Nog 18 jaar wachten, en dan komt het op DVD. uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef verleiding het volgende:
Fijn, online is het ook niet terug te kijken, krijg je precies hetzelfde als op tv![]()
.
Nee, we kregen iets extra's, na een tijdje stilstaand beeld kwam het storingsbeeld met logo en "even geduld aub" in beeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef verleiding het volgende:
Fijn, online is het ook niet terug te kijken, krijg je precies hetzelfde als op tv![]()
.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog 18 jaar wachten, en dan komt het op DVD. uit
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee, we kregen iets extra's, na een tijdje stilstaand beeld kwam het storingsbeeld met logo en "even geduld aub" in beeld.Dat kreeg ik op tv niet.
dat slaat echt op kutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Barbara die zegt logisch dat je niet achter de man van Anita aangaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he ze zijn nu met gtst helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Ludo zich zo treurig gedraagd, hij is er de man niet naar om achter een vrouw aan te lopen, echt jammer, maar zelfs hij wordt nu betrokken in een burgertruttenverhaallijn
Ik heb met Jack te doen. Hopelijk maakt Ludo hem dusdanig kapot dat we van hem en de hele familienaam Van Houten nooit meer iets horen.quote:
Ik begin het personage Charlie echt met de dag leuker te vinden. Wat doet Tamara het goed, gewoon echt Charlie zijn, zonder dat ze irritant overkomt. Ze acteert gewoon veel beter en veel echter. Ik ben er eindelijk achter dat ik de rol Charlie ansich helemaal niet irritant vind, maar alleen Lieke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die nieuwe Charlie helemaal niet leuk, doe mij Lieke maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |