Alsof je alles moet winnen om prijzen te pakken. Milan vliegt er evengoed in de 1/8e finale uit en Madrid gaat minimaal tot de halve.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:39 schreef 3keernix het volgende:
Zo zie je maar een ploeg kun je niet bij elkaar kopen
bron?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biels het volgende:
Milan vliegt er evengoed in de 1/8e finale uit
Tuurlijk, anders kopen Galliani en Silvio het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
En bij ACM is alles lekker goedkoop?
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef Biogarde het volgende:
En bij ACM is alles lekker goedkoop?
Raul is een absolute held, ongelooflijk wat hij allemaal voor die club heeft betekent.quote:
Ik vind het moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.
Real Madrid over de 400 miljoen
Wat? Hij heeft helemaal niks goed gedaan. Zelfs Drenthe werd boos op hemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef asdqert het volgende:
Kaka was desalniettemin een koning op het veld
Serieus hoor. Milan betaalt nooit zo belachelijk veel voor een speler. Die 25 voor Ronaldinho (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven.
Dat zegt niks over het al aanwezige goud, al moet ik eerlijk bekennen dat die selectie van Milan niet zoveel waard is als die van Madrid. Ik denk dat de persoon die het meeste opbrengt Pato is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
De commentator had het erover dat Milan voor ongeveer 60 miljoen euro had gekocht in 4 jaar.
Real Madrid over de 400 miljoen
Maar 60 miljoen als totaal over 4 jaar geloof ik echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Milan betaalt nooit zo belachelijk veel voor een speler. Die 25 voor Ronaldinho (![]()
) is een uitzondering.
Het zal inderdaad wel meer zijn denk ik. Maar het is in ieder geval wel zo dat Milan een stuk minder met geld smijt dan andere internationale topclubs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar 60 miljoen als totaal over 4 jaar geloof ik echt niet.
Bar one.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wel meer zijn denk ik. Maar het is in ieder geval wel zo dat Milan een stuk minder met geld smijt dan andere internationale topclubs.
Niet gehoord, maar wat een faal als dat zo zou zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Dario_ het volgende:
Btw hoorde jullie ook die Snoeks over Ramos?
Ja, een speler van 3 miljoen (Ramos) die naar een speler van 65 miljoen passed (kaka). Ja dat gaat nou eenmaal niet altijd even goed
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Dario_ het volgende:
Ja, een speler van 3 miljoen (Ramos) die naar een speler van 65 miljoen passed (kaka). Ja dat gaat nou eenmaal niet altijd even goed
Ja daar zat ik ook om te facepalmen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Dario_ het volgende:
Wel meer volgens mij ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Idd, terwijl Ramos ook een dikke 21 miljoen Euro heeft gekost
Hij zei ook: En daar komt weer een voorzet van Ramos, vast weer een slechte balquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar wat een faal als dat zo zou zijn![]()
.
Huntelaar en Ronaldinho en je bent al op 40. Dan in 3 jaar tijd nog maar 20, waar ze Flamini, Pato, Ronaldo en Zambrotta nog voor gehaald hebben. En nog wel wat die ik vergeet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus hoor. Milan betaalt nooit zo belachelijk veel voor een speler. Die 25 voor Ronaldinho (![]()
) is een uitzondering.
~27 zegt wiki me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Idd, terwijl Ramos ook een dikke 21 miljoen Euro heeft gekost
Hij zei ook dat Kaka meer van de flair is en Ramos meer het werkpaard terwijl Ramos juist een dikke showboater isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij zei ook: En daar komt weer een voorzet van Ramos, vast weer een slechte bal
De hele tijd dat balletje achter z'n standbeen terugkappenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Kaka meer van de flair is en Ramos meer het werkpaard terwijl Ramos juist een dikke showboater is.
Mwah zoveel aankopen doet Milan niet. In tegenstelling tot bijna alle andere clubs gaat Milan meer voor ervaring met een paar jonkies (alleen Pato atm) erbij. Die gasten die er al zitten zitten er al zo extreem lang, ik noem een: Seedorf, Inzaghi, Pirlo, Ambrosini, Oddo (ondanks uitgeleend), Dida, Nesta, Flamini, Jankulovski.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar 60 miljoen als totaal over 4 jaar geloof ik echt niet.
Het is inderdaad een stuk meer. Maar dit jaar vond ik ook onzin qua transfers bij Milan. Wellicht in de 4 jaar hiervoor, zonder dit jaar mee te tellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Huntelaar en Ronaldinho en je bent al op 40. Dan in 3 jaar tijd nog maar 20, waar ze Flamini, Pato, Ronaldo en Zambrotta nog voor gehaald hebben. En nog wel wat die ik vergeet.
Flamini? Die is toch pas 2 seizoenen geleden van Arsenal overgekomen en is pas 23, 24 ofzo? Of hebben ze er opeens 2?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Mwah zoveel aankopen doet Milan niet. In tegenstelling tot bijna alle andere clubs gaat Milan meer voor ervaring met een paar jonkies (alleen Pato atm) erbij. Die gasten die er al zitten zitten er al zo extreem lang, ik noem een: Seedorf, Inzaghi, Pirlo, Ambrosini, Oddo (ondanks uitgeleend), Dida, Nesta, Flamini, Jankulovski.
Ah, dus ik verstond het toch goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij zei ook: En daar komt weer een voorzet van Ramos, vast weer een slechte bal
Die kerel lijkt ook op een wijf. Vast zo iemand die wel wil ontvangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Kaka meer van de flair is en Ramos meer het werkpaard terwijl Ramos juist een dikke showboater is.
Rudolfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Kijk Drenthe player zijn op NL 3.![]()
Waar staat die eerste R overigens voor.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Gattusoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Nesta, Pato, Gattuso, Pirlo en Inzaghi zijn zulke grote bazen. Ongelooflijk_O_.
Roffa.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Ja foutje van mij, maar dan nog, kijk naar die grote namen. Die zitten er echt al lang hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Flamini? Die is toch pas 2 seizoenen geleden van Arsenal overgekomen en is pas 23, 24 ofzo? Of hebben ze er opeens 2?
Ripdeal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Hij bedoeld Ricky.quote:
Ja, maar dat duurt ook niet lang meer. Dan moeten ook zij stevig gaan aankopen en verjongen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:54 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Ja foutje van mij, maar dan nog, kijk naar die grote namen. Die zitten er echt al lang hoor.
Bron?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:54 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Gatusso speelt niet meer bij Milan
En dan niet Seedorf noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Zeg ik dat somsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:54 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Gatusso speelt niet meer bij Milan
Ja dat valt me altijd op als ik Real ziequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
De hele tijd dat balletje achter z'n standbeen terugkappen.
Mee eens, dat werd geloof ik vorig seizoen in de CL pijnlijk duidelijk gemaakt. Zonde, want ik vind Milan de mooiste club van de wereld. Mede dankzij Seedorf en Inzaghi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt ook niet lang meer. Dan moeten ook zij stevig gaan aankopen en verjongen.
En dan met z'n links die bal erin proberen te steken bij de 2e paalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat valt me altijd op als ik Real zie.
30 % van de training doen ze dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat valt me altijd op als ik Real zie.
Hij was lekker bezig inderdaad. Casillas vond ie ook maar een matige keeper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef Dario_ het volgende:
Eigenlijk ook wel weer cult als je er op blijft letten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:57 schreef Biels het volgende:
[..]
En dan met z'n links die bal erin proberen te steken bij de 2e paal. Elke wedstrijd 3 keer.
Dat was Snoeks niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij was lekker bezig inderdaad. Casillas vond ie ook maar een matige keeper.
Hij is dan ook gewoon nog een speler van Milan. Of hij moet gisteren verkocht zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Dario_ het volgende:
Ohnee, dat impliceert die spacende koe.
Hij is niet weg. Waar zou die heen moeten zijn gegaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar de fuck haalt die Dario het vandaan dat Gattuso weg is?
Dat impliceer jijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Dario_ het volgende:
Ohnee, dat impliceert die spacende koe.
Ja casillas was niet goed bezig. Ben wel beter gewend van em.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij was lekker bezig inderdaad. Casillas vond ie ook maar een matige keeper.
Nee, Snoeks noemde het een blunder. Co in de studio heeft Casillas altijd al slecht gevonden. Hij is namelijk al jarenlang consequent door alle verschillende media groter geschreven dan hij is en heeft een contract voor het leven bij Madrid verdiend op basis van middelmatig keepen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Weet ik veel wie het was, de commentator iig.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar als je denkt dat hij weg is dan vindt Rino je een
[ afbeelding ]
Excuses ik heb het fout. dacht dat het zo was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar de fuck haalt die Dario het vandaan dat Gattuso weg is?
Snoeks was ook behoorlijk negatief over hem. Hij verdient toch meer respect ondanks zijn matige optreden vandaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, Snoeks noemde het een blunder. Co in de studio heeft Casillas altijd al slecht gevonden. Hij is namelijk al jarenlang consequent door alle verschillende media groter geschreven dan hij is en heeft een contract voor het leven bij Madrid verdiend op basis van middelmatig keepen.
Snoeks was meer verbaasd door de 3 grote fouten die goals waren. Hij heeft nooit gezegd dat Casillas een slechte keeper was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Snoeks was ook behoorlijk negatief over hem. Hij verdient toch meer respect ondanks zijn matige optreden vandaag.
Otis je hebt vandaag wel vaak gelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:02 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Excuses ik heb het fout. dacht dat het zo was.
Niet alleen vandaag, jeweettoch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Otis je hebt vandaag wel vaak gelijk.
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef Splutje het volgende:
Ik mis deze baas wel trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
En die kutcoach moet z'n bek houden.
[ afbeelding ]
Je hebt altijd gelijk. Alleen vandaag vaker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, jeweettoch.
Ik lol'd echt achter mijn scherm. Check die aders swa.quote:
Het mooiste vind ik die Luigi look-a-like links in beeldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik lol'd echt achter mijn scherm. Check die aders swa.![]()
Een foto van zijn hoofd op het moment dat hij het doet zou het wel afmaken.
Doe mij maar Napoli.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
Op het Italiaanse voetbal wat Milan speelt na, is het gewoon een prachtig team
NEstaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Echt hij doet mij denken aan de Leeuwenkoning met die lange manen en die dodelijke blik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Gattuso waarschuwt jullie.
[ afbeelding ]
Hoe vaak ben je nu al klaargekomen dankzij die plaatjesquote:
Die dude rechts, met een smekende blik. "Alsjeblieft meneer Gattuso doe hem niks. Papi zal je al het geld morgen geven, en dan gaan we samen pizza eten."quote:
Kankervaak. Iedere keer weer, soms twee keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nu al klaargekomen dankzij die plaatjes?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:29 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Gattuso ploft graag neer op z'n bank van Franse makelij
Platoonquote:
Dario ik begin me echt te storen aan jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:33 schreef Dario_ het volgende:
pff iedereen weet toch dat dit de baas is:
[ afbeelding ]
Die flikker krijgt al zo een anabolenkop![]()
Watz die probleem. Nee waitje, eerlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dario ik begin me echt te storen aan jou.
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dario ik begin me echt te storen aan jou.
Ik maak het wel goed, met een post vol juichende Inzaghi's.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:31 schreef Luco het volgende:
Waarom worden al die smeerlappen van Internazionale er opeens bijgehaald?
Ten Cate is een vuistneukende homo, met zijn stem die aangetast is door dikke cumshots.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ten Cate is een chillende baas.
You sir, you rock.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed, met een post vol juichende Inzaghi's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als voetballer... checkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
Inzaghi is balafwachtende kanker.
En Cristiano Ronaldo is gewoon baas. Het boeit me niet wat hij buiten het veld doet of is, hij is gewoon een steengoede voetballer binnen het veld.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
En Cristiano Ronaldo is gewoon baas. Het boeit me niet wat hij buiten het veld doet of is, hij is gewoon een steengoede voetballer binnen het veld.
Jammer dat het een Bouaouzannetje of Witseltje heetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
Balafwachtendquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
Alsof hij God wilt bedankenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb er nog eentje, niet haten ik haat de speler, en het is eenmalig maar die duik. Kudos.
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat hij altijd goed staat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
Opeens begraip jij, weet je? Patoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
BalafwachtendHij loopt meer dan al die andere spitsen die er rondlopen.
PS: Liefde voor de haters.
[ afbeelding ]
Gerrard is de beste voetballer van het moment (als hij niet geblesseerd was). Hij mag dan voorbijgestreefd worden qua techniek en snelheid, opbouwend is hij gewoon geniaal en hij is zó immens belangrijk voor Liverpool. Als er om een speler heen een elftal wordt gebouwd dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Ach je bent ook fan van Stevie G.
Ja dat de rest niet goed is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gerrard is de beste voetballer van het moment (als hij niet geblesseerd was). Hij mag dan voorbijgestreefd worden qua techniek en snelheid, opbouwend is hij gewoon geniaal en hij is zó immens belangrijk voor Liverpool. Als er om een speler heen een elftal wordt gebouwd dan weet je genoeg.
Inzaghi is een keizerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Skylark. het volgende:
Toch vond ik Maldini beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is ook een koning overigens.
[ afbeelding ]
dat ging over die duik van Gila, die overigens een fikse "quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:40 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Nee bitch, dat staat voor 1 luv. Fans en Milan zijn 1.
Hij wordt steeds mooier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Luco het volgende:
Check deze baas eens veranderen door de jaren heen
[ afbeelding ]
Torresquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als spelers als Kuyt ook in de basis staan zou ik ook een team om Gerrard bouwen.
Let niet op mij, ik space em zwaar van de kaart. Beter gaat het ritme van werken weer snel komen. Ik zuip, blow, neuk en slaap nu alleen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat ging over die duik van Gila, die overigens een fikse "" waard is.
Wat een mooiboy.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Luco het volgende:
Check deze baas eens veranderen door de jaren heen
[ afbeelding ]
Ik zie in hem meer dan 300 goalsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:40 schreef Skylark. het volgende:
Inzaghi is echt niet zo goed hoor, ik snap echt niet wat jullie in hem zien.
Ibra is niet slecht, maar los van dat is het een kankerjosti.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
Inzaghi is echt voor mensen dieIbrahimovic
ook goed vinden.
Troll? Moet haast welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
ook goed vinden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Skylark. het volgende:
ook goed vinden.
Kan je dat niet voor de tv doen. Ipv achter de pc?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:42 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Let niet op mij, ik space em zwaar van de kaart. Beter gaat het ritme van werken weer snel komen. Ik zuip, blow, neuk en slaap nu alleen.
INZAGHI !!!!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:41 schreef Eenskijken het volgende:
inzaghi is een legende gast. Je weet niet half wat die speler allemaal gepresteerd heeft.
Inzaghi![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, Ibrahimovic is ook niet goed.
Gastquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, Ibrahimovic is ook niet goed.
Behalve Torres en Villa zijn het geen spitsen die je noemt. En dat is Inzaghi.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:45 schreef Skylark. het volgende:
Wel aardig, ze kunnen wel wat, maar die balafwachtende lafaarden kunnen niet tippen aan de kunde van Ronaldo, Van Persie, Torres, Villa, noem maar op.
Ik had het over aanvallers in het algemeen, maar ook bijvoorbeeld Drogba is beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Behalve Torres en Villa zijn het geen spitsen die je noemt. En dat is Inzaghi.
Van Persie is geen spits alla Villa of Torres.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:46 schreef Eenskijken het volgende:
van persie geen spits? wth. een spits hoeft niet altijd de diepste man op het veld te zijn hea
Persie speelt als #9 dit seizoen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Behalve Torres en Villa zijn het geen spitsen die je noemt. En dat is Inzaghi.
Inzaghi mag niet eens kijken naar de man die de schoenen poetst van Steven Gerrard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Torres en Villa mogen nog niet eens de reserveschoenen van Inzaghi poetsen.
Als ik tegen de PC praat geeft hij antwoord. De TV raaskalt alleen maar. Help mij even door deze periode heenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan je dat niet voor de tv doen. Ipv achter de pc?
Nja Drogba is gewoon koning. Beter dan Inzaghi nee. Maar ik vind hem wel leuker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over aanvallers in het algemeen, maar ook bijvoorbeeld Drogba is beter.
Wat een geniaal stukquote:Dat je Inzaghi weinig ziet, betekent niet dat hij lui is. Hij maakt zijn kilometers weldegelijk. Van links naar rechts, diagonaal, achter de rug van z’n dolgedraaide tegenstander. Hij is verschrikkelijk explosief. Als je als verdediger ook maar eventjes niet oplet, staat hij zo drie meter van je vandaan. Soms verdenk je hem er van dat hij volledig willekeurig alle kanten op rent, maar als de bal toch iedere keer voor z’n voeten beland kan het toch niet anders dan inzicht zijn. In de wedstrijd tegen Liverpool liep hij tegen de vrije trap van Andrea Pirlo aan. Geniaal doelpunt. Hier was op geoefend liet Inzaghi later weten. Niemand die het gelooft, maar je weet het bij hem nooit. Zijn zeurderige kop zit waarschijnlijk vol met ontelbaar veel geniale looplijnen. Hij kijkt honderd stappen vooruit. Elke keer als hij z’n loopactie maakt weet hij precies waar hij de bal kan verwachten. Vaak staat hij buitenspel, maar soms ook niet. Dan scoort hij, want Inzaghi scoort altijd.
Drogbaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nja Drogba is gewoon koning. Beter dan Inzaghi nee. Maar ik vind hem wel leuker.
Waar speelt Eduardo dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Persie speelt als #9 dit seizoen.
The Drog is wel beter man.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nja Drogba is gewoon koning. Beter dan Inzaghi nee. Maar ik vind hem wel leuker.
Deze vraag staat nog open.... FIlmpje iemand?????quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:44 schreef Dario_ het volgende:
[..]
INZAGHI !!!!!!
Het allermooiste wat hij deed, was toen Milan tegen een nederlands ploeg speelde, hij die een speler zo een nekslag gaf, zonder dat de arbritrage het merkte (daar staat hij om bekend, smerige dingen)speler ging neer, en hij snel doorrende en scoorde.
Iemand die weet welke wedstrijd dat was? Iig was dat Inzaghi op zijn best![]()
Was tegen Heerenveen. Geen filmpje van helaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Dario_ het volgende:
On a more serious note.
[..]
Deze vraag staat nog open.... FIlmpje iemand?????
Linksbuiten in een 433 of ook als #9. Maar ze spelen bijna nooit samen. En Eduardo is weer geblesseerd.quote:
DJ is gewoon koning van zichzelf. Maar Inzaghi heeft meer gepresteerd en is ook een betere spits.quote:
Nee joh, Suarez is meer zo een typequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker-Inzaghi. Altijd eindeloos jammeren als de scheids tegen hem fluit. Flikker toch op man, accepteren en voetballen.
Nee, ik hou niet van zijn zielige soort spelers die het niet op kunde kunnen en daarom maar smerige overtredingen maken en als daar dan terecht voor wordt gefloten hij eindeloos doorjammert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:49 schreef Otis2.0 het volgende:
AH IK HEB HET DOOR.
Skylark is een Liverpool-fapperen daarom heeft hij een hekel aan Inzaghi. Omdat deze koning zelfs met zijn rug scoort in de CL-finale
.
Altijd geblesseerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Linksbuiten in een 433 of ook als #9. Maar ze spelen bijna nooit samen. En Eduardo is weer geblesseerd.
Smerige overtredingen? Inzaghi? Hebben we het over dezelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van zijn zielige soort spelers die het niet op kunde kunnen en daarom maar smerige overtredingen maken en als daar dan terecht voor wordt gefloten hij eindeloos doorjammert.
quote:
Inter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:52 schreef Splutje het volgende:
Dat deze held hier ontbreekt!
[ afbeelding ]
Het is geen discussie. Je negeert immers de feiten en roept puur wat achterlijke one-linersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Best lekker, zo'n voetbaldiscussie. Morgen weer.
Beste topic in dagen denk ik. Hij is wel gekaapt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:52 schreef Skylark. het volgende:
Best lekker, zo'n voetbaldiscussie. Morgen weer.
Nee alleen Marco!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inter.![]()
Alleen Mourinho is een held.
quote:Kwestie van smaak. Kwestie van landsaard. Kwestie van waardering. In Nederland wordt Inzaghi – door Gerard van der Lem ooit prachtig uitgesproken als Inzakkie - maar een eenvoudige afmaker gevonden, die technisch zeer beperkt is. In Italië wordt hij juist geapprecieerd om dezelfde kwaliteiten en lopen horden mannen met hem weg. Hij doet namelijk waar hij voor staat opgesteld: scoren.
Het is een kwestie van smaak of je van Inzaghi houdt inderdaad. Maar je moet niet gaan zeggen dat hij een balletjeswachter is, smerige overtredingen maakt en lui isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Hier gaan we niet uitkomen, Otis. Geeft dit stukje ook wel weer:
[..]
Ik ben opgegroeid met puur, eerlijk, technisch hoogbegaafd voetbal in plaats van voetbal dat alleen maar draait om overtredingen en balafwacht-goals.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
Skylark, je hebt er niet zo veel verstand van he.
Lui heb je me niet horen zeggen. Hij maakt z'n meters. Maar hij maakt wel degelijk genoeg smerige overtredingen (zie stukje vorige pagina), en hij wacht wel degelijk ballen af.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak of je van Inzaghi houdt inderdaad. Maar je moet niet gaan zeggen dat hij een balletjeswachter is, smerige overtredingen maakt en lui is.
De grootste Chelsea baas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:55 schreef S.Seagal het volgende:
We zijn deze vergeten.![]()
[ afbeelding ]
Nigga please, Zlatan is technisch bijna perfect.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met puur, eerlijk, technisch hoogbegaafd voetbal in plaats van voetbal dat alleen maar draait om overtredingen en balafwacht-goals.
Dat met Jong-a-Pin is de enige gemene overtreding die ik hem ooit heb zien maken. En een balletjeswachter is hij niet, want voor elke pass die hij ontvangt heeft hij 50x voor niks gesprint.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lui heb je me niet horen zeggen. Hij maakt z'n meters. Maar hij maakt wel degelijk genoeg smerige overtredingen (zie stukje vorige pagina), en hij wacht wel degelijk ballen af.
Toen ik poste wist ik dat je dit in me face zou gooien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De grootste Chelsea baas.
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Nigga please, Zlatan is technisch bijna perfect.
Hij voetbalt niet mee. Dat hij veel rent doet niets af aan z'n balletjesafwachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat met Jong-a-Pin is de enige gemene overtreding die ik hem ooit heb zien maken. En een balletjeswachter is hij niet, want voor elke pass die hij ontvangt heeft hij 50x voor niks gesprint.
Daar zijn we het dan over oneens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kop ze in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Toen ik poste wist ik dat je dit in me face zou gooien.
Ken je deze nog? Hij bevalt wel bij Chelseaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De grootste Chelsea baas.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een feit man. Technisch is Zlatan praktisch ongeëvenaard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens.
die chick van hem is lekker. Cheryl Tweedy ofzo van Girls Aloud.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ken je deze nog? Hij bevalt wel bij Chelsea
[ afbeelding ]
Mijn definitie van een balletjeswachter is iemand die de hele tijd voorin stilstaat en niks uitvoert, totdat de bal toevallig bij hem terecht komt. Dat is Inzaghi niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee. Dat hij veel rent doet niets af aan z'n balletjesafwachten.
Wie heeft hem nodig als je deze 2 babyface mofo's hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ken je deze nog? Hij bevalt wel bij Chelsea
[ afbeelding ]
Dat hij balletjesafwacht doet niets af aan zijn geweldige aantal (beslissende) doelpunten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet mee. Dat hij veel rent doet niets af aan z'n balletjesafwachten.
Jij wilt zeggen dat Torres technisch beter is? Gerrard technisch beter?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over oneens.
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat hij geen balletjes afwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat hij balletjesafwacht doet niets af aan zijn geweldige aantal (beslissende) doelpunten.
Sterker nog, het is er de reden van.
Jurylid van The X-Factorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
die chick van hem is lekker. Cheryl Tweedy ofzo van Girls Aloud.
Het gaat niet alleen om de techniek, ik vind die twee als voetballers waardevoller dan Zlatan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Torres technisch beter is? Gerrard technisch beter?. Domme dravers in vergelijking met de kunst die Zlatan uit zijn pantoffels haalt.
Hij wacht niet. Hij werkt keihard om op een bepaald moment om een bepaald punt te zijn. Berbatov, dat is een balletjeswachter. Die maakt 3 km per wedstrijd. Inzaghi 10.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat hij geen balletjes afwacht.
Jij moet het niet als tegen argument gebruiken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat hij geen balletjes afwacht.
Het ging wel om techniek. Het onderwerp van de discussie was namelijk of de techniek van Zlatan nagenoeg perfect is. Ik en Biels vinden van wel, jij vindt van niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de techniek, ik vind die twee als voetballers waardevoller dan Zlatan.
Waarom precies? Torres is in praktisch alles, snelheid uitgezonderd, inferieur aan Zlatan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de techniek, ik vind die twee als voetballers waardevoller dan Zlatan.
En dit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij wacht niet. Hij werkt keihard om op een bepaald moment om een bepaald punt te zijn. Berbatov, dat is een balletjeswachter. Die maakt 3 km per wedstrijd. Inzaghi 10.
Berbagod. Die is nog te lui om te juichen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij wacht niet. Hij werkt keihard om op een bepaald moment om een bepaald punt te zijn. Berbatov, dat is een balletjeswachter. Die maakt 3 km per wedstrijd. Inzaghi 10.
Ik ontken niet dat hij veel scoort en veel loopt, maar ik vind hem een balletjesafwachter en geen fijne voetballer. En ook niet extreem goed zoals jullie beweren. Ik heb meer bewondering voor een spits die zelf kan scoren,maar ook aan het spel meedoet en anderen laat scoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij moet het niet als tegen argument gebruiken.
Ik ontken niet dat je hetero bent, maar ik vind dat je op mannen valt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat hij veel loopt, maar ik vind hem een balletjesafwachter
I know, en ik zei toch, die vind ik ook niet 'bijna perfect'. Bijna perfectquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het ging wel om techniek. Het onderwerp van de discussie was namelijk of de techniek van Zlatan nagenoeg perfect is. Ik en Biels vinden van wel, jij vindt van niet.
Kan ik er ook even bij. Want Zlatan kan wel bijna alles ja. Mag hem niet maar hij is wel goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het ging wel om techniek. Het onderwerp van de discussie was namelijk of de techniek van Zlatan nagenoeg perfect is. Ik en Biels vinden van wel, jij vindt van niet.
Absolute koning. Vandaag ook helemaal niks doen, maar wel dan die ene bal heel bewust doorkoppen waar de 1-0 uit valtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Berbagod. Die is nog te lui om te juichen.
Er zijn, op Messi en Ronaldo na, denk ik geen spelers die zijn techniek kunnen evenaren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, en ik zei toch, die vind ik ook niet 'bijna perfect'. Bijna perfect.
Balletjes afwachten = op de bal wachten = voorin blijven hangen totdat een ploeggenoot jou in staat stelt om te scoren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat je hetero bent, maar ik vind dat je op mannen valt.
Noem een speler op die technisch beter is. Nee, noem er 4, immers, de top 5 van alle voetballers ter wereld lijkt me nagenoeg perfect wel te benaderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, en ik zei toch, die vind ik ook niet 'bijna perfect'. Bijna perfect.
Ja ik zag het. Hij is echt de voetbaldefinitie van nonchalantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Absolute koning. Vandaag ook helemaal niks doen, maar wel dan die ene bal heel bewust doorkoppen waar de 1-0 uit valt.
Maar Skylark, Inzaghi blijft niet 'voorin hangen'. Inzaghi werkt zich de pleuris.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Balletjes afwachten = op de bal wachten = voorin blijven hangen totdat een ploeggenoot jou in staat stelt om te scoren.
In tegenstelling tot een Didier Drogba die een baken is waar de rest hun bal heen kan spelen.
Tja dan komen we inderdaad uit op de kwestie van smaak. Zo heb ik weer niks met Drogba.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat hij veel scoort en veel loopt, maar ik vind hem een balletjesafwachter en geen fijne voetballer. En ook niet extreem goed zoals jullie beweren. Ik heb meer bewondering voor een spits die zelf kan scoren,maar ook aan het spel meedoet en anderen laat scoren.
Messi is technisch ook minder. Wel sneller en met een veel betere dribbel, maar met aannames, kracht achter de bal en alles erbij? Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er zijn, op Messi en Ronaldo na, denk ik geen spelers die zijn techniek kunnen evenaren.
Hij had er bij tottenham ( dacht ik ) er wel 25 ofzo in liggen. Hoe kan dat dan als ik het vergelijk met nu .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Hij is echt de voetbaldefinitie van nonchalant.
Drogbaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tja dan komen we inderdaad uit op de kwestie van smaak. Zo heb ik weer niks met Drogba.
Onbetwiste basisplek, minder klasse om zich heen waardoor alles wel naar hem moest.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij had er bij tottenham ( dacht ik ) er wel 25 ofzo in liggen. Hoe kan dat dan als ik het vergelijk met nu .
Hoe durf je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tja dan komen we inderdaad uit op de kwestie van smaak. Zo heb ik weer niks met Drogba.
The Drog is de plaaggeest van Arsenal. Geen verdediger die hem kan tegenhouden op zijn dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Drogba. En dan ook nog fan zijn van "puur, technisch voetbal". Die gast doet alles, maar dan ook alles, op zijn fysiek.
Ja, maar in tegenstelling tot Inzaghi doet Gerrard mee aan het spel, dus die loopt slim, terwijl Inzaghi heel veel overbodige meters maakt (die weliswaar ook nuttig kunnen zijn, maar het is niet efficient).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
In die CL-finale had Inzaghi meer meters gemaakt dan Gerrard. Ik bedoel maar.
Helemaal niet. Jij gooit het op een kwestie van smaak, nadat je de feitelijke kennis niet blijkt te hebben. Hoe goed Zlatan technisch is is geen kwestie van smaak hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik geef het op, jongens. Dit is een kwestie van smaak.
Vermaelen nu welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
The Drog is de plaaggeest van Arsenal. Geen verdediger die hem kan tegenhouden op zijn dag.
Zeg je nou echt dat Inzaghi niet slim loopt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot Inzaghi doet Gerrard mee aan het spel, dus die loopt slim
Hopelijk.quote:
Je lult bullshit manquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Drogba. En dan ook nog fan zijn van "puur, technisch voetbal". Die gast doet alles, maar dan ook alles, op zijn fysiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |