White liesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef Mr.DD het volgende:
hallo
White Lies was trouwens niet echt geweldig op Lowlands. Ze zijn gewoon iets te saai. Het komt niet hard genoeg
Het was de eerste act, dus moest toch even langs gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
White liesGelukkig ben ik daar niet geweest op lowlands.
Dat is zo kut.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:56 schreef Mr.DD het volgende:
Niks kutter dan wachten op een pakketje. Geen tijd gekregen, dus mag hier de hele dag wachten tot dat rotding komt
heb ze nu /. 2/3 x gezien , op werchter waren ze wel tof pp ook enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:37 schreef Mr.DD het volgende:
hallo
White Lies was trouwens niet echt geweldig op Lowlands. Ze zijn gewoon iets te saai. Het komt niet hard genoeg
Helemaal omdat ik bestelstatus niet kan checken omdat ik dan eerst moet inloggen met m'n broers account voor Universiteit Leidenquote:
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik bestelstatus niet kan checken omdat ik dan eerst moet inloggen met m'n broers account voor Universiteit Leiden![]()
Maar pakketjes komen meestal rond 12. Dus ik wacht.
En wacht.
En wacht.
En wacht.
Ik verwacht ook een pakketje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik bestelstatus niet kan checken omdat ik dan eerst moet inloggen met m'n broers account voor Universiteit Leiden![]()
Maar pakketjes komen meestal rond 12. Dus ik wacht.
En wacht.
En wacht.
En wacht.
wel gehoordquote:
aidsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |