abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249966
Ik weet dat het trommel noch varken slaat, maar ik blijf erbij dat Aziz te veel ruimte in beslag neemt.........
pi_249967

Cynix,

Helaas is het zo dat het vooral de hoger opgeleide zijn die in de doelgroep banale TV zitten. De verhouding is 60 om 40, terwijl het juist de minder opgeleide zijn die naar de Bolt en GTST kijken. Daar is de verhuoding andersom. Het zijn deze al jaren lang bekende cijfers, ook al wil menig een dat niet geloven, die onderdeel uitmaken van planning en strategie bij de omroepen. Regelmatige onderzoeken wijzen uit dat er voorals nog geen verschuivingen zijn in deze verhoudingen.

pi_249968
hee Buzzer, ben jij in het dagelijks leven een buschauffeur ?
pi_249969
quote:
op 02-29-2000 om 04:56 PM schreef Quenda® het volgende:
*proest*

mag meerhoerman ook mee?

en i.p.v een bus of een huis, een leuke oude duikboot van de Marine

MEERHOERMAN WIL NIET MEE!!!!

Tenzij hij helemaal volgestampt wordt met lekkere wijven en een bubbelbad....

Grtz,

Meerhoerman.
SBS6 hierbij mijn eisen.

woensdag 1 maart 2000 @ 17:14:00 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249970
quote:
op 03-01-2000 om 04:39 PM schreef Wonderbra het volgende:
hee Buzzer, ben jij in het dagelijks leven een buschauffeur ?

U gaat door voor de magnetron

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_249971
Toevallig ook in Haarlem/Amsterdam ?
  woensdag 1 maart 2000 @ 21:25:00 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_249972
Ja, ook dat nog rayon Haarlem Ijmond...... en ik kom idd met lijn 80-82-85-94 in Amsterdam....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_249973
Hee Buzzer, Wonderbra zit vaak in de 80 !
  donderdag 2 maart 2000 @ 09:18:00 #34
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_249974
quote:
op 02-29-2000 om 05:25 PM schreef tanjalies het volgende:

Misschien mag ik de laatste drie hier postende eens de raad geven het zojuist uitgekomen boek DE TV-OORLOG van Peter Contant te lezen. Daarin staat zeer goed beschreven hoe deze omroep wereld in elkaar steekt. Kennis is nog geen macht, maar onbekendheid met de materie doet slecht oordelen. En juist dat is wat er, hoewel begrijpelijk, bij jullie ontbreekt en, wat een discussie hier vaak zo moeilijk maakt. O.k ik ken dat wereldje dan wel en ook ik heb mijn persoonlijke voorkeuren, maar kijken naar cijfers en feiten kan iedereen. Om te beginnen zou ik willen zeggen de doelgroep en doelstelling van Veronica verschilt duidelijk van die van SBS6. Alleen daarom is het al onzin om BB te vergelijken met de BUS. Ik hoop hier nog vaak zinvol te kunnen schrijven.

Als er een keer een geintje gemaakt wordt trek jij het direct in het serieuze, en verwijt jij ons onwetendheid, maar ik vind het een staaltje van je dat jij precies weet wie er achter de persoon zit die hier post.

Je schijnt hier een gewaardeerde persoon te zijn, ik heb het nog niet ontdekt, laat ik het zo zeggen ; je humor is ver te zoeken

Ik ben online
pi_249975

Mijn stukjes zijn ten eerste zonder enige humor en ook zeker niet zo bedoeld, ze proberen meer een waarschuwing te zijn voor wat er echt aan de hand is en wat ons op TV gebied binnenkort nog allemaal te wachten staat. Ik probeer al vanaf het begin van BB, de hier te vaak op onbekendheid geuite meningen een zekere richting te geven, zodat er wat genuanceerder gedacht en geschreven kan worden over de programmaas. Mijn 30 jaar TV ervaring ligt hier aan ten grondslag, dat is geen verdienste maar een gegeven. Dit geeft voor en tegenstand. Daar ben ik nu al een poosje aan gewend. Ik geef toe dat het een vervelende gedachte is om te ontdekken dat je, een eenmaal gevormde mening moet bijstellen om dat je uitgangspunt een verkeerde blijkt te zijn. Als voorbeeld, zou ik nogmaals willen stellen dat vele hier niet door hebben dat juist deze samenstelling van Busbewoners en de reactie die dat geeft, nu juist dat gene is wat de makers voor ogen hebben. Het ongenuanceerde hier is tegelijkertijd het spraakmakende van het programma en, lopen alle met die uitingen in de pas met de doelgroep. Dat is toch denk ik niet wat men voor ogen heeft bij deze uitingen. Ik ga er nog steeds vanuit dat deze site een site is waar in meerderheid op een volwassen manier geschreven en gedacht wordt. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.

donderdag 2 maart 2000 @ 11:25:00 #36
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_249976
Beste Tanjalies, je kunt programma's als Big Brother en de Bus toch niet al te serieus nemen, ik denk wel dat het spraakmakende televisie is.
Maar om constant te gaan hameren op een bepaalde verloedering van de nederlandse televisie, dat gaat mij toch wel te ver.
Bovendien vindt ik dat je je erg laagdunkend uitlaat over de forumleden alhier, ik denk dat de meesten echt wel in de gaten hebben wat er in en om zo'n programma gebeurt.
Kijk, de zwiebertje periode zijn we nu echt ontgroeit, dit is gewoon weer een nieuw stukje televisie, wat of aanslaat of niet maar nooit die impact zal hebben dat een zwiebertje, ja zuster nee zuster, oebele of wat dan ook zal hebben.
De kijker is tegenwoordig ook iets meer gewend te kijken, maar is ook eerder verzadigt, en zeker van dit soort programma's.

Ik vind het juist zo leuk dat zoveel mensen zoveel verschillende reacties op zo'n programma hebben, daar past het jouwe uitstekend tussen, maar zeker ook die van een ander die wat minder serieus zijn.
Tanjalies ik zou zeggen: let it be!

Ik ben online
pi_249977
quote:
op 03-02-2000 om 11:25 AM schreef Hawkwind het volgende:
<snip>
Bovendien vindt ik dat je je erg laagdunkend uitlaat over de forumleden alhier, ik denk dat de meesten echt wel in de gaten hebben wat er in en om zo'n programma gebeurt.

Beste Hawkwind, zoek je de doelgroep van SbS6 ? Kijk dan eens hier: i/s/Forum12/HTML/000289.html
Over 'in de pas lopen' gesproken....

quote:

<snip>
Ik vind het juist zo leuk dat zoveel mensen zoveel verschillende reacties op zo'n programma hebben, daar past het jouwe uitstekend tussen, maar zeker ook die van een ander die wat minder serieus zijn.
Tanjalies ik zou zeggen: let it be!

Vertel jij mij eens, beste Hawkwind, hoe verschillend er hier gedacht wordt over bv. Seki, en WIE en WAT daarin de overheersende toon aangeeft. En vraag je dan eens af, WAT SBS6 nou bedoeld had, bij het selecteren van Seki voor deze groep, dat de algemene reactie van kijkers (en dus ook forum-leden) zou zijn....

donderdag 2 maart 2000 @ 11:55:00 #38
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_249978
quote:
op 03-02-2000 om 11:34 AM schreef Moor het volgende:
Vertel jij mij eens, beste Hawkwind, hoe verschillend er hier gedacht wordt over bv. Seki, en WIE en WAT daarin de overheersende toon aangeeft. En vraag je dan eens af, WAT SBS6 nou bedoeld had, bij het selecteren van Seki voor deze groep, dat de algemene reactie van kijkers (en dus ook forum-leden) zou zijn....

Kijk Moor, je hebt wel eens van die tv programma,s zoals now ore never b.v.
Daar zie je wel eens iemand die bang is voor spinnen, en die mag dan voor een rooitje zijn of haar hand in een glazen bak stoppen.
Dan denk ik : het zal wel niet gevaarlijk zijn anders zouden ze het niet toestaan.

Ik heb dat ook een beetje met Seki, hij doet zich voor als iemand met een hoop agressie, hij is grof gebekt ect.
Toch denk ik dat de makers van het programma niet de geringste indruk hebben/hadden dat Seki zal ontmonden in iemand die meer dan alleen verbaal geweld zal gebruiken.
Ik heb zelf in de haven gewerkt, nu weet ik dat het de geschikte plek is om iemand te vinden die zo grof gebekt is als Seki is, want dat is nu eenmaal de taal die daar gesproken wordt, en die bij Seki is ingebakken.
Dit is dus een zeer bewuste zet van de programmamakers geweest.

Kijk, ik persoonlijk geloof Juffrouw Janny dus totaal niet in de dingen die zij over Seki schrijft,alleen al vanwege het feit dat Seki anders nooit door de screentest zou komen, maar het brengt wel weer een stukje sensatie teweeg in het forum, want uberhaubt sprongen de Seki-topics als paddestoeltjes uit de grond.
De mens in het algemeen is nu eenmaal sensatiebelust.

Ik ben online
pi_249979
Yep, Hawkwind, helemaal met je eens. Maar of Seki's 'outcome' nou een verràssing is voor SBS6..... dat zou ik maar eens aan Tanjalies willen vragen, die schijnt dat wereldje aardig te kennen....

Het levert naar mijn smaak iets teveel "smeuiïgheid" op, (kijk maar hier op het Forum), om niet bewust geënsceneerd te zijn.

En laten we eerlijk zijn: stemmingmakerij is toch al zo oud als de wereld ?

donderdag 2 maart 2000 @ 12:26:00 #40
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_249980
Zo is het Moor, er is volgens mij maar een iemand die de inschatting, wat er gebeuren zou, niet heeft kunnen maken, dat is n.l. Seki zelf.

Ik ben online
pi_249981
quote:
op 03-02-2000 om 12:26 PM schreef Hawkwind het volgende:
Zo is het Moor, er is volgens mij maar een iemand die de inschatting, wat er gebeuren zou, niet heeft kunnen maken, dat is n.l. Seki zelf.

En dan zijn we weer terug bij de essentie van BB: en Nederland bij zijn Pavlov-reactie

donderdag 2 maart 2000 @ 12:43:00 #42
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_249982
jazeker, alles is terug te voeren naar de oorsprong!
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')