Accupunctuur?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In z'n rug, lekker dicht bij het hart!
Ik heb 'm er een positieve note voor gegeven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat z'n buren dat idee hebben.
quote:
Uuh nee... Dat staat er al een jaar ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die apparatuur naturlich.
Wat was het nou het geen wat nog het dichtsbij seks kwam? Een massage, die streling over je been of wat?quote:
"Is lief want luistert muziek op volume om 02:45"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm er een positieve note voor gegeven.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh oke.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Uuh nee... Dat staat er al een jaar ofzo
Ik was 3.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat was het nou het geen wat nog het dichtsbij seks kwam? Een massage, die streling over je been of wat?
Nou ja zegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh en, HEUJ!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat was het nou het geen wat nog het dichtsbij seks kwam? Een massage, die streling over je been of wat?
Is dat nou het alternatief voor sex? Want dan kan ik hier een alternatieve orgie houden!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
IK had niks te sexen vanavond, dus dan bouw ik zo maar een feestje
quote:
quote:
quote:
quote:
Een meisje dat "HEUJ!quote:
Nee props dat z'n huis net een kinderdisco isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Is lief want luistert muziek op volume om 02:45"
Is leuk hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
IK had niks te sexen vanavond, dus dan bouw ik zo maar een feestje
Geen idee, maar ik heb wel lol!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dat nou het alternatief voor sex? Want dan kan ik hier een alternatieve orgie houden!
Hoi.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee props dat z'n huis net een kinderdisco is!
[..]
Is leuk hoorpositieve notes geven, word je blij van.
Moet je met je prostaat op de subwoofer gaan zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb wel lol!![]()
Kom er alleen niet van klaar![]()
Ja maar dat was niet de vraag.quote:
Ik ken er wel meerdere die "heuj" zeiden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een meisje dat "HEUJ!" tegen je zei?
Dan heb je nog een lange weg.
Kom je een keertje stappen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee props dat z'n huis net een kinderdisco is!
[..]
Is leuk hoorpositieve notes geven, word je blij van.
Hoe doe jij dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je met je prostaat op de subwoofer gaan zitten.
Sweet dreams!!quote:
Maar ik doe liefjes.quote:
Opwindend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ken er wel meerdere die "heuj" zeiden.
Ja, dag!quote:
LAAT OOK MAAR WEER.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of ze toen HEUJ zei?Ik weet er niks meer van.
Wat is daarmee?quote:
wtfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je met je prostaat op de subwoofer gaan zitten.
Nouhou.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LAAT OOK MAAR WEER.
GODSIEDORRIE ZEG!
Waar woon je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom je een keertje stappen dan?
Als je niet via de afsluitdijk naar huis gaat, kom je bij me langsquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
De TT is trouwens ook nog steeds geen eer aan gedaan
Ik mag mijn tieten niet posten van Crack.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:55 schreef Adolecens het volgende:
De TT is trouwens ook nog steeds geen eer aan gedaan
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag mijn tieten niet posten van Crack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |