Dit is een grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
Het is een van de mooiste films die ik ooit gezien heb.
Ik heb er gister nog een geschreven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
Aan de TS verwachte ik een goed verhaal met een ziekmakend einde.
PM 'm is of zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog een geschreven.
Je stoort je niet aan de zaken die ik heb vermeld in de OP of zie jij het niet zo?quote:
Ohh ik vond het wel een origineel gegeven. Wat vond je van The Notebook dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef plakkert- het volgende:
Ik heb toevallig gisteren Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken.. maar ik vind er weinig aan. Acteerwerk was zeer prima, maar het plot vond ik gewoon niet bijster interessant
Kitsch... overdreven... cliche.... mischien wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je stoort je niet aan de zaken die ik heb vermeld in de OP of zie jij het niet zo?
Curious Case of ... naja. Leest de dochter het voor aan die moedert die dan dat meiskje blijkt. Tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom doe je alsof het een standaardfilm is?
Ik persoonlijk vind het gegeven van een oude man die een demente vrouw een liefdesverhaal voorleest, waarna de vrouw er op een zeker moment achterkomt dat het over henzelf gaat een mooi idee. Ik ken daar geen andere films over in ieder geval.
Dat vind ik ook nog wel leuk gevonden. Maar het liefdesverhaal van hen in hun jonge jaren is toch wel behoorlijk standaard.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom doe je alsof het een standaardfilm is?
Ik persoonlijk vind het gegeven van een oude man die een demente vrouw een liefdesverhaal voorleest, waarna de vrouw er op een zeker moment achterkomt dat het over henzelf gaat een mooi idee. Ik ken daar geen andere films over in ieder geval.
Ze was wel grappig af en toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef murp het volgende:
je moet zon film ook niet met hara kijken
niet de moeite genomen om die te kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh ik vond het wel een origineel gegeven. Wat vond je van The Notebook dan?
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Jij gaat de film gewoon al bevooroordeeld kijken, en bij elke scene denk je van 'hmm, wat zou ik nu kunnen afzeiken want er komt vast weer iets mierzoets'. Zo kun je elke film wel gaan afkankeren.
En ja, The Notebook is rete cliche, en dat heeft de film nou net tot een succes gemaakt.
Want Hara is ook totally romantic en helemaal niet sarcastisch ingesteld wou je zeggenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik had juist zin in een romantische film.
Ja, grappig was dat jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was wel grappig af en toe.![]()
"OH NOW IT ALL MAKES SENSE".
Zij houdt wel van romantische films ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want Hara is ook totally romantic en helemaal niet sarcastisch ingesteld wou je zeggen.
Wat vond jij van de film?quote:
Ja, maar die is van vorig jaar en The Notebook van wat ouder. Maar het klopt dat het te vergelijken is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Curious Case of ... naja. Leest de dochter het voor aan die moedert die dan dat meiskje blijkt. Toch? Heb alleen het eerste halfuur gezien.
Maar aangezien je post "Ik hoef niet te verklappen hoe de film afloopt".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook nog wel leuk gevonden. Maar het liefdesverhaal van hen in hun jonge jaren is toch wel behoorlijk standaard.
Je verklapt het einde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar aangezien je post "Ik hoef niet te verklappen hoe de film afloopt".
De film loopt namelijk af met het feit dat de vrouw erachter komt dat het over hen gaat en dat ze de man weer herkent. En dan gaan ze samen dood. () Ik weet niet of jij veel films kent die zo lopen, maar ik niet.
En met "ik hoef niet te verklappen hoe het eindigt" bedoel ik dat ze toch met elkaar trouwen en lang en gelukkig samenleven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verklapt het einde.! Maar het is toch wel behoorlijk tenenkrommend dat ze samen doodgaan?
Och jeetje, moet ik nu ontroerd zijn.
Het ligt er allemaal zo dik op.
Maar dat is niet het einde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
En met "ik hoef niet te verklappen hoe het eindigt" bedoel ik dat ze toch met elkaar trouwen en lang en gelukkig samenleven.
Ik vond het niet heel clichématig dat de vrouw hem ook meteen weer vergeet waarna ze paniekerig wordt en in een ziekenhuisbed eindigt. Kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verklapt het einde.! Maar het is toch wel behoorlijk tenenkrommend dat ze samen doodgaan?
Och jeetje, moet ik nu ontroerd zijn.
Het ligt er allemaal zo dik op.
Het einde is dat ze romantisch samen sterven. Ik vind dat toch een beetje cliché en geforceerd emoties proberen op te wekken.quote:
Maar je zegt het zo van "Ik hoef niet te zeggen hoe de film eindigt", alsof iedere romantische film eindigt met een paniekerige demente vrouw die zegt dat ze die man niet meer kent, waarna ze in een ziekenhuisbed sterven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het einde is dat ze romantisch samen sterven. Ik vind dat toch een beetje cliché en geforceerd emoties proberen op te wekken.
Je noemt een kleine gebeurtenis in de hele film.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel clichématig dat de vrouw hem ook meteen weer vergeet waarna ze paniekerig wordt en in een ziekenhuisbed eindigt. Kan aan mij liggen.
Jij gaat het einde dissen. Terwijl dit het einde is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je noemt een kleine gebeurtenis in de hele film.Zo kan ik het ook.
Nahh, het verhaal gaat meer over twee mensen die steeds uit gedreven worden, maar toch samen eindigen en lang en gelukkig leven. Dat vind ik cliché.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je zegt het zo van "Ik hoef niet te zeggen hoe de film eindigt", alsof iedere romantische film eindigt met een paniekerige demente vrouw die zegt dat ze die man niet meer kent, waarna ze in een ziekenhuisbed sterven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |