Mijn maten zijn ook altijd veels te snel uitverkochtquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef appelsjap het volgende:
waarom post salt_seafood niet meer, hij had steeds de vette kleren in het vorige topic maar die zijn allemaal uitverkocht
Volgensmij is die nergens meer in de shop te krijgen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
Waar vidn ik dat twitterwijf? Ik kan deze jas/trui nergens vinden
[ afbeelding ]
Ratatatquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef monkey2007 het volgende:
Ah het begint hier te kriebelen om eindelijk eens wat te bestellen !!
Heb alleen een vraag over de maten.. Ben aardig slank en rondom mn borst 90cm..
Normaal is s of soms een m goed maar volgens asos moet ik xsEn aangezien er allemaal van die macho modellen op staan vraag ik me af of je de zelfde maten kan nemen als in nl? Niet dat ik met zo'n retestrak shirtje aan kom want dat is ook niet erg bevordelijk voor mn figuur
En weet iemand waar je een blouse met capuchon kan krijgen? Ik vond wel mega vet (als je die muts gewoon omlaag doet ..) maar ik kan zoiets echt nergens vinden..
Ik verwacht voor de kerst wel weer een goede actie. Tegen die tijd ga ik ook weer eens wat bestellen denk ik.quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef Seam het volgende:
Iemand hier nog een goede kortingscode misschien?
Ik wil graag binnenkort wat kleren en voornamelijk schoenen inslaan voor de feestdagen
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:30 schreef appelsjap het volgende:
Als je dit koopt ben je echt gay
[ afbeelding ]
Die van Boss en Reissquote:Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die prijzen van de blazers, echt absurd. De meeste zijn duurder dan 200E.
Ja ik hoop alleen op een echt goede actie zoals die codes van 20 procent en 25 procent korting. Bij kerst gaan er wel vaak een hoop items in de sale, maar dan zijn mijn maten vaak al wegquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik verwacht voor de kerst wel weer een goede actie. Tegen die tijd ga ik ook weer eens wat bestellen denk ik.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef monkey2007 het volgende:
En weet iemand waar je een blouse met capuchon kan krijgen? Ik vond
Hehe hoe moet je een blouse noemen? En verg*ylorde shirt ofzo ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef appelsjap het volgende:
Waar vidn ik dat twitterwijf? Ik kan deze jas/trui nergens vinden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef monkey2007 het volgende:
Vandaar dat iedereen me altijd zo vreemd aankijk als ik met een nieuw "blousje" aan kom zetten
Weer wat geleerd..
Die is echt vet, echt niemand weet waar je die kan krijgen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef monkey2007 het volgende:
En weet iemand waar je een blouse met capuchon kan krijgen? Ik vond wel mega vet (als je die muts gewoon omlaag doet ..) maar ik kan zoiets echt nergens vinden..
The fuck. Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef tomatenrood het volgende:
Voor de mensen die Wirecard gebruiken: dit werkt dus niet bij Asos (althans niet bij mij).
De kaart wordt steevast geweigerd. Waarschijnlijk omdat de kaart uitgegeven is in Duitsland (wirecard is van een Duitse bank), terwijl ik in Nederland woon.
Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Éen keer zelfs met een Duits 'billing adress', maar ook dat werkte niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
The fuck. Iemand die dit kan bevestigen?
Probeer het hier even!: Ik zoek een kledingstuk #19quote:Op woensdag 2 december 2009 20:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Die is echt vet, echt niemand weet waar je die kan krijgen?
Dat ligt er beetje aan hoe druk het is en of de aardige mensen van de post in Engeland niet stakenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef Rahl het volgende:
Hoe lang duurt het over het algemeen voor zo'n pakketje aankomt? Hij is gister verzonden, vandaag in de "offshore hub".
Dat doen ze goed. Ik betaal toch altijd met mijn creditcard, maar paypal is voor veel mensen een uitkomst.quote:
Ja, voor mij bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat doen ze goed. Ik betaal toch altijd met mijn creditcard, maar paypal is voor veel mensen een uitkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |