quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:31 schreef -moppie- het volgende:
gevonden.
heb je dat op de cursus gemaakt SQ?
Wat zijn er toch een K. kinderen zeg en op die leeftijd gewoon al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef FUFR het volgende:
Een meisje uit haar klas (meisje? KUTKIND) heeft Sam verteld dat ze een broertje heeft gehad dat dood is gegaan.
Ik helemaal over de flos maar mocht nix
J. heeft de ouders er op aangesproken, want Sam was meer dan verdrietig hierover.
Helemaal ontdaan enzo.
Staan ze gisteravond bij ons aan de deur, moest dat KK dr excuses aan komen bieden.
Ik heb heel fijntjes tegen die vader verteld dat zn dochter wel vaker onzin uit staat te kramen en kinderen op die manier loopt te kwetsen.
het is iedere keer wat met dat jong, ik heb Sam geadviseerd bij een volgende confrontatie dat kind goed hard op dr neus te slaan. (was mama het niet mee eens maar mama's hoeven het niet overal eens mee te zijn.)
Maarreh, ik neem dus aan dat het kind loog? Want als het echt is, is het natuurlijk wel zieligquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef FUFR het volgende:
Een meisje uit haar klas (meisje? KUTKIND) heeft Sam verteld dat ze een broertje heeft gehad dat dood is gegaan.
Ik helemaal over de flos maar mocht nix
J. heeft de ouders er op aangesproken, want Sam was meer dan verdrietig hierover.
Helemaal ontdaan enzo.
Staan ze gisteravond bij ons aan de deur, moest dat KK dr excuses aan komen bieden.
Ik heb heel fijntjes tegen die vader verteld dat zn dochter wel vaker onzin uit staat te kramen en kinderen op die manier loopt te kwetsen.
het is iedere keer wat met dat jong, ik heb Sam geadviseerd bij een volgende confrontatie dat kind goed hard op dr neus te slaan. (was mama het niet mee eens maar mama's hoeven het niet overal eens mee te zijn.)
7 jaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef Levitation het volgende:
Hoe oud is Sam nu, jaar of 9?
Ik had dat soort heksjes op die leeftijd ook in mijn klas.
als het waar was geweest had ik dus echt wel daar aan de deur gestaan want dan was ik nog veel erger over de flos gegaan. (Overigens had ze dat dan niet geweten.)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maarreh, ik neem dus aan dat het kind loog? Want als het echt is, is het natuurlijk wel zielig
Wow, 7! Die is wel al vroeg evil!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
7 jaar.
dit kind haalt echt bij iedereen het bloed onder de nagels uit, liegt en bedriegt alles en iedereen.
Is ook niet meer welkom op kinderfeestjes bij ons.
Sam mag haar ook al niet (woont bij ons om de hoek)
moeder die meent dat ze 18 is en dr ogen al heeft laten liften, pa gaat wel, beetje type stoere jongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow, 7! Die is wel al vroeg evil!
Zijn de ouders ook maf, of zijn die wel redelijk normaal?
garanzie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:
Goffer, mijn HTC touch diamond lijkt te gaan overlijden.
Eergisteravond: batterij nog 50% vol
Gisterochtend: batterij dood, opnieuw opgeladen, batterij geeft weer 100% vol aan.
Vanmorgen: batterij dood.
Snel back-uppen, Job had dat ook en op gegeven moment gaat de interne batterij ook dood en is alles weg en de telefoon stoekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:
Goffer, mijn HTC touch diamond lijkt te gaan overlijden.
Eergisteravond: batterij nog 50% vol
Gisterochtend: batterij dood, opnieuw opgeladen, batterij geeft weer 100% vol aan.
Vanmorgen: batterij dood.
Telefoon is ongeveer 18 maanden oud. Denk niet dat ik nog garanzi heb.quote:
lillijke meiskes worden nooit gegirlnapt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef FUFR het volgende:
er is een meisje verdwijnseld bij een metallica concert
Tas en mobiel terug gevonden.
Zelfs Metallica plaatste een oproep op de site.
Knap ding. vraag me wel af of het ook zo in het nieuws zou zijn geweest als het een lillikerd was..
Stel je niet zo aan meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Inu het volgende:
En ik vind het heel vervelend als mensen tegen me praten alsof ik een klein kind ben
Wil je een snoepje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Inu het volgende:
En ik vind het heel vervelend als mensen tegen me praten alsof ik een klein kind ben
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lillijke meiskes worden nooit gegirlnapt...
koetsjie koetsjie koequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Inu het volgende:
weinig ja..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lillijke meiskes worden nooit gegirlnapt...
Heb jij jouw bordje leeggegeten van morgen meisje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Inu het volgende:
wie is morgen meisje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij jouw bordje leeggegeten van morgen meisje?
Ja dat kan ze toch ook zeggen ipv constant die irritante terminologiequote:
Het is geen terminologie, het is gewoon de naam van het programmaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat kan ze toch ook zeggen ipv constant die irritante terminologie
Jullie hebben daar allebei wel een handje van trouwens. We weten dat jullie intelligent ende intellectueel zijn, maar hier kunnen we toch wel gewoon mensentaal spreken?
eenschquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat kan ze toch ook zeggen ipv constant die irritante terminologie
Jullie hebben daar allebei wel een handje van trouwens. We weten dat jullie menen intelligent ende intellectueel zijn, maar hier kunnen we toch wel gewoon mensentaal spreken?
is goed voor je cv, meedoen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is geen terminologie, het is gewoon de naam van het programma
En er wordt hier volgende week intern een Prince2 Practioner cursus gegeven waar een andere projectassistent aan meedoet... dan kan ik ook wel vragen of ik er bij mag zitten toch?
Ik ben net over mn verkoudheid heen, je gaat me niet weer opnieuw aansteken zaterdag hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook met moeilijke termen gooien maar mijn hoofd zit zo vol met snot dat ik ze niet kan vinden...
smakelijk
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net over mn verkoudheid heen, je gaat me niet weer opnieuw aansteken zaterdag he
Jouw snot in mijn gezicht is nietquote:
Zo heeft een vriendin me ooit uitgelachen nadat ze een heel verhaal vertelde over dat ze wilde dat haar vriend wat meer deed en wat meer voor zichzelf opkwam en dat ik reageerde met; Ja, hij moet gewoon wat assertiever zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel, moeilijke taal is heel subjectief, laatst gebruikte ik "anticiperen" bij een monteur en die was ook in verlegenheid gebracht
assertief, dat was het eerste woordje wat ik kon uitsprekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Jouw snot in mijn gezicht is niet![]()
![]()
[..]
Zo heeft een vriendin me ooit uitgelachen nadat ze een heel verhaal vertelde over dat ze wilde dat haar vriend wat meer deed en wat meer voor zichzelf opkwam en dat ik reageerde met; Ja, hij moet gewoon wat assertiever zijn
Mijn ouders hadden vroeger (heel lang geleden) een buurvrouwtje dat niet zo slim was, maar wel graag "grote woorden" gebruikte.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel, moeilijke taal is heel subjectief, laatst gebruikte ik "anticiperen" bij een monteur en die was ook in verlegenheid gebracht
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger (heel lang geleden) een buurvrouwtje dat niet zo slim was, maar wel graag "grote woorden" gebruikte.
Mijn vader vond het leuk om haar te plagen en na een tijdje riep ze uit: "Je zit me nu al de hele tijd te insemineren!".![]()
Nee, dit was in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus Levi heeft nog een hele tros halfbroers- en zussen rondlopen in Zoetermeer
laten we r8 niet jaloers maken hierquote:
Die zal niet jaloers zijn op jou volgens mij hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laten we r8 niet jaloers maken hier
Oh, maar met zo'n heerlijk Amsterdams accent is alles gerechtvaardigdquote:
Het was ook echt een volkswijfie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Die zal niet jaloers zijn op jou volgens mij hoor
[..]
Oh, maar met zo'n heerlijk Amsterdams accent is alles gerechtvaardigd
Mijn oude huisbazin werkte volgens haar zoontje van 10 ook op een hoge functie in het ziekenhuis idd. Ik heb nog nooit gehoord van een dokter die elke dag van 7 tot 4 werkt andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het was ook echt een volkswijfie.![]()
Ze vertelde dat ze "operatie zuster" was, na wat doorvragen bleek ze echter de operatiekamers van het ziekenhuis schoon te maken.
naja, waarom niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn oude huisbazin werkte volgens haar zoontje van 10 ook op een hoge functie in het ziekenhuis idd. Ik heb nog nooit gehoord van een dokter die elke dag van 7 tot 4 werkt anders
Nja, er waren wel meer aanwijzingen... Amper Nederlands kunnen praten helpt ook niet, en een huurder in je eigen huis zet ook aan het denken...quote:
zie het prbleem ook niet, maar misschien schoonmaaksterder op de bovenste verdiep?quote:
Of ze maakte schoon op de kasten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie het prbleem ook niet, maar misschien schoonmaaksterder op de bovenste verdiep?
kom maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef Levitation het volgende:
Kan iemand iets voor mij testen?
Je krijgt van mij dan een pm met wat je moet doen, kost ongeveer 2 minuten.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, ik wil wel
Whoei, maandag op gesprek
Nederlandse taal inschakelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
Access 2007: bijlages
Maak in tabel: bijlage aan en kies dan bijlage.
die keuze is ER GODVERDOMME NIET
Intern0tzredacteurtquote:
Heb je überhaupt wel een tabbesturingselement in je formulier?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
Access 2007: bijlages
Maak in tabel: bijlage aan en kies dan bijlage.
die keuze is ER GODVERDOMME NIET
dis de NL versiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nederlandse taal inschakelen?
[..]
Intern0tzredacteurt
nee, krijg ik niet gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een tabbesturingselement in je formulier?
Nee, zie mijn post van eerder... daar staat toch iets over een operatiekamer en een ziekenhuis? Google is gewoon heel goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:13 schreef Inu het volgende:
Waarom zie ik een banner over amandelenknippen.nl? Reclame voor een ziekenhuis, das toch vreemd?
Nee, bedoelde meer dat het ziekenhuis reclame maakt dat je het beste bij hen kunt komen om je amandelen te laten knippen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, zie mijn post van eerder... daar staat toch iets over een operatiekamer en een ziekenhuis? Google is gewoon heel goed.
ah, ja, da's maf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat het ziekenhuis reclame maakt dat je het beste bij hen kunt komen om je amandelen te laten knippen...
daar hep een vrouw aangezeten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef Levitation het volgende:
Bummer, alles gaat hier kapot. Zelfs onze storingspagina is kapot.
Kan ik de supportmelding hierbij afmelden?quote:
Wasn't me.quote:
mja. maar ik ben er nog niet oitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan ik de supportmelding hierbij afmelden?
phase of denialquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wasn't me.![]()
Althans, heb er wel aangezeten, zit er elke dag aan, is namelijk mijn werk.
Maar ik heb het niet kapot gemaakt.
Als ik het kapot gemaakt had, hadden ze het allang gevonden. Zo diep in de systemen kom ik ook weer niet.quote:
Daar heb ik ook altijd last van met mijn spekarmpjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik het kapot gemaakt had, hadden ze het allang gevonden. Zo diep in de systemen kom ik ook weer niet.
En anders blijf ik wel met mijn boezem steken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van met mijn spekarmpjes
heb jij ook zoon grote boezems?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
En anders blijf ik wel met mijn boezem steken.
quote:Vanaf 1935 werden oude en zieke Chinezen uit ziekenhuizen, logementen en huizen uit heel Nederland gehaald naar de klaarstaande schepen, waar ze in de open lucht moesten leven en slapen gedurende de hele reis naar het Verre Oosten, om zo geld te besparen. De maatregelen werden over het algemeen in een rap tempo uitgevoerd, waarbij de Chinezen nauwelijks of geen kans hadden om tegen hun uitzetting in beroep te gaan bij de Chinese consul in Nederland, die over hun rechten ging.
Vergeleken met de gemiddelde vrouw: jaquote:
we hebben nu wel betere boten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:21 schreef Inu het volgende:
Dit is dus gewoon wat Wilders weer terug wil:
[..]
Matige photoshopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef FUFR het volgende:
zal ik het doen?
Tweestrijd....
ik doe het lekker toch!
[ afbeelding ]
Bijna klaar zie ikquote:
wat is dit voor egoistische sharing?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bijna klaar zie ik
Al klaar dus
Is er nog iets dat jij van die muziek wilt hebben?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is dit voor egoistische sharing?![]()
ik eis ook toegangs!
Hallo Tim? volgens mij gebeurt er in Son iets wat njet door die beugeltje kanquote:
Veel plezier met zoeken in Son, Timquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hallo Tim? volgens mij gebeurt er in Son iets wat njet door die beugeltje kan
kzou maar es gaan kijken als ik jou was
"klik'
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel plezier met zoeken in Son, Tim
thnxquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bijna klaar zie ik
Al klaar dus
Is er nog iets dat jij van die muziek wilt hebben?
Dat was de enige van de 2 DVD dingesen die jij wilde hebben van The Gathering?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx![]()
Nee...hou niet zo van Iron Maiden![]()
en FLUFR vast ook niet
ik hou niet van gitaar met geschreeuw.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx![]()
Nee...hou niet zo van Iron Maiden![]()
en FLUFR vast ook niet
ik welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hou niet van gitaar met geschreeuw.
voorlopig wel, eerst deze ff kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was de enige van de 2 DVD dingesen die jij wilde hebben van The Gathering?
Oke. Laat maar weten als jij weer iets zoektquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voorlopig wel, eerst deze ff kijken
[barmhartige samaritaan]quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Juup© het volgende:
Ik heb een nog net niet onbedwingbare behoefte om het op een zuipen te zetten.
Suc6 dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[barmhartige samaritaan]
niet doen!
ik doe dat wel voor je![]()
[/barmhartige samaritaan]
Morgenavond, vanaf 20:00, ergens Stationsplein, doe ik met 'm mee.quote:
haiquote:
Nee...drink niksquote:
Dronken dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...drink niks
verveel me en probeer mezelf te motiveren om naar bed te gaan
kut...dan ben ik tegenwoordig al dronken zonder druppel alcohol gedronken te hebbenquote:
Cool!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Meh, die baan waar ik maandag voor op gesprek ga is echt te leuk
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In utrecht. En 32 uur. En nee, ik ga 'm niet aan Inu geven
Ik doe eigenlijk liever andere dingen in die 40 uur. Vind werken gewoon duidelijk niet het leukste dat er is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor dat vaker, van die 40 uur. En dan voornamelijk van vrouwen. Waarom hebben vrouwen een hekel aan fulltime werken?
Klopt wel, maar het geeft je ook veel tijd om te glas-in-lodenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik hoor dat een baan niet fulltime is denk ik alleen maar: zoveel procent minder salaris
But it pays bilzz. Hoewel jij je met jouw echtgenoot z'n salaris wat minder druk hoeft te maken wellichtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk liever andere dingen in die 40 uur. Vind werken gewoon duidelijk niet het leukste dat er is.
mwah, ik denk niet dat de opbrengst van 1 dag glas-in-loodselen opweegt tegen de opbrengst van 1 dag werken tegen een medior HBO salarisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het geeft je ook veel tijd om te glas-in-lodenVerkoop je die, heb je weer meer geld.
Uhmm.. met ons nieuwe huis moeten we echt wel allebei werken om de bilzz te betalen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
But it pays bilzz. Hoewel jij je met jouw echtgenoot z'n salaris wat minder druk hoeft te maken wellicht
Omdat ik de laatste 5 jaar zoveel vrije tijd heb gehad dat ik weet van voor leuke dingen je allemaal kunt doen behalve werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor dat vaker, van die 40 uur. En dan voornamelijk van vrouwen. Waarom hebben vrouwen een hekel aan fulltime werken?
Ja, ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhmm.. met ons nieuwe huis moeten we echt wel allebei werken om de bilzz te betalen.Met het oude huis konden we echt walgelijk veel geld sparen, dat is nu wel een beetje over denk ik.
Ik verdien net genoeg, dus meer is fijn. Heb toch geen geld om leuke dingen te doen, dus die vrije tijd kan me ook niet schelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste 5 jaar zoveel vrije tijd heb gehad dat ik weet van voor leuke dingen je allemaal kunt doen behalve werkenMaar ik moet ook nog heel erg wennen aan het vroeg opstaan en in mijn geval dus altijd moe zijn
En qua salaris... ik vind het meer dan genoeg wat ik krijg, dus 4 uur minder zou me niet veel uitmaken...
Waar is het in Utrecht SQ? En ik blijf liever hier werken hoor
Spannendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik verdien net genoeg, dus meer is fijn. Heb toch geen geld om leuke dingen te doen, dus die vrije tijd kan me ook niet schelen![]()
Ik hoor het maandag allemaal, ga op gesprek bij detacheringsbureau
is het zonnepaneeltje niet kapot? Want ze zouden ook op lamplicht moeten werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Spannend
Ik heb een wiebelpoppetje gekregen dat op zonneenergie werkt, maar hij doet het hierbinnen nietArbo-technisch gezien heb ik indirect zonlicht op mn werkplek, maar poppetje vindt van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het zonnepaneeltje niet kapot? Want ze zouden ook op lamplicht moeten werken
overigens niet voor mannen:Misschien even bij de dokter langs gaan? Of ben je al door de complete medische molen gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Die kan toch niets vinden, die zegt dan: ga maar aan de pil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien even bij de dokter langs gaan? Of ben je al door de complete medische molen gehaald?
goeiemorgen incassoman.quote:
[..]
overigens niet voor mannen:AAAARGH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
betalen jij!quote:
En een echte arts? ipv een huisarts die niets kan vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kan toch niets vinden, die zegt dan: ga maar aan de pil.
En an sich is het ook niet ernstig, het is alleen erg lastig
Ik heb een echo gehad bij DCE. Maar die zagen ook niks geksquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
En een echte arts? ipv een huisarts die niets kan vinden?
Ik word altijd zo moe van huisartsen met hun lapmiddeltjes en diagnoses die ik zelf ook kan stellen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
*duikt weg voor schoonmaakster met vervelende ellenlange zwetsverhalen over een kleindochter die"ze altijd "hem" en "hij" noemt*
momenteel ben ik even FUFRquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
1. Dat was je eigen schuld, jij negeerde de waarschuwing
2. Van Mega Mindy had ik toch wel verwacht dat ze tegen dit soort berichten kan.
was mij ook al opgevallen, heel raar..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
www.becam.nl
www.postkrediet.nl
www.lenen.nl
www.frisia.nl
Ik kan overal nog offertes aanvragen
[..]
overigens niet voor mannen:Hij doet het nu wel idd, verpakking eraf halen helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken hoe snel ik mn kamergenoot gek krijg met het wiebelend poppetje
Ik had laatst een andere huisarts en die was echt heel gaaf. Ik had vanalles opgezocht op internet en normaal zijn ze daar pissig om, maar hji vond het goed juist, want huisartsen weten weinig van veel, dus als je met een gerichtere vraag komt kunnen ze je beter doorverwijzen zei die![]()
www.leenwereld.nl werkt ook nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
www.becam.nl
www.postkrediet.nl
www.lenen.nl
www.frisia.nl
Ik kan overal nog offertes aanvragen
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel idd, verpakking eraf halen helptKijken hoe snel ik mn kamergenoot gek krijg met het wiebelend poppetje
Ik had laatst een andere huisarts en die was echt heel gaaf. Ik had vanalles opgezocht op internet en normaal zijn ze daar pissig om, maar hji vond het goed juist, want huisartsen weten weinig van veel, dus als je met een gerichtere vraag komt kunnen ze je beter doorverwijzen zei die
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen.
"Dokter, een jaar lang werd ik amper ongesteld en de laatste 2 maanden is het doorlopend raak. Bonken, slierten, een alles-in-1 pakket zeg maar. Ik heb op internet gelezen dat het praten over heftige menstruaties mannen nogal intimideert, kunt u me gericht doorverwijzen naar een vrouwelijke arts?"
aaargh i am blind! blind!quote:
goedemorgen moppie.quote:
Nah, die blindheid was ook van korte duur.quote:
glukkig maar....daar bij het diagn centr. zijn ze niet gek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een echo gehad bij DCE. Maar die zagen ook niks geks
Bijvoorbeeld jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen.
"Dokter, een jaar lang werd ik amper ongesteld en de laatste 2 maanden is het doorlopend raak. Bonken, slierten, een alles-in-1 pakket zeg maar. Ik heb op internet gelezen dat het praten over heftige menstruaties mannen nogal intimideert, kunt u me gericht doorverwijzen naar een vrouwelijke arts?"
En jij bent?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
glukkig maar....daar bij het diagn centr. zijn ze niet gek.
Hoe ver ben je?
Vreemd, ik wilde juist posten dat ze daar wel gek zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
glukkig maar....daar bij het diagn centr. zijn ze niet gek.
Hoe ver ben je?
Ik ben nu wel serieus benieuwd wie je bent. Zie het als interesse.quote:
Hoi Johan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef joers1 het volgende:
sorry voor de interesse...was slechts een vraag.
Met 2 kids en een vrouw...ben ik regelmatig bij het DCE geweest...nooit ervaren dat ze daar gek zijn.
My name's Johan by the way
nee, maar ik vraag het me gewoon af, als ik zeg dat ik doorlopend ongesteld ben en de tegenvraag krijg "hoe ver ben je?", verwacht ik eerder een baggeraarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef joers1 het volgende:
sorry voor de interesse...was slechts een vraag.
Met 2 kids en een vrouw...ben ik regelmatig bij het DCE geweest...nooit ervaren dat ze daar gek zijn.
My name's Johan by the way
ik ging er even vanuit dat je zwanger was....en stelde oprecht de vraag hoe ver je was. Sorry als ik iets verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar ik vraag het me gewoon af, als ik zeg dat ik doorlopend ongesteld ben en de tegenvraag krijg "hoe ver ben je?", verwacht ik eerder een baggeraar
Maar hoi
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik ging er even vanuit dat je zwanger was....en stelde oprecht de vraag hoe ver je was. Sorry als ik iets verkeerd begreep.
FYI er zitten hier hele flinke mensen maar alleen Amaranta is bezwangerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:06 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik ging er even vanuit dat je zwanger was....en stelde oprecht de vraag hoe ver je was. Sorry als ik iets verkeerd begreep.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
FYI er zitten hier hele flinke mensen maar alleen Amaranta is bezwangerd
ik heb ook welles een echo gehad, ik was ook niet zwanger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]nee, ik heb een echo gehad om andere redenen
quote:
Had je best geld mee kunnen verdienen schat ik zo. Britse tabloids zijn er dol opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb ook welles een echo gehad, ik was ook niet zwanger.
Daar was ik best blij om.
mij heb je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja
Zullen we deze post om de zoveel posts even quoten zodat de mannen er nog even aan herinnert worden?
Ik heb ook ooit een echo gehad en er zat gelukkig geen baby in mn blaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook ooit een echo gehad! Was ook niet zwanger. Was ik ook blij om!
En ik had ook geen blinde darm ontsteking, waar ze eigenlijk naar zochten.
kut, je steelt mijn grap die ik net aan het intikken wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:16 schreef ArTiC het volgende:
ik heb wel eens 'banger' in een echo put geroepen...bleek ik anger te zijn
ik deel de eer met jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, je steelt mijn grap die ik net aan het intikken was
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mij heb je er niet mee hoor
ik ben opgegroeid tussen alleen nichten
ik snap m nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, je steelt mijn grap die ik net aan het intikken was
ze zijn allemaal ouder iddquote:
gefelicitaart!quote:
Thanksquote:
ja het is een hele zorg minder...zeker in deze tijd waarin het moeilijk is een huis verkocht te krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
ThanksBen echt blij. Was de hele tijd stiekem bang dat ze het niet rond zouden krijgen en we opnieuw konden beginnen. Maar het is dus allemaal goed gekomen!
my dirty mindquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SQ wil die tegeltjes!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
De vorderingen in het nieuwe huis hebben dit in de tuin opgeleverd:
[ afbeelding ]Mijn schoonouders kunnen echt goed hakken.
zij begrijpen het " gooi het maar gelijk in de container" principe niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
ze zijn kaal en dragen trainingspakken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
We kunnen geen container kwijt, alleen op de oprit, maar dan kan de aanhanger niet meer uit de garage, da's alles behalve handig als je wilt verhuizen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
zij begrijpen het " gooi het maar gelijk in de container" principe niet?
Nu moet je ze nog een keer aanraken.
Das energie en tijd verspillings!
you is nog niet in dat stadium dus das een beetje een lame smoesjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
We kunnen geen container kwijt, alleen op de oprit, maar dan kan de aanhanger niet meer uit de garage, da's alles behalve handig als je wilt verhuizen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze zijn kaal en dragen trainingspakken?
Jawel, we moeten 2 boxen bij Shurguard leeghalen en hebben de inhoud van de schuur al verhuisd naar onze garage. We zijn dus weldegelijk spullen aan het verhuizen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
you is nog niet in dat stadium dus das een beetje een lame smoesje
Hakken als in, hakken met hakkers:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze zijn kaal en dragen trainingspakken?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Levitation het volgende:
En die is gone, wil liever in het ouders topic postenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
FYI er zitten hier hele flinke mensen maar alleen Amaranta is bezwangerd
Nou...dan moet jij maar zwanger worden...Colt heeft toch tijd zatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En die is gone, wil liever in het ouders topic posten
I don't think soquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...dan moet jij maar zwanger worden...Colt heeft toch tijd zat
moet ik anders tijd maken?quote:
je hebt de jas aan, de capuchon losgeritst maar alsnog op je hoofd gezet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, er zit een afritsbare capuchon op! Een rode!
drie keer raden hoe ik er nu bij zit
ik wil nog nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik anders tijd maken?
* artic voor is
Je bent me niet voor, ik stel me geen kandidaat...jij bent beter, je hebt al bewezen vruchtbaar te zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik anders tijd maken?
* artic voor is
nee, geen jas aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt de jas aan, de capuchon losgeritst maar alsnog op je hoofd gezet?
lol! pics?quote:
Ik ga een nieuw bedrijf beginnen: HQ-Fertility en dan stuur ik potjes spermaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent me niet voor, ik stel me geen kandidaat...jij bent beter, je hebt al bewezen vruchtbaar te zijn
en hoe ga je jezelf verkopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw bedrijf beginnen: HQ-Fertility en dan stuur ik potjes sperma
je hebt al bijna net zoveel bedrijven als Dirk Scheringaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw bedrijf beginnen: HQ-Fertility en dan stuur ik potjes sperma
maar wel MEMMEMMESSENquote:
MEM MEM MESSEN?quote:
das niet mijn schuld, dat komt door Lakeman!quote:
wij spreken geen LBO'squote:
monteur service locatiequote:
Oproep: haal allemaal uw geld weg bij de FUFR bank!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet mijn schuld, dat komt door Lakeman!
ik ben me van geen kwaad bewust natuurlijk.
Ssst, als je je mond houdt, heb ik nog wel een leuke koopsompolis voor je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oproep: haal allemaal uw geld weg bij de FUFR bank!
hell yeahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ssst, als je je mond houdt, heb ik nog wel een leuke koopsompolis voor je.
We leggen er bijna op bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
hell yeah![]()
en daar verdienen we bijna nix aan heur!
geen dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het behoeft wellicht ook geen uitleg dat Pietje geen 'Ollandèr is
disclaimer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
mèn
Een collega van me zegt over andere collega: pietje heeft dit nog niet gedaan
SQ: wat een waardeloos figuur die pietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het behoeft wellicht ook geen uitleg dat Pietje geen 'Ollandèr isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]ik denk dat ie me dan serieus op m'n kanis stomptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
misschien nu eens gaan klagen dat ie je bedreigd heeft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ie me dan serieus op m'n kanis stompt
maandag is z'n laatste dag in deze ruimte, dan gaat ie weer terug naar het callcenter gelukkigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien nu eens gaan klagen dat ie je bedreigd heeft?
dan kan ie
Je wordt afgetapt door een wietkwekert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
mijn vrouw belt net met de afrekening van de EON.![]()
Guess anyone?
1800 euro TERUG!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wordt afgetapt door een wietkwekert?
Energieprijzen zijn nogal gedaald afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
1800 euro TERUG!
snap er geen reet van, pc's altijd aan, ik snachts altijd op sweekends
dikke plasma...
ik njet begreip
Dus J. is de stad in?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
1800 euro TERUG!
snap er geen reet van, pc's altijd aan, ik snachts altijd op sweekends
dikke plasma...
ik njet begreip
quote:
de helft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Energieprijzen zijn nogal gedaald afgelopen jaar.
Is de meter kapoet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef FUFR het volgende:
snap het niet, normaal vroeg men of ik mn eigen wiet kweekte maar had altijd reptielen, ik ben gewend veel te betalen, klaag daar dus ook niet over.
Ik denk dat er een zekere iemanden een vaud heeft gemaakt.
ik heb er zelfs 2quote:
heeft ze geen tijd voor, moest met Sam terug naar oorarts.quote:
Dat is wat ze jou verteld heeft!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft ze geen tijd voor, moest met Sam terug naar oorarts.
nieuwe buisjes op 17-11
Misschien is de dag-nacht schakelaar kapot en staat 'ie nu constant op nacht. Hoorde laatst van iemand die dat had gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er zelfs 2
ik laat m ook niet terugschroeven zoals zovelen wel doen.
ik wacht wel ff af. moet bij EON toch ook een lampje gaan branden..
WHAHAHAHAHA woordgraps
* checking all bankaccounts nowquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is wat ze jou verteld heeft!
dan weet ik van niets!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien is de dag-nacht schakelaar kapot en staat 'ie nu constant op nacht. Hoorde laatst van iemand die dat had gehad.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn collega en ik zijn elkaar nu over en weer aan het uitschelden voor autist en waardeloos figuur. Pietje gaat steeds luider telefoneren
het gaat in HLs ook maar zelden over alergiejen en ik wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
OMG, ik ben een boek aan het lezen over het schrijven van handleidingen, geschreven door iemand die schrijf-cursussen geeft, kom ik gewoon het woord alergisch tegen (kan nog, typfout) en nu 'ik wordt'
't is geen vertaling neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
OMG, ik ben een boek aan het lezen over het schrijven van handleidingen, geschreven door iemand die schrijf-cursussen geeft, kom ik gewoon het woord alergisch tegen (kan nog, typfout) en nu 'ik wordt'
De 'ik wordt' zou in het voorbeeld inderdaad gesproken zijn door een veehouder, dus misschien dachten ze zich even aan te passen aan dat niveauquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
het gaat in HLs ook maar zelden over alergiejen en ik wordt
maar das wel heel triest!
ik zou de man es effe mailen
Nope, gewoon Nederlands boek. Wel eentje uit 1992, maar volgens mij was ik wordt toen ook al fout...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is geen vertaling neem ik aan?
Je moet niet brak zijn hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:01 schreef ArTiC het volgende:
geen twittert, wel bier...ff 6 uurtjes slapen en dan weer werken
tell usquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef r8ality het volgende:
Weer iets gedaan waar ik niet heel trots op ben.
gerukt voor een bejaardentehuis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef r8ality het volgende:
ik ga dat denk ik ook hebben, gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Juup© het volgende:
Bang om bekeken te worden door een eend.
Ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of huilen
Generatie kwakje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga dat denk ik ook hebben, gewoon omdat het kan!
ik...ik hoor iets kwaken
Jij hebt empathisch gedrag vertoont?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:57 schreef r8ality het volgende:
het zal toch nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt empathisch gedrag vertoont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |