Een gloeilamp gaat gemiddeld zo'n 1000 uur mee, een led lamp gaat tussen de 25.000 en 100.000 uur mee. Dat is een factor 25 tot 100 langer, dat haal je er makkelijk uit. Zeker als je na gaat dat een de meeste gloeilampen 25W zijn en led lampen 6W.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef Dibble het volgende:
Wow dat s idd belachelijk. Als je een gloeilamp 24/7 aan hebt staand met dezelfde wattage ben je goedkoper uit op jaarbasis.
Volledig mee eens, dat kan ook voor 5 Euro. Het is niet zo dat LED verlichting nieuwe technologie is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Het zal allemaal best jongens, maar een ledlampje van 6 watt voor 18 euro is belachelijk.
Voor de consument is het nieuw, wanneer het aanbod gaat stijgen zal de prijs vanzelf dalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volledig mee eens, dat kan ook voor 5 Euro. Het is niet zo dat LED verlichting nieuwe technologie is.
LED kun je dimmen, spaarlampen niet. En LED is er in diverse kleuren.quote:
Wellicht als lamp met fitting. Het is al tientallen jaren om ons heen te vinden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor de consument is het nieuw, wanneer het aanbod gaat stijgen zal de prijs vanzelf dalen.
Nog steeds sfeerloos. En om over de lichtopbrengst maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
LED kun je dimmen, spaarlampen niet. En LED is er in diverse kleuren.
Als je sfeer wilt, steek je maar een kaars aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nog steeds sfeerloos. En om over de lichtopbrengst maar te zwijgen.
Doe ik niet meer. Laatste keer werd ik 's ochtends op de bank wakker met de kaarsen nog aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je sfeer wilt, steek je maar een kaars aan
Die geweldige spaarlampen van de IKEA zijn al kapot als je ze uit de verpakking haalt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
gelukkig koop je ook meerdere gloeilampen per jaar omdat ze kapot gaan.
Ik heb nu geweldige lampen van de ikea.. soort spaarlampje is het. Blijft over 10 jaar nog branden.
In je eentje sfeer willen hebenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe ik niet meer. Laatste keer werd ik 's ochtends op de bank wakker met de kaarsen nog aan
Gefeliciteerd, uw post bevat 98,9% triestheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Onnoman het volgende:
fucking hell bitch-ass
hoe kun je nu 1 lamp verkopen voor 25 EURO
ben je KANKER ziek in je hoofd ofzo! ik kan me hier echt kwaad om maken!
ik heb serieus net 30 gloeilampen besteld (bij mij zit toch alles inbegrepen in huur)
Deze onthou ik ff voor als je volgend jaar een topic opent waarin je klaagt dat je huur zo erg gestegen is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Onnoman het volgende:
fucking hell bitch-ass
hoe kun je nu 1 lamp verkopen voor 25 EURO
ben je KANKER ziek in je hoofd ofzo! ik kan me hier echt kwaad om maken!
ik heb serieus net 30 gloeilampen besteld (bij mij zit toch alles inbegrepen in huur)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |