Hij heeft er het goede haar niet voor. Beau's haar zit echt altijd goed.quote:
Beau is een mongoolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Hij heeft er het goede haar niet voor. Beau's haar zit echt altijd goed.
Maar een echte kerel milimetert het en dauwt 's-ochtends alleen zijn kop onder de kraan.
[ afbeelding ]
Jack komt klaar als hij zichzelf hoort pratenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Onterechte klacht? Je wilt toch wat relevante informatie die vloeiend vertelt wordt. Je kunt veel zeggen van Jack v Gelder of Toine v pepertony maar die hakkelen tenminste niet zo.
En dat kapsel..
Ik vind Youri juist fantastisch, maar ook vooral omdat hij gewoon lekker zijn eigen mening durft te geven, en ook durft toe te geven wanneer hij iets niet weet, of wanneer hij ergens gemengde gevoelens over heeft, etc. Verfrissend zichzelf en genuanceerd en realistisch. En durft ook gewoon vragen te stellen, en vraagtekens bij zaken te zetten. Gewoon een slimme, verstandige, normale gozer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
vind hem nooit zo erg eigenlijk. Die mulder vind ik erger.. uuuuuuh dan uuuuuh moet je instap uuuuuuh en
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Youri juist fantastisch, maar ook vooral omdat hij gewoon lekker zijn eigen mening durft te geven, en ook durft toe te geven wanneer hij iets niet weet, of wanneer hij ergens gemengde gevoelens over heeft, etc. Verfrissend zichzelf en genuanceerd en realistisch. En durft ook gewoon vragen te stellen, en vraagtekens bij zaken te zetten. Gewoon een slimme, verstandige, normale gozer.
Pas nu het een negroïde man betreft, word jij een keer kritisch. En niet zomaar kritisch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan moeten ze in zee storten in een biervat met aan de binnenkant spijkers
Er wordt niet gevraagd of hij rondjes geeft bij zijn zaalvoetbalteam, maar de klacht is dat hij een zeer matige presentator is. Dat laatste is natuurlijk niet te ontkennen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:39 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
klacht: afgekeurd
Tom is een puike kerel.
quote:Tom Egbers is in 1991 getrouwd met actrice Janke Dekker. Het paar heeft twee kinderen: een dochter van 16 jaar en een zoon van 11 jaar.
Ik vind zijn vader ook leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.
Vergelijk hem eens met zijn vader.
13 in een dozijn. Maar beter dan je van Tom Egbers zou verwachten.quote:
Als die middelste verkouden is, dan moet je niet in de buurt wezenquote:
Heb je me nooit over Tom York en Willibrord Frequin gehoord."quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Pas nu het een negroïde man betreft, word jij een keer kritisch. En niet zomaar kritisch!
Erg verdacht.
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je me nooit over Tom York en Willibrord Frequin gehoord."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |