Ahhh Lekker uitslapen dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Ik ben nog wakker maar ga nu dan toch echt slapen... moet over 4 uur al weer op
Je bent toch zeker geen homo he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Ik ben nog wakker maar ga nu dan toch echt slapen... moet over 4 uur al weer op
En zo hoort hetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:11 schreef piepschuimblok het volgende:
Ik ben er ook even... heb al een paar uur geslapen, maar moest naar de wc, val ik godverdomme niet meer in slaap. Tja, dan maar op fok he.
Hoe ziet dat er uit? Een kankerprinter?quote:
quote:
Met watvoor werk begin je op dit tijdstip?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Gewoonik het volgende:
ik moet zo werken....
Vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:17 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Met watvoor werk begin je op dit tijdstip?
De hele dag Fok!ken, ja, dat verrijkt je levenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:22 schreef piepschuimblok het volgende:
Nou, als je ambtenaar bent kan je heel de dag fokken, denk dat er weinig betere banen zijn.
ZO EENTJE DIE ALLEEN lege pagina's uitpoept terwijl er nieuwe inkt in zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe ziet dat er uit? Een kankerprinter?
Och, wat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:29 schreef Barcaconia het volgende:
Nu strooi je met gevaarlijke woorden! Er zit een groot verschil tussen verslaving en tijdverdrijving
Ik krijg dat niet zo goed voor elkaar denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen schrikdraad aan pissen is gevaarlijk.
Goed mikken en lang oefenen. Uiteindelijk zul je de beloning krijgenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet zo goed voor elkaar denk ik.
Onwaar. Als je genoeg afstand neemt maken de druppels die de draad raken geen contact meer met de daadwerkelijke straal, dus zal de elektriciteit niet doorstromen naar je lichaam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen schrikdraad aan pissen is gevaarlijk.
Wil je me beffen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet zo goed voor elkaar denk ik.
Als ik iets doe is het geen half werkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Onwaar. Als je genoeg afstand neemt maken de druppels die de draad raken geen contact meer met de daadwerkelijke straal, dus zal de elektriciteit niet doorstromen naar je lichaam.
quote:
Nee, van sletten loop je allerlei ziekten op en zo.quote:
Dan moet je echt in 1 keer een bak water leegstorten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik iets doe is het geen half werk![]()
Heb je het ooit gedaan? Dan moet je weten dat het niet zo'n opgave is. Bij mij lukte het in 1x en ik ga het nooit meer proberen iigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan moet je echt in 1 keer een bak water leegstorten.
Ik had het gezien bij Mythbusters. Nooit de moeite genomen de proef op de som te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je het ooit gedaan? Dan moet je weten dat het niet zo'n opgave is. Bij mij lukte het in 1x en ik ga het nooit meer proberen iig
Moet je proberen, en de resultaten hier posten ajb, vooral met filmpjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had het gezien bij Mythbusters. Nooit de moeite genomen de proef op de som te nemen.
Hee hallo, net nu ik ga slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |