Het lijstje "Reeds gespeeld" is een lijstje van spellen die ik in het verleden heb gehad. Die spellen zijn dus niet meer in mijn bezit. Sorry, misschien niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:56 schreef Gunsmoke het volgende:
meerdere van de onderstaande tegen Killzone 2 en resistance 2
mercenaries 2
NFS prostreet
NFS undercover
conflict: denied ops
sega rally
saints row 2
Ik hou je topic al even in de gaten voor eventuele updates maar er zit niks voor me bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef vossen6 het volgende:
zie je iets voor Mini Ninja's in mijn topic?
[TR] ps3 spellen
veel interesse hier
zelfde hierquote:Op donderdag 1 juli 2010 07:47 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik hou je topic al even in de gaten voor eventuele updates maar er zit niks voor me bij.
Topquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef vossen6 het volgende:
Mini Ninjas in topconditie binnengekregen!
Ik hoor wel van je wanneer Bioshock 2 is ontvangen
Lost planet 2?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef NeonPanda het volgende:
Resistance FOM tegen 1 van mijn spellen?
[TK/TR]PS3 Spellen
Borderlands vind ik een heel gaaf spel waar je veel tijd in kan steken. Als je de ruil niet 1 op 1 wil wat is dan jou idee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Zspirit het volgende:
TVP ik heb God of war 3 maar ik vind alleen borderlands interessant
Prima, zie PMquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:19 schreef impact010 het volgende:
Dead Space en HAWX tegen GTA 4 stories
Primaquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Sp33dFr34k het volgende:
Interesse in Dante's Inferno tegen Borderlands?
Topquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Symphonic het volgende:
Op aangepast.
Als je de juiste layout wil moet je het even in het topic posten, het komt niet mee vanuit de TR
Ik moet hem nog spelen. Zodra ik er klaar mee ben zal ik kijken of je hem nog niet hebt. Eat lead lijkt me op zich wel leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 16:02 schreef Wouter36 het volgende:
GTA Episodes voor iets uit mijn topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |