Jacques Louis David met de dood van marat.quote:
Ja, Marat in het Bad is onze eigen titelquote:
Douze points !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Laureline het volgende:
Las Meninas!
edit: er zijn ook nog leuke versies van door Botero![]()
En terecht !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, die staat ook nog in de top 100 zag ik!
Ja, ik hou ook veel van Coquote:
Eentje die jij post! Want die hadden we nog tegoed van jouw goede antwoord bij Michael Raedeckerquote:
heeft dat bordje 'Amsterdam' op de grond nog een bepaalde betekenis tav de titel?quote:
Jaren 20? Leuke tijd zo te zien..quote:Op maandag 2 november 2009 10:11 schreef Gellius het volgende:
Niet direct, behalve dat hij dit drieluik in zijn Amsterdamse periode heeft geschilderd.
Sorry!quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Gellius het volgende:
Pardon? Wachten we niet even op de juiste titel?
Was hij niet naar amsterdam gevlucht toen de nazi's de macht grepen?quote:Op maandag 2 november 2009 10:11 schreef Gellius het volgende:
Niet direct, behalve dat hij dit drieluik in zijn Amsterdamse periode heeft geschilderd.
Idd vooral die met 'gras snijdt vinger'quote:Op maandag 2 november 2009 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat betreft de plaat van Westerik... is dat niet iets als 'De Platenspeler' (of 'Grammofoon')..
overigens heb ik ook altijd een soort van fysieke rilling, kippevel als ik Westeriks schilderijen zie, vooral de fijn geschilderde huid die bijna 'tastbaar' lijkt
Ehm, 'parade'?quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Gellius het volgende:
Nee, je maakt het te ingewikkeld. Het is inderdaad een optocht/intocht van typen en Beckman zal er ongetwijfeld iets mee bedoeld hebben dat ongeveer langs jouw metaforische lijnen loopt, maar de titel is eenvoudiger; slechts één woord.
Clownsparade ? .. of clownsoptocht?quote:
Ja, de titel is een samenvoeging van beiden: Grammofoonspeler.quote:Op maandag 2 november 2009 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat betreft de plaat van Westerik... is dat niet iets als 'De Platenspeler' (of 'Grammofoon')..
overigens heb ik ook altijd een soort van fysieke rilling, kippevel als ik Westeriks schilderijen zie, vooral de fijn geschilderde huid die bijna 'tastbaar' lijkt
Jij mag gerust iets plaatsen.quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef k_man het volgende:
Moet ik nu iets nieuws plaatsen, of doen we het plaatje dat Xyno klaar had staan?
was dat niet die ongedoken joodse schilder: Tannenbaum of Apfelbaum... zat naar ik meen in belgie ondergedokenquote:Op maandag 2 november 2009 13:28 schreef k_man het volgende:
OK, ik denk dat deze vrij makkelijk is.
[ afbeelding ]
Ik heb een bril nodig geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef Maisnon het volgende:
Je ziet z'n naam op het identiteitsbewijs staan
Ik raad wel mee, ik ben een beetje te weinig bij fok om me erin te verdiepen hoe je een plaatje op de site moet zetten. Zal wel heel simpel zijn, maar toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Eentje die jij post! Want die hadden we nog tegoed van jouw goede antwoord bij Michael Raedecker
De Baadsters van Cézanne inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:20 schreef Xyno het volgende:
De Baders, ik begin nu te twijfelen maar ik denk van Cezanne.
Zijn dit de originele kleuren? Of een slecht plaatje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:18 schreef De_Hertog het volgende:
Voornaam Dimitros of iets dergelijks?
Alvast een nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |