Dit topic is van ons.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:26 schreef Adolecens het volgende:
Zoek ff een ander topic met dat voetbal gelul ofzo
Want? Slowchats zijn nu ook al aan een bepaalde klacht gebonden? Stel je niet aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:26 schreef Adolecens het volgende:
Zoek ff een ander topic met dat voetbal gelul ofzo
quote:
Ja boeiend, als het over iets gaat wat jij wel leuk vindt en ik niet ga ik ook niet lopen zeiken en piepen.quote:
* Spuugt beschuit uit.quote:
Voel je niet zo aangevallen johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja boeiend, als het over iets gaat wat jij wel leuk vindt en ik niet ga ik ook niet lopen zeiken en piepen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Spuugt beschuit uit.![]()
![]()
Je hebt iets met touwtjes
?
Én en en en Supertramp - Breakfast In America.quote:
Oww ik dacht al,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEE.
Het is een leuke extraatje eraan. Niets meer.
!!!!1!!!1!1!
Jaa!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Én en en en Supertramp - Breakfast In America.
Touwen en kettingen aan plafond en veel leer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oww ik dacht al,
dingen enzo..
Sowieso, Supertramp.quote:
Leren broekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Touwen en kettingen aan plafond en veel leer?Nee. Daar ben ik niet van.
Het ging me te ver om boterhammen te etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.![]()
Jij dan? Met je beschuit.
Boter en ham? Wil je daar geen brood bij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging me te ver om boterhammen te eten
Ik verfoei brood, tenzij vers van de bakker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boter en ham? Wil je daar geen brood bij?
True.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verfoei brood, tenzij vers van de bakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |