quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
27$quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef jopiede het volgende:
[..]
Zeker vette Di0r jas, watheb je betaald incl shipping? Misschien handig voor later in de winter
Bijna.quote:
Hier hetzelfde. Heb dan maar zonet dezelfde aanvraag naar Jack gestuurd (met de vraag of Rachel afwezig is).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Bijna.
Ik heb laatst ook een TB-order naar Rachel gestuurd, nog steeds geen respons, een dag of 4 geleden.
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef thijs1994 het volgende:
Haha grappig dit. 30 minuten voordat ik die post schreef had ik net het antwoord binnen in m'n mailbox.
Nee 't was 4 dagen geleden en toen schreef ik die post net nadat ik m'n mailbox weer gecheckt had op mail en toen een half uur later nog een keer gedaan en toen zat d'r wel iets in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik TNT bel dan kan ik de status van een pakketje met trackingnummer opvragen ofniet?
Idd, ik had het ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef tokko1 het volgende:
Aaah, wil ik ff chekken of pakketje al binnen Nederland is krijg je dit:
Wegens een storing aan onze telefoniecentrale zijn we tijdelijk niet berijkbaar.
Bliep bliep bliep bliep
dealperfectcs02 is Rachel, 1 is Jack en 3 is Tiffany.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef dabadbass het volgende:
wat is het verschil tussen het emailadres van jack of rachel, heb gistermorgen nl een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad, ik heb het mailadres niet bij de hand maar herinner me dat er een 2 voor de @ stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |