neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:44 schreef mug89 het volgende:
had je wel je nummer op t raam geschreven dan(en in spiegelbeeld)
Ja dat weet ik zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef Aethereal het volgende:
Je weet zeker dat ze je niet maximaal uitlachte?
dan vind ze me coolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef tliciouz het volgende:
waarom maak je gebaren van bel me, als je je nummer niet gegeven hebt?
Het ging vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Lollerbol het volgende:
en deed ze zo vanen deed jij toen
en dacht je toen
maar uiteindelijk
...balen man
haha!quote:
kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Jammer dat je zelf niet reed. Kon je met veel gas hard optrekken naar de 200.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef woads het volgende:
Hans Worst had dan haar kenteken dan onthouden
Die kan je toch helemaal niet bellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef woads het volgende:
Ik weet zeker dat de kofferbak dicht wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Siddartha het volgende:
Je had waarschijnlijk je kofferbak nog openstaan, daarom minderde ze eerst vaart (even checken) en toen wilde ze je dat zeggen.
Toen ze zag dat je een mongooltje was ( 'Ah kijk, hij doet alsof hij een telefoon heeft') moest ze liefelijk lachen om je onschuld.
Ey mijn reactie.Voor niks naar beneden gescrold.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:31 schreef ufopiloot het volgende:
TS zat achterin bij zijn mama in de auto
Ze lachtte je uit.
Alle belangerijke mensen zitten achterinquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Je zat achterin.!!!!!!!!!!!
Ja dat ws. zelfstandige zakenmeisje zal jou wel
zien zitten met je gefaal.!!!
Huh, ik zie nergens een andere post van jouw behalve deze die ik nu quote?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ey mijn reactie.Voor niks naar beneden gescrold.
ik werd ook rondgereden in een vette bak.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Brickboy het volgende:
Achterin zitten is alleen tof als je in een dikke bak rondgereden wordt door een privéchauffeur.
Dat zeg ik.I wou hetzelfde posten als jij deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Huh, ik zie nergens een andere post van jouw behalve deze die ik nu quote?
Interessant wereldje leef jij inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:43 schreef ufopiloot het volgende:
Tijdens het rijden was ze waarschijnlijk aan het dagdromen over het krijgen van een kind, en hoe mooi het wel niet moet zijn om een klein kind te baren en deze op te voeden. Toen zag ze opeens in haar ooghoek iemand achterin de auto zitten. Ze schrok gelijk wakker, ging op haar rem staan en bleef naast deze auto rijden. Voorin de auto zag ze een droevig gezicht van een moeder die haar dikke, luie zoon weer eens naar pianoles aan het brengen was omdat hij geen zin had om te fietsen. Toen keek ze nog iets verder naar achteren, en zag ze de 16-jarige puber achterin zitten, terwijl hij met zijn ene hand zijn moeder aan het pesten was door op de bestuurdersstoel te slaan, en met zijn andere hand in zijn neus zat te pulken.. Ze schrok direct wakker; 'POEF!' Weg was de kinderwens.
En al lachend vervolgde ze haar weg.
Even carspotten en je weet het.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef woads het volgende:
Hij heeft wel een cool Liverpool shirt aan!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zit je daar in je skirre waggie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zit je daar in je skirre waggie
[ afbeelding ]
quote:waarom maak je gebaren van bel me, als je je nummer niet gegeven hebt?
quote:TS zat achterin bij zijn mama in de auto
Ze lachtte je uit.
faal....quote:en btw ik mag nog niet autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
meisje reed met haar cabrio op de hoofdweg. Hoofd weg.quote:
faal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |