quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef GasTurbine het volgende:
AH XL. Wordt niet verkocht dus snap het wel.
Wat niet verkoopt maakt plaats voor iets nieuws, is nieuw voor je?quote:
Ik koop het toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat niet verkoopt maakt plaats voor iets nieuws, is nieuw voor je?
Volgens mij overdrijf je omdat je je af wil zetten van b-merken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:08 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik krijg altijd enorme buikpijn/krampen van die 3Es zooi...
3es in brand?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef arj1o1 het volgende:
3Es komt van Schiffers Food (was Bavaria) welke onlangs is overgenomen door Refresco (Wicky,
Rodeo etc.). Refresco produceert diverse frisdranken onder huismerk of onder C-merk. Ik kan me goed voorstellen dat 3es geen enkele meerwaarde meer bood t.o.v. de overige brands van Refresco.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Mr-Z het volgende:
Was ook onderdeel van de DSB bank.....
Dat is waar. 12x flessen in de week/maand? De huur van de 50x50cm is zeg maar bijna duurder dan de opbrengsten van die flessen in dat geval.quote:
Gezellig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
River Cola heb ik in huis, ik drink geen fris, en bezoek moet niet zeuren-
Ik moest lachen..quote:
Ik heb altijd de goedkoopste mogelijk wijn in zo groot mogelijke verpakking thuis. Drink geen wijn en bezoek moet niet zeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
River Cola heb ik in huis, ik drink geen fris, en bezoek moet niet zeuren-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |