Dan zou ik daar best eens naar toe willen, LOL!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef telavivnick het volgende:
mischien moet deze ook maar gekraakt worden,zoals die in R-Dam, nee in deze maken we een swingers club.
Amersfoort kennende met dat rode tuig aan het bestuur zal er vast een soort van Palestina Centrum komen. Of word er door de gemeente zelfs geld ingepompt om het een zgn "kunst huis" te laten verworden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef telavivnick het volgende:
mischien moet deze ook maar gekraakt worden,zoals die in R-Dam, nee in deze maken we een swingers club.
Amsterdamquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Amsterdam kennende met dat rode tuig aan het bestuur zal er vast een soort van Palestina Centrum komen. Of word er door de gemeente zelfs geld ingepompt om het een zgn "kunst huis" te laten verworden.
Ja, das niet zo slim nee...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef capricia het volgende:
Maar even terugkomend op de OP:
Ik heb dus de indruk dat er ook helemaal geen huurcontract opgesteld is.
Tja, als het pand dan van eigenaar wisselt heb je natuurlijk geen poot om op te staan.
Gefinancierd dus door een zeer dubieuze organisatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:04 schreef capricia het volgende:
De veiling is trouwens afgelast.
http://www.volkskrant.nl/(...)rtse_moskee_afgelast
Nee, zelfs Amerikaanse presidenten zijn in het geheim dikke vriendjes met dat soort lui.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wellicht door wat figuren uit het Midden-Oosten? Het is al lang geen geheim meer dat dergelijke organisaties geld doorsluizen vanuit rekeningen uit het Midden-Oosten naar westerse landen om Islamitische projecten te ondersteunen.
Een hondenkennel en rest wordt gratis verhuurd aan de PVVquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef beelz het volgende:
Gaaf! Dan ga ik bieden en begin ik er een varkensfokkerij!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:17 schreef SanSebastian het volgende:
[..]
redneck uit israël, wat verwacht je van zulk tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |