Maar als je dat doet, dan lijkt me dat je niet meer kunt toestaan een titel te raden als de schilder al bekend is. Daar is dan niks meer aan, namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee
Overigens wat betreft google, we kunnen beter toestaan dat het wel mag, immers dan heeft iedereen gelijke kansen
Nee maar als je nu een bepaalde stijl denkt te herkennen, maar de naam niet weet, kan je met die combinatie toch het schilderij radenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:07 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, dan lijkt me dat je niet meer kunt toestaan een titel te raden als de schilder al bekend is. Daar is dan niks meer aan, namelijk.
1 punt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:10 schreef omapietje het volgende:
Volgens mij staat er Claude Monet als signatuur .... ?
Je weet dat de Zaanse Schans in de jaren 60 is neergezetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:15 schreef omapietje het volgende:
Is de titel ook Zaanse Schans ?
Die reken ik goed, het is windmolens bij zaandam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is de titel dan Windmolens ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik raakte in verwarring van de roodharige dame in Parijse kleding die volgens mij vaker op Renoir's werken terugkomt, soms meermaals...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef Gellius het volgende:
Nope. Daar zijn haar wangen veel te bleek voor.
Geen Degas. Ik heb een reepje van de rechterkant genipt omdat het anders wel erg makkelijk te Googlen zou zijn (we Googlen hier toch niet, hoop ik? Deze dame figureert overigens ook op meerdere van de werken van deze schilder. We kennen zelfs haar naam.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, ik raakte in verwarring van de roodharige dame in Parijse kleding die volgens mij vaker op Renoir's werken terugkomt, soms meermaals...
maar de achtergrond is net iets te 'industrieel' (met dat harde hekwerk en die mistachtige) evenals de opvallende uitsnede ... ik zit nu iets aan Degas te denken maar die zal het ook wel niet zijn.
is het trouwens een uitsnede of het hele werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |