Dat kan wel. Ik ga nu een PM sturenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Star Wars: Force unleashed tegen Brütal Legend?
Heb al een aantal keer gekeken naar Heavy Rain maar na wat gameplay beelden gezien te hebben is het toch echt niet mijn type spelquote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
hoi.
vanquish ruilen tegen heavy rain?
ben wel pas vrijdag weer thuis, dus mocht je interesse hebben, eerder kan ik niet verzenden
Wellicht 2 oudere spellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Ik wil Killzone 3 wel ruilen, maar ik vind dat er geen 1 gelijkwaardig spel in je lijstje staat helaas
Dat is prima. PMquote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
Wat denk je van Bad Company 2, en eh nja doe saints row en dan maar bij, omdat ik die nog nooit gespeeld heb :p.
De OP is volledig bijgewerkt maar hier nog een lijstje met spellen die beschikbaar zijn:quote:Op donderdag 1 september 2011 13:25 schreef peejdorie het volgende:
kun je een lijstje posten met de games die nog beschikbaar zijn?
Vanquish heb ik al gehad en Dragon Age heb ik geen interesse in helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
duke nukem ruilen tegen dragon age 2 of vanquish?
Dan hou ik hem liever om eventueel te ruilen voor een ander spel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef asabeta1 het volgende:
Ik bied ¤15 inclusief, bij Zavvi kost ie 17,85 pond, das omgerekend ¤20,31.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |