abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74044655
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat stukje waar ze gaan neuken "Tell me what you're thinking, talk me through it"
Tenenkrommend, eerlijk waar.

Maar stiekem moest ik wel glimlachen.
pi_74082225
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom doe je alsof het een standaardfilm is?
Ik persoonlijk vind het gegeven van een oude man die een demente vrouw een liefdesverhaal voorleest, waarna de vrouw er op een zeker moment achterkomt dat het over henzelf gaat een mooi idee. Ik ken daar geen andere films over in ieder geval.
Ik hoop dat je sarcastisch bent.

Imo is het gewoon een chick flick, als man kun je dit niet leuk vinden.
pi_74082254
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Ik hoop dat je sarcastisch bent.

Imo is het gewoon een chick flick, als man kun je dit niet leuk vinden.
Wel als ware baas.
-
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:46:41 #79
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74082344
bij mij liep hij vast
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:31:55 #80
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74083834
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ja, maar die is van vorig jaar en The Notebook van wat ouder. Maar het klopt dat het te vergelijken is.

In The Notebook leest een man voor aan een demente vrouw. Hij vertelt een liefdesverhaal over twee mensen die later in de film de man en de demente vrouw zélf blijken te zijn.

In Benjamin Button leest een vrouw voor aan haar moeder die op haar sterfbed ligt. Het verhaal gaat over de liefde tussen haar moeder en een man. Tijdens het verhaal wordt het de dochter duidelijk dat die man haar vader is .
Dat was natuurlijk wel duidelijk aan het begin, maar de nadruk ligt op het verhaal, en niet op die vrouw en dr verhaaltjes
pi_74083982
Ik heb 'm gezien gisteren. Vooral het begin ging echt van cliché naar cliché en was echt enorm overdreven. Al dat gelach, en ze lieten veel te duidelijk zien hoe leuk ze het hadden samen. Nogal overgeacteerd zeg maar.

Het verhaal is ook matig. Echt heel slecht was de film in z'n geheel daarentegen ook weer niet. Ik zou het een 4 geven.
pi_74088418
Jullie snappen toch ook wel dat je voor zo'n film in de juiste stemming moet zijn hoop ik? Als ik hem op een dinsdagmiddag in mijn eentje zou zitten kijken tussen het stofzuigen en de afwas door zou ik er ook weinig aan vinden.
full stops and exclamation marks
pi_74088565
Mensen die geen cliché's willen zien en dan een romantische film gaan kijken.
-
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:54:24 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74088773
Het is niet romantisch, het is egoïstisch. Alleen omdat hij elke dag 3 minuutjes met haar wil, moet zij elke dag de angst doorstaan die zij keer op keer weer meemaakt nadat die 3 minuutjes voorbij zijn. Janken, brullen, bang dat ze verkracht/vermoordt wordt door deze onbekende man.
Maar hey, meneer heeft iig zijn drie minuutjes weer gehad.

Nou, leuk hoor Oh, en ondertussen vergeet ie zijn eigen kinderen en kleinkinderen ook maar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74088844
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Het is niet romantisch, het is egoïstisch. Alleen omdat hij elke dag 3 minuutjes met haar wil, moet zij elke dag de angst doorstaan die zij keer op keer weer meemaakt nadat die 3 minuutjes voorbij zijn. Janken, brullen, bang dat ze verkracht/vermoordt wordt door deze onbekende man.
Maar hey, meneer heeft iig zijn drie minuutjes weer gehad.

Nou, leuk hoor Oh, en ondertussen vergeet ie zijn eigen kinderen en kleinkinderen ook maar.
Ik ben het niet met je eens.
-
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:26:29 #86
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_74090104
Ik heb 'm niet gezien. Maar het lijkt mij hier te lezen een kutfilm. Buiten dat is het niet echt mijn genre.
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:33:59 #87
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_74090480
Tnx for the tip, ik moet 'm nog steeds zien.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74092567
Ik vind m wel mooi. Maar ik ben dan ook echt een verschrikkelijk doos als het om dat soort films gaat. Serendipty kan ik ook nog steeds blijven kijken (al heb ik m al te vaak gezien...John Cusack ) en Pride en Prejudice *zucht* die remake van een aantal jaar geleden is mooi, veel mooie shots qua landschap enzo. Vorige week de Time Traveler's Wife gekeken, die past ook wel in dat rijtje...redelijk voorspelbaar, maar nog steeds *zucht* en zielig. Ook met t miepje van The Notebook trouwens.
pi_74093336
Toch maar eens mn torrentjes aangezet
Is toch die film waar Nina gordon de soundtrack van heeft gemaakt he? (Tonight and the rest of my life)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_74099810
Best grappig dat er een discussie is tussen mannen die de film leuk vinden en vrouwen die 'm niet leuk vinden. Je zou eerder verwachten andersom.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_74099831
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
Best grappig dat er een discussie is tussen mannen die de film leuk vinden en vrouwen die 'm niet leuk vinden. Je zou eerder verwachten andersom.
Omdat vrouwen jaloers worden (op het vrouwelijke hoofdpersonage) door die film en jankend op bed liggen, omdat ze zich eenzaam (en evt. lelijk) voelen.
pi_74099840
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 01:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Omdat vrouwen jaloers worden (op het vrouwelijke hoofdpersonage) door die film en jankend op bed liggen, omdat ze zich eenzaam (en evt. lelijk) voelen.
Oh really.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_74099917
/care
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_74107111
Ik moet trouwens ook altijd lachen om het hoofd van Ryan Gosling. Doordat ik 'm nog ken van Breaker High denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')