Ts zit net lekker op de bank te zappen terwijl hij met een laptop op FoK zit te kijken. Kom ik me toch een programma tegen

Paris Hiltons New BFF. Ik zal even een korte uitleg geven over waar het programma over gaat: iedereen kent natuurlijk het rijke oppervlakkige erfgenaampje Paris Hilton, en Paris heeft nu een competitie verzonnen over wie haar BFF mag worden... Ik heb geprobeerd een linkje te vinden van de aflevering die zojuist was maar die kon ik helaas niet vinden , zal wss volgende week ofzoiets pas op de site komen. Maar voor het wie wil zijn hier wat andere afleveringen van dit kansloze programma:
http://www.mtv.com/shows/parisbff/season_2/series.jhtmlDus een zo'n scene speelt een van die wannabe-BFF"s de rechter en is een andere wannabe-BFF de verdachte. De verdachte moet voordat ze praat eerst zweren op de bijbel zoals dat in Amerika officieel ook gaat, iets omtrend "Do you swear to say the truth and nothing but the truth" en deze eindigt dan met "So help me god" , maar in dit sneue programma eindigde deze eed met "so help me paris" volgende shot zie je Paris op een troon zitten met een stafje in haar handen. Het erge is dat dit niet grappig bedoeld is
Een andere scene moet een meisje aan Paris uitleggen waarom ze ooit met het vriendje van een vriendin van haar naar bed is geweest. Dus het meisje probeert dit uit te leggen: "You know how it is Paris. She is just jealous because im pretty... I never wanted to be so pretty but I cant help it? In highschool I cried my self to sleep because I didn't wanted to be so pretty." Ondertussen rollen de tranen van het meisje over haar wangen en zit ik zo op de bank
Kortom weer een slecht programma gevonden op MTV (The Music Television, die meer kut programma's heeft dan muziek. )
Zodra ik de link vind zal ik hem hier posten