Heb al aan 2 vrienden belooft dat ze hem mogen lenen dus het kan wel even duren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb wel interesse in Brotherhood als je die uitgespeeld hebt.
Prima, PMquote:
Is prima. PMquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Schunckelstar het volgende:
enslaved ruilen tegen army of two: 40th day?
Assasin's Creed Brotherhood is al weg. Ik moet de OP even bijwerken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef Spiced92 het volgende:
Call of Duty MW2 voor Assasins creed Brotherhood?
Nee, helaas geen interesse in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef ShevaJB het volgende:
Ben je geïnteresseerd in Fifa World Cup 2010?
Brutal legend zou wel kunnen. Voor welk spel zou je hem willen ruilen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Sp33dFr34k het volgende:
He Paul, interesse in Brutal Legend of Wanted: Weapons of Fate?
Oke, dan zijn iig de laatste die ik uitgespeeld heb..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef banapples het volgende:
[..]
Brutal legend zou wel kunnen. Voor welk spel zou je hem willen ruilen?
Bioshock 1 heb ik al gespeeld en ik weet niet precies wat je met Tom Clancy ATW bedoelt. Of was het de bedoeling dat het hier moest staan [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 18quote:Op zondag 6 maart 2011 13:14 schreef knuppelhout het volgende:
bioshock 1 uitgespeeld dit weekend, dus te ruil. (blijft een geweldig spel, de sfeer is echt ongekend)
ook tom clancy ATW (ik geloof deel 2 maar weet ik niet zeker) te ruil
Je hoeft hem voor mij niet vast te houden. Het kan nog even duren voordat ik RDR of DR2 heb uitgespeeld maar ik laat het tegen die tijd wel weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:20 schreef Sp33dFr34k het volgende:
[..]
Oke, dan zijn iig de laatste die ik uitgespeeld heb..
Ik heb wel interesse in RDR of DR2, beide nog niet beschikbaar zie ik nu, maar indien interesse houd ik hem wel voor je vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |