Dit is wel de mooiste: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (fobie voor lange woorden).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
In before copy/paste-lijstje van een grappige site waarvan de helft is verzonnen.
Gevalletje zelfhaat, lastig...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef Pakspul het volgende:
Ik kan niet tegen domme mensen. Ben er niet bang voor irriteer me er helemaal dood aan.
Die is volgens mij gewoon verzonnen, zijn latijnse dierennamen aan elkaar geplakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dit is wel de mooiste: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (fobie voor lange woorden).
Ik wil het misschien niet echt meteen een fobie noemen, maar inderdaad... Als ik een clown zie, dan lopen de rillingen over m'n lijf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:19 schreef AbortusKonijn het volgende:
Fobie voor clowns hoorde ik laatst iemand zeggen
edit; Coulrofobie clowns
dudequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik wil het misschien niet echt meteen een fobie noemen, maar inderdaad... Als ik een clown zie, dan lopen de rillingen over m'n lijf.
Volgens dit hoort dat zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Die is volgens mij gewoon verzonnen, zijn latijnse dierennamen aan elkaar geplakt.
quote:Hippopotomonstrosesquippedaliofobie - angst voor lange woorden
Sesquipedalofobie - angst voor lange woorden
Vooral domme mensen die "zich aan iets irriteren"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:22 schreef Pakspul het volgende:
Ik kan niet tegen domme mensen. Ben er niet bang voor irriteer me er helemaal dood aan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:grote objecten in het water waarin ik zwem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |