abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73938300
Situatieschets: Jongen 22 jaar, gewoon normaal uiterlijk, genoeg vrienden, opleiding gaat prima, redelijk sportief, op de meeste gebieden redelijk zeker mezelf. Een vlak waarop m'n leven compleet faalt is de liefde. Nooit een vriendin gehad, nog maagd, zelfs nooit gezoend. Af en toe vraag ik me af of ik niet totaal ongeschikt ben voor liefde en of het er ooit nog wel van zal komen.

Waar gaat het fout? Eigenlijk op alle punten, te beginnen bij het begin:

- Allereerst kom ik in m'n huidige leven vrij weinig situaties tegen waar ik eventueel een vriendin(of evt scharrel) aan zou kunnen overhouden. Studie zijn weinig vrouwen, op m'n werk kom ik ook al niet echt vrouwen tegen en buiten studie en werk kom ik ook al niet echt in situaties waar ik iemand zou kunnen ontmoeten. Ik ga weleens uit, maar ik ben niet de player die in een discotheek of kroeg op een vrouw afstapt.

Misschien nog wel te overkomen, misschien moet ik een keer geluk hebben.

- Alleen heb ik dan een tweede probleem. Mocht ik al een keer iemand tegen gekomen, dan heb ik al heel veel moeite met de eerste minuten. Ik ben niet zo goed in zulke gesprekken, ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen, waardoor ik een beetje zenuwachtig word en ik al helemaal slecht overkom. Ik heb het enkele keren geprobeerd, maar het is een spiraal naar beneden. Ik kan het gewoon niet en dan word ik er nog onzekerder over. Ik heb ook nooit een nummer weten te regelen, dit is het verst dat ik gekomen ben.

- Stel dat het toch een keer goed loopt en ik weet een afspraakje te regelen. Ik kan me niet voorstellen dat ik me dan op m'n gemak ga voelen en dat zo'n date een succes wordt. Ik ben waarschijnlijk heel zenuwachtig en vind het moeilijk om het gesprek opgang te houden. Dit is alleen gebaseerd op beoordeling van mezelf, want hier heb ik geen ervaring mee.

- Een stapje verder.. de eerste kus? Ook dat zal problemen opleveren. Op deze leeftijd nog geen ervaring daar mee hebben is een beetje een uitzondering, dat maakt me onzeker. Ik zou niet weten op welk moment, hoe een aanstalte te maken bijvoorbeeld and for that matter hoe eigenlijk te kussen.

Nou kan ik hier heel lang mee doorgaan. Hetzelfde geldt voor seks uiteraard. Op je 16e zijn dat soort dingen niet zo erg, maar m'n leeftijd maakt het toch wel genanter en moeilijker. Het gaat ook allemaal zo hard, ik word snel ouder en verlies toch wel een beetje vertrouwen dat het ooit nog goed komt. Maar ik wil helemaal niet alleen blijven. Het is af en toe best moeilijk om te zien hoe het bij anderen wel relatief makkelijk gaat. verder word ik ook moe van het steeds moeten uitleggen aan iedereen waar ik geen vriendin heb of nooit een meisje regel. De standaard vraag is altijd: 'Je ziet er goed uit, je moet makkelijk iets kunnen regelen, maar waarom doe je dat nooit?' Ik heb mezelf altijd redelijk succesvol gevonden, zonder heel arrogant te worden. Maar af en toe zie ik mensen die op het eerste gezicht door veel mensen als gefaalt worden bestempeld.. alleen hebben ze wel een vriendin/vriend. Ze hebben dan meer bereikt dan ik, dan kan ik me heel ongelukkig voelen.

Wat ik met dit topic wil? Geen idee eerlijk gezegd. Ik weet hoe het moet in theorie, ik weet ongeveer wat meisjes willen, ik heb ook wel pogingen gedaan om me daaraan te houden. Het lukt alleen gewoon niet, waardoor ik me onzekerder ga voelen en het allemaal nog een stapje erger maak. Ik heb het ook een paar jaar lang compleet proberen te negeren, zoals in dit soort topics ook wel eens wordt aangeraden. 'Gewoon verder gaan met je leven en je loopt er vanzelf wel een keer tegenaan.' Niet dus. Zou ik dan toch echt altijd alleen blijven, ben ik zoveel minder dan je op het eerste gezicht zou zeggen?
pi_73938317
Gewoon arrogant worden!

Je moet in je hoofd houden dat jij de target bent van de vrouwen en niet andersom.
pi_73938375
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Gewoon arrogant worden!

Je moet in je hoofd houden dat jij de target bent van de vrouwen en niet andersom.
Tja dat verandert puntje 1 niet en gaat ook niet echt werken na zoveel jaren failure. Als ik dat probeer is het alleen maar mezelf voor de gek houden, de realiteit blijft toch in m'n achterhoofd zitten.

Ergens vind ik het ook raar dat het bij zoveel mensen wel lukt. Ik heb me nooit apart gevoelt, maar bij dit probleem voelt het alsof ik één van de weinigen ben.
pi_73938426
www.lexa.nl . Gewoon proberen en wie weet . Zijn genoeg gasten die weinig met vrouwen in contact komen door werk , school etc .

Of elke andere datingsite natuurlijk Lexa is wel vrij groot qua aanbod.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73938430
TVP..

Kan me namelijk wel identificeren met TS.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 04:07:17 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_73938447
Verdiep je dan wat in de PUA wereld.
Conditioneer jezelf.
What can change the nature of a man?
pi_73938470
Een verzoek indienen voor een nerd-zoekt-vrouw programma.
Even aannemende dat je in de technische hoek zit.

Maar even serieus.
Ik denk dat je een vrijetijdsbesteding moet zoeken waarbij je vrouwen tegenkomt.
Dan ga je wat minder nadrukkelijk versiergericht met vrouwen om dan in de kroeg en heb je meer tijd om terloops een vriendschap op te bouwen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_73938537
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:11 schreef svann het volgende:
Een verzoek indienen voor een nerd-zoekt-vrouw programma.
Even aannemende dat je in de technische hoek zit.
Idd technisch, maar ik zie mezelf zeker niet als typische nerd. Het is iig niet iets met computers, want dat vind ik maar verschrikkelijk saai.
quote:
Maar even serieus.
Ik denk dat je een vrijetijdsbesteding moet zoeken waarbij je vrouwen tegenkomt.
Dan ga je wat minder nadrukkelijk versiergericht met vrouwen om dan in de kroeg en heb je meer tijd om terloops een vriendschap op te bouwen.
Ik denk dat dat voor mij het beste zou zijn, gewoon een wat natuurlijkere (of in ieder geval in mijn ogen natuurlijkere) manier van vrouwen ontmoeten. In een kroeg voelt het inderdaad te gedwongen. Ik heb hier serieus veel over nagedacht, maar ik ben nooit op iets gekomen wat uit te voeren is. Het moet goed binnen m'n huidige leven passen, ik kan bijvoorbeeld niet even ergens anders gaan wonen en erbij werken zal ook nog steeds moeten. Verder moet ik er uiteraard ook wat plezier in hebben, anders krijg je hetzelfde verhaal als naar een kroeg gaan, dan wordt het weer te gedwongen. Ik heb alleen nog niets kunnen bedenken wat aan deze eisen voldoet.
pi_73938550
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef Winner_Taco het volgende:
www.lexa.nl . Gewoon proberen en wie weet . Zijn genoeg gasten die weinig met vrouwen in contact komen door werk , school etc .

Of elke andere datingsite natuurlijk Lexa is wel vrij groot qua aanbod.
Ooit een keer aangemeld bij een soortgelijke site, maar daar is helemaal niets uitgekomen. Ik vind het eerlijk niet een normale manier om iemand te ontmoeten. Ik denk niet dat het voor mij gaat werken. Misschien voor sommigen een goed concept maar het is niets voor mij.
pi_73938572
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef Coco98 het volgende:
Verdiep je dan wat in de PUA wereld.
Conditioneer jezelf.
Even opgezocht wat het betekent. Het komt eigenlijk gewoon weer neer op al diezelfde verhalen, logisch ook. Ik weet ook inmiddels wel wat vrouwen willen, waar ze door aangetrokken worden. Punt is, ik kan het niet in praktijk brengen. Het is gewoon totaal niet zoals ik ben, ik kan me wel iets veranderen, maar niet compleet. En mocht er ooit iets uitvloeien dan moet ik ook gewoon mezelf kunnen zijn. Die theorien zijn wel leuk allemaal, maar voor iemand zoals ik werkt het niet. En er moeten toch wel mensen zijn met een vergelijkbaar karakter, die wel een vriendin kunnen krijgen.
pi_73938626
Wat bij mij goed heeft gewerkt destijds was een vriend die wél babbels had en op meisjes afstapte . Ik stond er dan bij en zo was de stap een stuk minder eng.
En anders in het sport/verenigings wereldje eens kijken . De meeste relaties komen ( naast werk) uit zulk doort dingen voort .

En zoals terecht opgemerkt werd moet je het allemaal niet te zwaar laten meewegen .

Als je je écht een untermensch voelt omdat je nog nooit geneukt hebt kun je ook eens overwegen naar een club te gaan. Niet zo'n snoezilig karaoke cafe waar de condooms aan het plafond plakken maar een nette stijlvolle zaak.

Dan ben je een paar 100 euro lichter maar misschien voel je je dan wel een completer mens en kun je omdat de druk er af is meer ontspannen op zoek naar een chickie voor jou.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73938664
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:32 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat bij mij goed heeft gewerkt destijds was een vriend die wél babbels had en op meisjes afstapte . Ik stond er dan bij en zo was de stap een stuk minder eng.
En anders in het sport/verenigings wereldje eens kijken . De meeste relaties komen ( naast werk) uit zulk doort dingen voort .

En zoals terecht opgemerkt werd moet je het allemaal niet te zwaar laten meewegen .

Als je je écht een untermensch voelt omdat je nog nooit geneukt hebt kun je ook eens overwegen naar een club te gaan. Niet zo'n snoezilig karaoke cafe waar de condooms aan het plafond plakken maar een nette stijlvolle zaak.

Dan ben je een paar 100 euro lichter maar misschien voel je je dan wel een completer mens en kun je omdat de druk er af is meer ontspannen op zoek naar een chickie voor jou.
geef is een adres van een karaoke cafe!
pi_73938681
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:32 schreef Winner_Taco het volgende:
Zelfs dan vind ik het nog moeilijk, misschien toch vaker proberen. Meestal gaan we uit met een groep, dus dan is het sowieso al weer een hogere drempel, plus dat er ook nog iets van groepsdruk (niet echt, maar zo voelt het voor mij wel) bij komt kijken. Dan zou ik echt één vriend er specifiek om moeten vragen denk ik, ik weet niet of ik dat wel durf. Heb me tot nu toe altijd 'groot' gehouden. (ook een van de redenen waarom die vragen komen, niemand weet het echt)
quote:
Ik heb best spijt dat ik nooit bij een studentenvereniging ben gegaan, had er vast en zeker mee geholpen. Inmiddels schiet m'n studie al erg op dus een studentenvereniging gaat niet echt meer lukken. Nu voetbal en fitness ik als sport, ook niet echt een manier om met vrouwen in contact te komen. Wat zou een goede sport zijn om bij een vereniging te doen? En zou het de moeite waard zijn om nog mee te beginnen?
quote:

Mja is weleens door m'n hoofd geschoten, het is alleen niet echt hoe ik het in gedachte had. Misschien dat het iets van spanning wegneemt voor seks, maar ik vraag me af of het echt helpt bij het in contact komen en spreken met vrouwen.
pi_73938701
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:37 schreef Bulletslut het volgende:

[..]

geef is een adres van een karaoke cafe!
Op de Wallen zul je ze vast vinden als je goed zoekt Van die Darkrooms met aparte kamertjes . Op de Kloveniersburgwal zat er vroeger eentje. Allemaal van die Asian gasten daar zingen en zuipen en daar tussen dikke negerinnen en Hollandse moekes . Het leek die Fishermans reclame wel . Geloof dat die zaak nu ook dicht is
  Moderator donderdag 22 oktober 2009 @ 04:45:13 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_73938711
Je verandert ook niet compleet, je verandert een gedeelte.
Jij bent 1 van de 100000en die zo denkt en hetzelfde probleem heeft.
Karakter wordt gemaakt, het is er niet.

Je hoeft en gaat ook niet totaal veranderen, je zegt dat je iets kan veranderen. Nou is dat al een mooie instelling. Begin daar eens mee.

Pak het -niet weten wat te zeggen de eerste minuten- aan.
Doe het gewoon praktisch : stel jezelf doel voor om op 1 avond 10 meisjes aan te spreken voor 1 minuut.
Desnoods een voorgebakken algemeen verhaaltje van de PUA wereld. (Kijk ook eens in de PUA thread hier)
Dat doe je dan 3 avonden per week of zo.
Zie het als een spel. Je bent niet bezig met versieren.
De eerste keren zal je nog steeds dat onzekere en zenuwachtige voelen, maar dat ram je er vanzelf uit omdat je jezelf conditioneert. -gewenning-.
What can change the nature of a man?
pi_73938762
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:39 schreef OngeschiktX het volgende:

[..]

Probeer je eerst aan je eigen onzekerheid te werken kerel want anders kom je nergens. Maandag was er op de NOS dacht ik een programma over soortgelijke gasten . Ook niet lelijk , goede baan leuke vrienden maar met vrouwen totaal niets. Gingen ze allemaal tips geven enz misschien kun je dat ergens terug kijken voor wat praktische tips ?

En qua sport en vereniging tja . Wat vind je zelf leuk dan? Sowieso moet je niet lid worden ergens omdat je een chick wilt scoren maar omdat je het leuk vind . Ik heb tot mijn 18e op korfbal (fail) gezeten maar die gemengde kampen waren echt een paradijs . Er waren ook superveel stelletjes binnen die vereniging toen.

Verder neem ik aan dat je toch ook wel vrienden en familie hebt die op verjaardagen weer vrouwelijk schoon mee brengen ? Zoals het nichtje van een goede vriend van jou die op de verjaardag van die vriend komt . Vaak is dat een ongedwongen omgeving en kom je vaak snel te horen of iemand vrijgezel is of niet.
En anders kun je nog op reis gaan naar het buiteland om te werken . Druiven plukken (seizoen is helaas net voorbij) of horeca en de vrouwen zijn op die vakanties ook een stul relaxter en makkelijker als het om sex etc gaat.

Heel verhaal maar de essentie van je probleem ligt hem (als ik zo vrij mag zijn )in A het feit dat je door je werk/school/omgeving niet of nauwelijks met vrouwen in contact komt en B ben je erg onzeker en teveen bezig met de vraag "Wanneer gaat het eindelijk gebeuren ?"

Just relax kerel en geniet van de andere dingen . Ik kan je uit ervaring vertellen dat een relatie leuk is maar soms is alleen ook heeeeeerlijk als je single bent
pi_73938772
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:45 schreef Coco98 het volgende:
Je verandert ook niet compleet, je verandert een gedeelte.
Jij bent 1 van de 100000en die zo denkt en hetzelfde probleem heeft.
Karakter wordt gemaakt, het is er niet.

Je hoeft en gaat ook niet totaal veranderen, je zegt dat je iets kan veranderen. Nou is dat al een mooie instelling. Begin daar eens mee.

Pak het -niet weten wat te zeggen de eerste minuten- aan.
Doe het gewoon praktisch : stel jezelf doel voor om op 1 avond 10 meisjes aan te spreken voor 1 minuut.
Desnoods een voorgebakken algemeen verhaaltje van de PUA wereld. (Kijk ook eens in de PUA thread hier)
Dat doe je dan 3 avonden per week of zo.
Zie het als een spel. Je bent niet bezig met versieren.
De eerste keren zal je nog steeds dat onzekere en zenuwachtige voelen, maar dat ram je er vanzelf uit omdat je jezelf conditioneert. -gewenning-.
Zal het eens doorlezen. Ik vind de aantallen en de 3x per week die je noemt wel heel veel. Eén keer een meisje aanspreken vind ik al een best grote stap. Maar goed dit soort dingen zijn wel vaker genoemd in vergelijkbare topics. Ik heb het dan ook wel een enkele keer geprobeerd, maar het kost zoveel moeite en het gaat zo slecht op dat soort momenten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nooit heb doorgezet, gewoon vanwege de energie die het kost.
pi_73938792
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 04:59 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Probeer je eerst aan je eigen onzekerheid te werken kerel want anders kom je nergens. Maandag was er op de NOS dacht ik een programma over soortgelijke gasten . Ook niet lelijk , goede baan leuke vrienden maar met vrouwen totaal niets. Gingen ze allemaal tips geven enz misschien kun je dat ergens terug kijken voor wat praktische tips ?
Thanks, weet je toevallig ook de titel van het programma?
quote:
En qua sport en vereniging tja . Wat vind je zelf leuk dan? Sowieso moet je niet lid worden ergens omdat je een chick wilt scoren maar omdat je het leuk vind . Ik heb tot mijn 18e op korfbal (fail) gezeten maar die gemengde kampen waren echt een paradijs . Er waren ook superveel stelletjes binnen die vereniging toen.
Ik had ook niet alleen vanwege vrouwen bij een vereniging gewild, ook bijv toffe feesten e.d. Wat ik zelf leuk vind behalve de dingen die ik nu doe weet ik eigenlijk niet echt. Ik weet ook niet zo goed hoe ik daar achter kom, behalve dan proberen, maar dat is in de praktijk weer een grote stap.
quote:
Verder neem ik aan dat je toch ook wel vrienden en familie hebt die op verjaardagen weer vrouwelijk schoon mee brengen ? Zoals het nichtje van een goede vriend van jou die op de verjaardag van die vriend komt . Vaak is dat een ongedwongen omgeving en kom je vaak snel te horen of iemand vrijgezel is of niet.
Dat zijn inderdaad de situaties waar ik m'n hoop een beetje op gevestigd had. Helaas valt het in de praktijk erg tegen. Via familie is het helemaal niets iig. Op verjaardagen van vrienden zijn heel af en toe wel eens vrijgezelle vrouwen, maar ook daar is het me nooit echt gelukt om fatsoenlijk mee te praten. De reden weet ik eigenlijk niet eens precies.
quote:
En anders kun je nog op reis gaan naar het buiteland om te werken . Druiven plukken (seizoen is helaas net voorbij) of horeca en de vrouwen zijn op die vakanties ook een stul relaxter en makkelijker als het om sex etc gaat.
Ik heb wel plannen voor een langere tijd in het buitenland. als het goed is over minder dan een jaar. Ik kan niet echt beoordelen of het makkelijker gaat dan.
quote:
Heel verhaal maar de essentie van je probleem ligt hem (als ik zo vrij mag zijn )in A het feit dat je door je werk/school/omgeving niet of nauwelijks met vrouwen in contact komt en B ben je erg onzeker en teveen bezig met de vraag "Wanneer gaat het eindelijk gebeuren ?"
Grotendeels ja. Of ik te veel bezig ben met die laatste vraag? Misschien in m'n achterhoofd, niet heel bewust over het algemeen. Natuurlijk zijn er zo momenten, maar in het normale leven valt het heel erg mee denk ik.
quote:
Just relax kerel en geniet van de andere dingen . Ik kan je uit ervaring vertellen dat een relatie leuk is maar soms is alleen ook heeeeeerlijk als je single bent
Vast en zeker, maar na zoveel jaar single wil ik ook wel eens weten hoe een relatie is. Ik geniet ook zeker van andere dingen. Ik heb best een actief leven. Ik weet zeker dat er veel mensen een veel saaier leven hebben. In een topic als dit wordt het natuurlijk heel erg uitvergroot, maar ik het dagelijks leven ben ik er vrij weinig mee bezig. Mensen die mij goed kennen, maar niet heel erg goed, weten er ook niet eens echt van. Ik denk niet dat het te merken is voor buitenstaanders. De onzekerheid waarschijnlijk wel, daar wil ik ook echt aan werken.
pi_73938803
Zoek eens op Paul Janka, mijn geheim
pi_73938817
Heb je dan ook problemen met nieuwe bekenden op te doen van het eigen geslacht? Zo niet, misschien moet je de vrouwen die je ziet etc ook niet zien als potentiele kandidaat, benieuwd of het dan nog zo moeilijk gaat. Sowieso meer vrouwen in je vriendenkring kan geen kwaad, via hen kun je ook weer anderen leren kennen.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_73938972
Ik vind best veel 'ik' in je stukje.
Jij vindt het eng, raar, weet niet hoe het moet, wat je moet doen etc etc...
Misschien vinden die vrouwen dat ook wel??

Misschien moet je er gewoon niet zoveel over nadenken, en gewoon doen (ja, dat is veel gemakkelijker gezegd dan gedaan).
pi_73939041
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 05:30 schreef Joy_Division het volgende:
Heb je dan ook problemen met nieuwe bekenden op te doen van het eigen geslacht? Zo niet, misschien moet je de vrouwen die je ziet etc ook niet zien als potentiele kandidaat, benieuwd of het dan nog zo moeilijk gaat. Sowieso meer vrouwen in je vriendenkring kan geen kwaad, via hen kun je ook weer anderen leren kennen.
Sluit ik me bij aan, ben zelf ook geen held om op vrouwen af te stappen, maar zie ze niet meteen als potentiële kandidaat, maar gewoon als iemand waarmee je een gezellig praatje maakt.. Als er echt een klik is of gaat komen, merk je dat vanzelf wel.. Stel jezelf er voor open en ga zeker niks forceren.. Vrouwen in je vriendengroep is altijd goed, je kunt veel van ze leren en je zult merken dat je dan ook veel sneller en makkelijker in contact komt met andere vrouwen. Als je er dan nog steeds moeite mee hebt, drink een goeie borrel, dit werkt vaak ook goed op je zelfvertrouwen en het houdt je zeker wel aan de praat. Succes ermee!
pi_73939623
tvp
"All proofs inevitably lead to propositions which have no proof. All things are known because we want to believe in them." -- Bene Gesserit precept
pi_73940489
TS: je bent een laatbloeier. En hoewel sommige mensen denken dat dat fout is: nee, dat is dus niet zo. Dat het frustraties oplevert: ja, dat klopt. Ik ben/was zelf ook een laatbloeier en had op mijn 23e ook pas mijn eerste vriendin. Daarvoor ook absolutely zero. Ik denk dat jouw situatie aardig overeenkomt met de mijne van destijds (technische opleiding, weinig vrouwen tegenko-men mede omdat ik ook niet uitging vanwege mijn astma). Nu, 7 jaar later en een paar vrouwen verder denk ik echt "waar heb ik me destijds druk om gemaakt??"

Wat je op dit moment doet is jezelf te veel druk opleggen. Zodra je in gesprek komt met een vrouw denk je “ik moet goed overkomen” e.d. en daarvan ga je stressen. Wat je nu eerst moet proberen is gewoon normaal met vrouwen te gaan praten/omgaan. Dan ga je hun denkwijze een beetje snappen en dan weet je ook beter hoe je je moet gedragen in het geval je een echte leuke vrouw tegenkomt. En niet bang zijn om op je bek te gaan, dat gaat iedereen (maar da’s makkelijk gezegd uiteraard).

En daarnaast: dat je al 22 bent: boeien. Je hoeft niet bang te zijn dat vrouwen je daar op afwijzen. En sowieso hoeven vrouwen in het begin niet te weten dat je nog geen relatie hebt gehad En wat betreft de eerste kus: gewoon haar bewegingen nadoen, waarschijnlijk heeft ze het dan niet eens echt door...

En over het ontmoeten van vrouwen: sportclubs, jongerenvakanties, dat soort dingen. Ik ben nog steeds van mening dat een vrouw tegenkomen tijdens het uitgaan niet echt werkt. Tenminste, bij mij niet. En zoals je zelf ook al aangaf: je bent geen player. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je daarom geen vrouwen moet aanspreken tjidens het uitgaan...

Volgens mij komt jouw tijd nog wel
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:38:59 #25
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73940598
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
TS: je bent een laatbloeier. En hoewel sommige mensen denken dat dat fout is: nee, dat is dus niet zo. Dat het frustraties oplevert: ja, dat klopt. Ik ben/was zelf ook een laatbloeier en had op mijn 23e ook pas mijn eerste vriendin. Daarvoor ook absolutely zero. Ik denk dat jouw situatie aardig overeenkomt met de mijne van destijds (technische opleiding, weinig vrouwen tegenko-men mede omdat ik ook niet uitging vanwege mijn astma). Nu, 7 jaar later en een paar vrouwen verder denk ik echt "waar heb ik me destijds druk om gemaakt??"

Wat je op dit moment doet is jezelf te veel druk opleggen. Zodra je in gesprek komt met een vrouw denk je “ik moet goed overkomen” e.d. en daarvan ga je stressen. Wat je nu eerst moet proberen is gewoon normaal met vrouwen te gaan praten/omgaan. Dan ga je hun denkwijze een beetje snappen en dan weet je ook beter hoe je je moet gedragen in het geval je een echte leuke vrouw tegenkomt. En niet bang zijn om op je bek te gaan, dat gaat iedereen (maar da’s makkelijk gezegd uiteraard).

En daarnaast: dat je al 22 bent: boeien. Je hoeft niet bang te zijn dat vrouwen je daar op afwijzen. En sowieso hoeven vrouwen in het begin niet te weten dat je nog geen relatie hebt gehad En wat betreft de eerste kus: gewoon haar bewegingen nadoen, waarschijnlijk heeft ze het dan niet eens echt door...

En over het ontmoeten van vrouwen: sportclubs, jongerenvakanties, dat soort dingen. Ik ben nog steeds van mening dat een vrouw tegenkomen tijdens het uitgaan niet echt werkt. Tenminste, bij mij niet. En zoals je zelf ook al aangaf: je bent geen player. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je daarom geen vrouwen moet aanspreken tjidens het uitgaan...

Volgens mij komt jouw tijd nog wel
Dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')