Dat is ook cliché. Maar het deel van dementie enzo niet. En dat vond ik wel mooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het verhaal gaat meer over twee mensen die steeds uit gedreven worden, maar toch samen eindigen en lang en gelukkig leven. Dat vind ik cliché.
Ja, he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik vind die trailer al een marteling, respect dat je hem hebt gekeken fas
Hmm, die films ken ik niet, maar eens kijken dan. Ik vond de chemie inderdaad ook te wensen overlaten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef editoor het volgende:
Heb de film ook gezien en ben zeker een liefhebber van dit soort films, maar deze film viel me toch zwaar tegen en heeft me nauwelijks kunnen raken. Dat had alles te mken met het verhaal en de twee personage waarvan ik vond dat de chemie niet werkte. Deze film kreeg van mij dan ook een onvoldoende.
Ik vind een film als Serendipity of before sunrise velen malen beter.
Klacht is terecht
Nee, Serendipity is écht een clichématige standaard-film. Maar dan ook écht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.![]()
[..]
Hmm, die films ken ik niet, maar eens kijken dan. Ik vond de chemie inderdaad ook te wensen overlaten.
Serendipity is inderdaad een beetje cliche en kitscherig maar als je daar overheen kijkt is ie best vermakelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, Serendipity is écht een clichématige standaard-film. Maar dan ook écht.
Mee eens..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef editoor het volgende:
Heb de film ook gezien en ben zeker een liefhebber van dit soort films, maar deze film viel me toch zwaar tegen en heeft me nauwelijks kunnen raken. Dat had alles te mken met het verhaal en de twee personage waarvan ik vond dat de chemie niet werkte. Deze film kreeg van mij dan ook een onvoldoende.
Klacht is terecht
Oh jeetje, ik wist niet dat jij mij kentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want Hara is ook totally romantic en helemaal niet sarcastisch ingesteld wou je zeggen.
Oh wacht, want Fas vertelt nooit over jou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik wist niet dat jij mij kent. Oh, you don't.
Dat stukje waar ze gaan neuken "Tell me what you're thinking, talk me through it"quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kijk 'm nu een halfuur en hij is al enorm overdreven en clichématig.
Terechte klacht dus.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat stukje waar ze gaan neuken "Tell me what you're thinking, talk me through it"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |