quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:31 schreef -moppie- het volgende:
gevonden.
heb je dat op de cursus gemaakt SQ?
Wat zijn er toch een K. kinderen zeg en op die leeftijd gewoon al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef FUFR het volgende:
Een meisje uit haar klas (meisje? KUTKIND) heeft Sam verteld dat ze een broertje heeft gehad dat dood is gegaan.
Ik helemaal over de flos maar mocht nix
J. heeft de ouders er op aangesproken, want Sam was meer dan verdrietig hierover.
Helemaal ontdaan enzo.
Staan ze gisteravond bij ons aan de deur, moest dat KK dr excuses aan komen bieden.
Ik heb heel fijntjes tegen die vader verteld dat zn dochter wel vaker onzin uit staat te kramen en kinderen op die manier loopt te kwetsen.
het is iedere keer wat met dat jong, ik heb Sam geadviseerd bij een volgende confrontatie dat kind goed hard op dr neus te slaan. (was mama het niet mee eens maar mama's hoeven het niet overal eens mee te zijn.)
Maarreh, ik neem dus aan dat het kind loog? Want als het echt is, is het natuurlijk wel zieligquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef FUFR het volgende:
Een meisje uit haar klas (meisje? KUTKIND) heeft Sam verteld dat ze een broertje heeft gehad dat dood is gegaan.
Ik helemaal over de flos maar mocht nix
J. heeft de ouders er op aangesproken, want Sam was meer dan verdrietig hierover.
Helemaal ontdaan enzo.
Staan ze gisteravond bij ons aan de deur, moest dat KK dr excuses aan komen bieden.
Ik heb heel fijntjes tegen die vader verteld dat zn dochter wel vaker onzin uit staat te kramen en kinderen op die manier loopt te kwetsen.
het is iedere keer wat met dat jong, ik heb Sam geadviseerd bij een volgende confrontatie dat kind goed hard op dr neus te slaan. (was mama het niet mee eens maar mama's hoeven het niet overal eens mee te zijn.)
7 jaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef Levitation het volgende:
Hoe oud is Sam nu, jaar of 9?
Ik had dat soort heksjes op die leeftijd ook in mijn klas.
als het waar was geweest had ik dus echt wel daar aan de deur gestaan want dan was ik nog veel erger over de flos gegaan. (Overigens had ze dat dan niet geweten.)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maarreh, ik neem dus aan dat het kind loog? Want als het echt is, is het natuurlijk wel zielig
Wow, 7! Die is wel al vroeg evil!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
7 jaar.
dit kind haalt echt bij iedereen het bloed onder de nagels uit, liegt en bedriegt alles en iedereen.
Is ook niet meer welkom op kinderfeestjes bij ons.
Sam mag haar ook al niet (woont bij ons om de hoek)
moeder die meent dat ze 18 is en dr ogen al heeft laten liften, pa gaat wel, beetje type stoere jongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow, 7! Die is wel al vroeg evil!
Zijn de ouders ook maf, of zijn die wel redelijk normaal?
garanzie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:
Goffer, mijn HTC touch diamond lijkt te gaan overlijden.
Eergisteravond: batterij nog 50% vol
Gisterochtend: batterij dood, opnieuw opgeladen, batterij geeft weer 100% vol aan.
Vanmorgen: batterij dood.
Snel back-uppen, Job had dat ook en op gegeven moment gaat de interne batterij ook dood en is alles weg en de telefoon stoekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:56 schreef Levitation het volgende:
Goffer, mijn HTC touch diamond lijkt te gaan overlijden.
Eergisteravond: batterij nog 50% vol
Gisterochtend: batterij dood, opnieuw opgeladen, batterij geeft weer 100% vol aan.
Vanmorgen: batterij dood.
Telefoon is ongeveer 18 maanden oud. Denk niet dat ik nog garanzi heb.quote:
lillijke meiskes worden nooit gegirlnapt...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef FUFR het volgende:
er is een meisje verdwijnseld bij een metallica concert
Tas en mobiel terug gevonden.
Zelfs Metallica plaatste een oproep op de site.
Knap ding. vraag me wel af of het ook zo in het nieuws zou zijn geweest als het een lillikerd was..
Stel je niet zo aan meisjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef Inu het volgende:
En ik vind het heel vervelend als mensen tegen me praten alsof ik een klein kind ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |