Dat waren toch die paarse van Realmadrid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin natuurlijk. Nergens op gebaseerd behalve misschien een eigen slechte ervaring. Vriend van me heeft al een hele tijd een U-Boat (mooi ding) en die doet het nog perfect.
Heeft iemand die Adidas trainingsjasjes van dit seizoen gezien? Zag ze bij de Champions League gedragen worden met die schuine rits. Echt heel hard!
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:
http://www.mymemory.co.uk/PC-Memory
Ik zei alleen dat ze het verkochten, niet dat het goedkoop is. LEZEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM
£25.99 DELIVERED
Das niet normaal
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Grmbl. dan maar 2e hands kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
wat kost de JJ riem in totaal? (zou het niet handiger zijn meteen de prijs bij TaoBao items te zetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
[..]
Ik zou er gewoon altijd vanuit gaan dat het namaak is. Waarbij je bij de refurbished meer kans hebt dat je een échte krijgt, althans dat denk ik..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-centquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Tarabass het volgende:
Jongens, wie kan mij vertellen waar ik deze nog kan krijgen? DX kan hem niet meer leveren, en heb al gezocht maar niets gevonden..
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
Die Di0r vest ga ik ook even in de bestelling gooien zodra mijn PayPal gaat werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
(moeten we de merknamen nog steeds verbergen?)
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Qaox het volgende:
Pp loopt weer te bitchen dat ik een credit card moet koppelen.
Is al 2 weken aan de gang verdomme.
Terwijl het gewoon van mijn ING afgeschreven wordt.
HOE OP TE LOSSEN??
* Qaox is nog minderjarig..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?
Kost bijna niets man
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25395
Leuk spul
Je steelt mijn lichtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.
Protip; als je hem ergens in gaat zetten zoals ik, gebruik dan mat glas. Vergeet niet dat het een spotje is, en het licht dus voornamelijk vanuit 1 kant komt.
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |