Nee, gewoon voor altijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef ch0c0mel het volgende:
PAYPAAAAAAL!![]()
Is dat alleen voor vandaag?
Je moet nog eerst je bankrekening laten aansluiten op paypal. Staat duidelijk op de site, maar duurt helaas wel een enkele dagen. Als je met creditcard geld stort heb je het meteen dacht ik welquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef jaspah het volgende:
hoe werkt dat nu dan? ik heb een paypal account aangemaakt en wil wat bestellen op asos maar als ik paypal aanklik hoef ik niks in te vullen ofzo en als ik dan op next klik.. gebeurt er niks
Geweldig shirt, heb hetzelfde modelquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=835744
me likes, but kinda expensive
valt het groot of klein?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Geweldig shirt, heb hetzelfde model
Sowieso is J Lindeberg een prachtig merk
Normale slim fit, dus ik denk dat je een s wel redquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
valt het groot of klein?
normaal zit ik altijd tussen s en m in, maar m is al uitverkocht, dus zal dan wel voor een s moeten gaan..
thnx, ik denk dat ik dan deze broek erbij neem:quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Normale slim fit, dus ik denk dat je een s wel red
Je kan Paypal ook koppelen aan je bankrekeningquote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef jaspah het volgende:
oh maar je moet dus alsnog een creditcard hebben?
ik logde in bij paypal toen ik wilde betalen bij asos en toen zei die:quote:
heb ik volgens mij gedaan.. ik kreeg 2 geld bedragen gestort en die moest ik bevestigen..quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan Paypal ook koppelen aan je bankrekening
welke codes?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:10 schreef appelsjap het volgende:
Je hebt die codes niet goed ingevoerd wss.
Ze hebben nog 1 small zie ik!quote:Op donderdag 17 december 2009 02:18 schreef Seam het volgende:
Vervelend ook dat J Lindeberg dat shirt niet eens op hun eigen webshop heeftTegenwoordig is er bij ASOS bijna meer te vinden dan bij hun eigen webshop
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef jaspah het volgende:
U kunt alleen directe overschrijvingen gebruiken als u een alternatieve betaalbron bij PayPal heeft geregistreerd (bijvoorbeeld een creditcard of andere bankrekening).
dus ik moet eigenlijk nog een rekening toevoegen?
Bezorgt DPD ook op zaterdag?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:25 schreef Seam het volgende:
Hopelijk kan ik morgen mijn twee pakketjes openen thuis
Jup, maar garanderen ze dan ook bezorging voor kerst?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef HanSchwulo het volgende:
free express shipping naar nederland vanaf nu t/m 20 december middernacht!
zie http://www.asos.com/Newsletter/Cat/pgehtml.aspx?cid=8975&affId=2271
Bij mij welquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bezorgt DPD ook op zaterdag?
ik weet het niet. express is in principe binnen drie dagen; mijn bestelling van gisteren komt uiterlijk dinsdag. dus bestellingen die je vandaag doet misschien nog wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Jup, maar garanderen ze dan ook bezorging voor kerst?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef Tamashii het volgende:
Weten jullie welke maat 39 is op de asos site?
Oh.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Dat heb ik ook gelezen ja, maar ik kon er niet bij of het een britse of us site was.
Daar heb ik eergister 10 pond voor betaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef HanSchwulo het volgende:
free express shipping naar nederland vanaf nu t/m 20 december middernacht!
zie http://www.asos.com/Newsletter/Cat/pgehtml.aspx?cid=8975&affId=2271
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |