Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je geld op PP hebt wordt het toch automatisch omgerekend? Als je vandaag 10 euro en dus 15 dollar erop hebt staan kan het toch zo zijn dat je morgen 10 euro en dus 14.5 dollar hebt?
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.quote:
idd, als je het nu stort pakt hij de koers van nu iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.
Dus als het er eenmaal op staat blijft het ook dat bedrag?
Als je het als euros laat staan wel, als je het overzet naar dollar dan blijft het dat bedrag in dollar dus als de euro dan bijv 1 dollar wordt heb je als je er 15 dollar op hebt gezet straks 15 euro maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dollar nog minder waard wordt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.
Dus als het er eenmaal op staat blijft het ook dat bedrag?
Als echt petje woon jij natuurlijk nog bij papa en mama. Zodat je al je zakcentjes aan je ricer hobby kunt besteden verspillen.quote:
Welkomquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als echt petje woon jij natuurlijk nog bij papa en mama. Zodat je al je zakcentjes aan je ricer hobby kunt besteden verspillen.
Inhoudelijk maak je je 'eretitel' ook helemaal waar trouwens.
Ongeveer 325 Dollar, best veel eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef doctor.starbucks het volgende:
goh, het is hier als vanouds weer gezellie.
wanneer komt er weer een trollstop?
ot: wie heeft het meeste uitgegeven bij DX? Ik zit nu rond de 70 dollar
Het is wel maar 5 watt het, de philips living colors is 15 watt dus daar moet je 'm niet mee vergelijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ja Jacky heeft het weer gedaan![]()
Ik zat er al een tijd naar te kijken op DX maar tja... nu snel bij the Jackster gehaald![]()
[ afbeelding ]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als je het als euros laat staan wel, als je het overzet naar dollar dan blijft het dat bedrag in dollar dus als de euro dan bijv 1 dollar wordt heb je als je er 15 dollar op hebt gezet straks 15 euro maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dollar nog minder waard wordt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Machlas het volgende:
Hoe of waar kun je aangeven bij dealperfect dat je het als 'gift' wil verzenden?
Bij je instellingen van Paypalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?
Klikken op valutaomrekenfunctie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?
hier ook nog niks binnen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef mickeyD het volgende:
100mw rood of 200mw groen.
ps: mn accu is nog steeds niet bezorgd.
vorige topic is er doorheen gejaagd in een dag of 2 zeg
Beter van wel. Want mijn punten kan jij inwisselen bij superdudes.nl, waardoor je meer kudo's krijgt op jouw superdudes profiel! Ontmoet je misschien toch nog eens de boy van je dromen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ik wakker lig van de punten die jij mij wel/niet geeft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Beter van wel. Want mijn punten kan jij inwisselen bij superdudes.nl, waardoor je meer kudo's krijgt op jouw superdudes profiel! Ontmoet je misschien toch nog eens de boy van je dromen!![]()
Voor deze prijs koop ik er 5, dat is 25 wattquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is wel maar 5 watt het, de philips living colors is 15 watt dus daar moet je 'm niet mee vergelijken.
5w led licht is niet hetzelfde als 5w gloeilamp licht, ik verwacht gewoon hetzelfde effect zonder een lelijke behuizingquote:A: Maximale lichtsterkte is 120 lumen (in wit), dit is vergelijkbaar met een 15W gloeilamp. Maar omdat het licht van LivingColors weerkaatst tegen een muur is het effect groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |