Jazeker! Maar jij was op zoek naar CoD: Ghosts en die heb ik nietquote:
Als je gta 5 overkoopt ga ik hier nog verder opzoek naar ghosts. Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij was op zoek naar CoD: Ghosts en die heb ik niet. Ik heb eventueel wel The Last Of Us voor je of iets anders uit het lijstje in de OP. Kopen wil ik even niet doen vanwege een backlog aan spellen.
Nee sorry, geen interesse in kopen momenteel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Snever het volgende:
[..]
Als je gta 5 overkoopt ga ik hier nog verder opzoek naar ghosts. Dat is ook een mogelijkheid.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef banapples het volgende:
[ afbeelding ]
Onderstaand een lijst met PS3 spellen die ik kan aanbieden. Bij een aantal spellen staat ook een verkoopprijs. Ruilen geniet echter de voorkeur.
Onderstaande spellen zijn te koop
De prijs die er bij staat is een prijs inclusief verzenden.
Brink ¤5,-
Condemned 2 ¤5,-
Dead to Rights: Retribution ¤7,50
Duke Nukem Forever ¤5,-
Homefront ¤5,-
Kane&Lynch: Dead men ¤5,-
Mercenaries 2 ¤5,-
Red Faction Armageddon ¤7,50
Red Faction Guerrilla ¤7,50
Resistance: FOM ¤7,50
Syndicate ¤5,-
Ik kan het volgende te ruil aanbieden:
Battlefield 3 (online code is tegenwoordig gratis!)
Binary Domain (Limited Edition)
Crysis 3
Dead Island: Riptide
Deadpool
Metal Gear Rising: Revengeance
Metro: Last Light (Limited edition)
Ninja Gaiden 3 (online code niet gebruikt)
Saints Row: The Third (online code niet gebruikt)
Sly Trilogy
Splinter Cell: Blacklist
The Last of Us
Op zoek naar :
Assasin's Creed 4 Black Flag
Battlefield 4
Castlevania: Lords of Shadow 2
GTA 5
Ratchet & Clank: Trilogy
Remember Me
Saints Row IV
Thief
Andere spellen mogen ook altijd aangeboden worden
Ik heb geen interesse in race- en/of sport games
Reeds in mijn bezit (binnenkort beschikbaar?):
Batman: Arkham Origins
Dead Space 3
Ratchet & Clank: Nexus
Resident Evil 6
The Darkness 2
The House of the Dead: Overkill
2 van mijn oudere spellen voor 1 nieuwe is ook mogelijk.Ik heb Remember Me voor je(wel promo) die ik wel zou willen ruilen voor DeadpoolSPOILER: Reeds gespeeld (niet meer in mijn bezit)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.
Spellen van EA waarvan de code gebruikt is, kunnen idd gratis in de Playstation Store een nieuwe online code downloaden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Schunckelstar het volgende:
the last of us ruilen tegen battlefield 4?
heb online gespeeld maar begreep uit het ps3 ruiltopic dat een online code tegenwoordig gratis is (?)
nice, dank!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spellen van EA waarvan de code gebruikt is, kunnen idd gratis in de Playstation Store een nieuwe online code downloaden.
Helaas geen interesse in een promo van dit spel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ik heb Remember Me voor je(wel promo) die ik wel zou willen ruilen voor Deadpool
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Schunckelstar het volgende:
the last of us ruilen tegen battlefield 4?
heb online gespeeld maar begreep uit het ps3 ruiltopic dat een online code tegenwoordig gratis is (?)
Ja sorry, ik heb er nog even over nagedacht maar ik sla Battlefield 4 toch even over.quote:
ah ok, helaas!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:33 schreef banapples het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb er nog even over nagedacht maar ik sla Battlefield 4 toch even over.
¤12,50 inclusief verzenden dan krijg je hem netjes in een bubbelenveloppe opgestuurd.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef -tape- het volgende:
Wil wel Crysis 3 kopen, wat wil je er voor?
Sorry, ik had battlefield 4 nog niet uit de OP gehaald. Ik heb een TR gemaakt om hem eruit te halen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
Niet alles gelezen maar ik heb bf4 voor je voor THE last of us?
Edit - sorry lees het al
Akkoordquote:Op donderdag 17 april 2014 08:38 schreef banapples het volgende:
[..]
¤12,50 inclusief verzenden dan krijg je hem netjes in een bubbelenveloppe opgestuurd.
PMquote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef -tape- het volgende:
[..]
AkkoordIk hoor wel waar het geld heen mag.
Ik ben overigens te vinden in Den Haag of Leiden, dus ophalen eventueel mogelijk.
Ik had nog wel zo lang nagedacht over hoe ik dat het beste kon omschrijvenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moest de TR 4 keer lezen voor ik 't begreep
#ikbenachterlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |