quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die nieuwe Charlie helemaal niet leuk, doe mij Lieke maar.
En dat hebben we al duizend keer gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En ik zou het geweldig vinden Ludo en Janine weer samenDat moet dan natuurlijk ook snel weer verkeerd gaan door Ludo die Janine bedriegt oid, maar laat ze eerst maar weer samen komen en Nina helemaal blij zijn. Kan Maxime ook oprotten uit huize Sanders als Janine terug komt. En dan gaat Maxime het leven van Janine zuur maken en een wig drijven tussen haar en Nina.
Idd alsjeblieft niet zeg, dan moeten we weer aanhoren hoe Janine weer bij Barbaara gaat uithuilen. En dan gaat Barbaara weer zeggen: Maar liefje, je weet toch hoe Ludo is, hij verandert nooit....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dat hebben we al duizend keer gehad
jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ludo en Janine weer bij elkaar, en dan Maxime kwaad omdat ze én Nina én Ludo kwijtraakt door Janine en dan pleegt ze zelfmoord en neemt Nina mee. If I can't have her, no one will.
Als Nina dan nog even vol in beeld wordt plat geneukt door Renee dan is dat geweldigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ludo en Janine weer bij elkaar, en dan Maxime kwaad omdat ze én Nina én Ludo kwijtraakt door Janine en dan pleegt ze zelfmoord en neemt Nina mee. If I can't have her, no one will.
En....................vermoord graag, wat een slecht actrice werkelijk tenenkrommendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Nina dan nog even vol in beeld wordt plat geneukt door Renee dan is dat geweldig
Lieke van Lexmond is voor mij een synoniem voor:quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Tirza het volgende:
Lieke van Lexmond is wel gaaf, zij brengt tenminste wat leven in GTST in plaats van al die doorsnee figuren als Ronja, Noud en heilige Sjors
. Zij maakt Charlie tot een leuk persoon,
Nu Tamara Brinkman er is, zie pas hoe ongelooflijk verdrommeld irritant die snert Lieke eigenlijk is.quote:nu Tamara Brinkman het doet zie je pas hoe goed Lieke eigenlijk is![]()
Volledig mee eens.. Pas als je iemand even niet ziet.. ga je merken hoe goed hij/zij wel niet is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Tirza het volgende:
Lieke van Lexmond is wel gaaf, zij brengt tenminste wat leven in GTST in plaats van al die doorsnee figuren als Ronja, Noud en heilige Sjors
. Zij maakt Charlie tot een leuk persoon, nu Tamara Brinkman het doet zie je pas hoe goed Lieke eigenlijk is
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |