Zolang er dagelijk 1,3 miljoen mensen kijken, niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef Pugg het volgende:
Wanneer gaat de stekker bij dit soapje er uit?
Ja,maar die kijkcijfers,hoe wordt dat nou helemaal bepaald? Ik heb altijd het idee dat ze bij 100 mensen kastjes neerzetten,als er dan toevallig van die 100 mensen de helft kijkt naar een programma kijkt,wat zegt dat dan over de rest van Nederland? Als er voor de rest geen hond kijkt dan is dat toch geen objectief beeld? Ik vind kijkcijfers pas objectief als iedereen in Nederland zo'n kastje krijgt..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef RogerS het volgende:
Voorlopig gaat GTST echt niet van de buis. Gisteren bijna 1,4 miljoen(!) kijkers. En daarmee het best bekeken RTL4-programma en meteen ook de best bekeken uitzending van de afgelopen weken. En eigenlijk is de soap de hele week door het best bekeken of op één na best bekeken programma van de zender.
Grappig ook; hoe negatiever de reacties hier, hoe meer mensen naar de soap kijken.
Iedereen klaagt hier steen en been over hoe slecht en nep het wel niet is, maar zowel het absoluut aantal kijkers als het marktaandeel blijven constant en stijgen dus zelfs.
Als makers van GTST zou ik gewoon doorgaan met hoe ze nu de soap neerzetten, want er zit een stijgende lijn in (qua kijkers, hetgeen waar het om draait). Dat het ons niet aanspreekt boeit ze echt niet hoor. Laatst las ik hier ook ergens dat ze Lucas er nooit in hadden moeten schrijven en weet ik wat, maar ja, tot nu toe werpt het dus wel zijn vruchten af. Ik vind de soap trouwens i.t.t. acht jaar geleden (toen ik begon met kijken) echt niet veel slechter. Het is wel wat anders ja, maar dat vind ik niet zo erg. Diversiteit is gewenst.
Barbara kreeg t toen ook al warm van mquote:En, ik heb ook al een klein rolletje in GTST gespeeld. Ik was namelijk de fysiotherapeut van Charlie waar Barbara verliefd op werd.
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef verleiding het volgende:
Die poll.
En ja, klopt,
bij 5:00 ongeveer zie je Peter Post als Wout de fysiotherapeut.
Vond dit wel een spannend stukje btw.
Ja, precies omgedraaidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
toen was t dus net andersom ofzo? Had hij met Barbara toen ze getrouwd was? En nu heeft barbara iets met hem (ok, ander karakter) en is hij getrouwd... Hmmzz..
![]()
maar idd wel heftig stukje.. Milan op t dak met Robert...
Je vergeet 'liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd, liefje, lieverd'...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee Jack "zucht" dat moeten we maar niet doen "zucht". Je wilde het eerst al niet dus dat betekent dat je er niet echt achter staat. "zucht"
Zoiets.
En later ook nog met Dian, zijn nicht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Roberto258 het volgende:
De internetdate van Ronja heeft in aflevering 2500 Charlie geneukt op skivakantie
edit: en ik zie in die aflevering ook dat Dennis het niet alleen met z'n moeder maar ook met z'n zusje heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef James1988 het volgende:
En nu weer wel. Jopie Draaikont is er niets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |