Ja die server doet even moeilijk jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Service Unavailable![]()
Misschien haal ik hem daar ook maar.
Met virussen vind ik dat juist altijd de beste manier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, liever niet. Tenzij het niet anders kan.
Gratis,quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gratis,
Want Laptop vista. Maar recht op Windows 7
Pinkpop 2008, daar was ik bijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Schieganger het volgende:
Wanneer komen the Foo Fighters naar Nederland?
Bij mij ook gratis.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Gratis,
Want Laptop vista. Maar recht op Windows 7
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Met virussen vind ik dat juist altijd de beste manier.
Op de een of andere manier zijn virussen lastig weg te krijgen zonder er wat aan over te houden.
Als het zover is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Schieganger het volgende:
Dat ook.quote:
Je houdt ook van karten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hou wel van poetsen, mag je van die mooie gele poets-handschoenen aan enzo
Precies.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat dus.
Al je belangrijk spul wat je niet kwijt wil even op een schijfje apart zetten.
En je windowspartitie formatteren.
En dus 2 partities aanmaken op je schijf.
Eentje van 30~50 gb voor windows
Rest voor data.
Dan. Euhm. Heb ik zondag wat te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Met virussen vind ik dat juist altijd de beste manier.
Op de een of andere manier zijn virussen lastig weg te krijgen zonder er wat aan over te houden.
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Schieganger het volgende:
Hoe kan je zo'n partitie makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Al maak ik m'n Windows-partitie wel altijd wat groter
Met een uurtje of 3 hooguit heb je hem weer helemaal klaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan. Euhm. Heb ik zondag wat te doen.![]()
Zolang je je spellen niet in c/program files doet is 50 gig bij mij altijd genoeg geweest/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Al maak ik m'n Windows-partitie wel altijd wat groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |