Nee, sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Far cry 3 ruilen voor ghost recon?
Ik heb wat gameplay beelden en reviews opgezocht maar het is niet mijn type spel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Borderlands 2 ruilen tegen ni no kuni?
Kan wel pas vanaf dinsdag of woensdag versturen
tegen bioshock infinite dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb wat gameplay beelden en reviews opgezocht maar het is niet mijn type spel.
Die ben ik momenteel aan het spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tegen bioshock infinite dan?
daar ben ik volgens mij ook bijna doorheen
Ik zie er helaas niks bij zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:47 schreef VampiricDemon het volgende:
History Great Battles Medieval,
Sims 3,
Scene it? Bright lights! Big screen!
Nier
Knight's Contract
Sorcery
Singstar Abba
Mirror's Edge
How to train your Dragon
Iets van bovenstaande ruilen tegen Lollipop chainsaw?
Goed om te horen.quote:
PMquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
Hoeveel zou je voor mass effect 2 willen hebben
Ik ga er even over na denken, iemand op MP bood hem voor de helft aan, hoop stiekem dat ik die kan regelen.quote:
Ik heb wat gameplay en reviews opgezocht maar het is geen spel voor mij denk ik.quote:
Jammer dat het een promo is. Ik zal als ik thuis ben nog even wat gameplay en reviews opzoeken van Remember Me. Ik laat het je weten als de gameplay beelden mij overtuigd hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef aniihakobyan het volgende:
Ik heb Remember Me(promo) voor je. Ruilen tegen Metro?
Sorry geen interesse inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Heb je interesse in Yakuza Dead Souls?
PM terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |