niet erg, had altijd mn werk wel af. En dan elke blok, nieuw rooster "GVD! Vrijdag 1e uur lesquote:
Gewoon een of ander kutspelletje downloaden en op alle clients zetten. En dan daarna zeggen "Dat was toch de bedoeling? Of heb ik je verkeerd begrepen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Verdorie wat een lul is die coördinator zeg. Hij weet niet wat er geinstalleerd gaat worden zelfs. Niet hoe veel clients en al helemaal niet welke applicaties er op komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |