En met "ik hoef niet te verklappen hoe het eindigt" bedoel ik dat ze toch met elkaar trouwen en lang en gelukkig samenleven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verklapt het einde.! Maar het is toch wel behoorlijk tenenkrommend dat ze samen doodgaan?
Och jeetje, moet ik nu ontroerd zijn.
Het ligt er allemaal zo dik op.
Maar dat is niet het einde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
En met "ik hoef niet te verklappen hoe het eindigt" bedoel ik dat ze toch met elkaar trouwen en lang en gelukkig samenleven.
Ik vond het niet heel clichématig dat de vrouw hem ook meteen weer vergeet waarna ze paniekerig wordt en in een ziekenhuisbed eindigt. Kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verklapt het einde.! Maar het is toch wel behoorlijk tenenkrommend dat ze samen doodgaan?
Och jeetje, moet ik nu ontroerd zijn.
Het ligt er allemaal zo dik op.
Het einde is dat ze romantisch samen sterven. Ik vind dat toch een beetje cliché en geforceerd emoties proberen op te wekken.quote:
Maar je zegt het zo van "Ik hoef niet te zeggen hoe de film eindigt", alsof iedere romantische film eindigt met een paniekerige demente vrouw die zegt dat ze die man niet meer kent, waarna ze in een ziekenhuisbed sterven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het einde is dat ze romantisch samen sterven. Ik vind dat toch een beetje cliché en geforceerd emoties proberen op te wekken.
Je noemt een kleine gebeurtenis in de hele film.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel clichématig dat de vrouw hem ook meteen weer vergeet waarna ze paniekerig wordt en in een ziekenhuisbed eindigt. Kan aan mij liggen.
Jij gaat het einde dissen. Terwijl dit het einde is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je noemt een kleine gebeurtenis in de hele film.Zo kan ik het ook.
Nahh, het verhaal gaat meer over twee mensen die steeds uit gedreven worden, maar toch samen eindigen en lang en gelukkig leven. Dat vind ik cliché.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je zegt het zo van "Ik hoef niet te zeggen hoe de film eindigt", alsof iedere romantische film eindigt met een paniekerige demente vrouw die zegt dat ze die man niet meer kent, waarna ze in een ziekenhuisbed sterven.
Dat is ook cliché. Maar het deel van dementie enzo niet. En dat vond ik wel mooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nahh, het verhaal gaat meer over twee mensen die steeds uit gedreven worden, maar toch samen eindigen en lang en gelukkig leven. Dat vind ik cliché.
Ja, he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:55 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik vind die trailer al een marteling, respect dat je hem hebt gekeken fas
Hmm, die films ken ik niet, maar eens kijken dan. Ik vond de chemie inderdaad ook te wensen overlaten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:04 schreef editoor het volgende:
Heb de film ook gezien en ben zeker een liefhebber van dit soort films, maar deze film viel me toch zwaar tegen en heeft me nauwelijks kunnen raken. Dat had alles te mken met het verhaal en de twee personage waarvan ik vond dat de chemie niet werkte. Deze film kreeg van mij dan ook een onvoldoende.
Ik vind een film als Serendipity of before sunrise velen malen beter.
Klacht is terecht
Nee, Serendipity is écht een clichématige standaard-film. Maar dan ook écht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.![]()
[..]
Hmm, die films ken ik niet, maar eens kijken dan. Ik vond de chemie inderdaad ook te wensen overlaten.
Serendipity is inderdaad een beetje cliche en kitscherig maar als je daar overheen kijkt is ie best vermakelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, Serendipity is écht een clichématige standaard-film. Maar dan ook écht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |