En het is pas 5 over 6. Laat me raden, die komen echt niet meer online voor 21:00 oidquote:Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
héél naïef iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Vreselijk naïef ook natuurlijk om die drukte zo te onderschatten
Wat fijn dat je dat quote, na 8 anderen. Jammer van de opmaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef donald_dick het volgende:
oorwaarden Gratis-Pizza-Actie
Vier ons 9-jarig bestaan met ons mee en maak gebruik van onze 9 minuten lange Gratis-Pizza-Actie. De bestelling dient geplaatst te worden op www.thuisbezorgd.nl op dinsdag 27 oktober, tussen 19:00 en 19:09 uur. Bestellingen op andere tijdstippen en data kunnen nooit gratis geplaatst worden.
Het is alleen mogelijk een gratis bestelling te plaatsen via www.thuisbezorgd.nl. Al onze andere applicaties (bijv. de iPhone-applicatie of onze mobiele site) ondersteunen deze actie niet.
Onze Gratis-Pizza-Actie is alleen geldig bij restaurants die online betalingen accepteren. Bij restaurants die geen online betalingen accepteren kunt u geen gebruik maken van de actie. Van ons aanbod echter, accepteert 95% van de restaurants wel online betalingen.
Het is per adres slechts eenmaal toegestaan gebruik te maken van de Gratis-Pizza-Actie, voor een maximaal bedrag van ¤15,-. Het is niet mogelijk een bestelling te plaatsen van meer dan ¤15,- en gebruik te maken van onze actie; dit bedrag wordt NIET verrekend met uw bestelling. U dient dan dus opnieuw een bestelling te plaatsen voor de resterende gerechten, die buiten de ¤15,- vallen.
De limiet van ¤15,- is inclusief de bezorgkosten die het restaurant eventueel hanteert.
Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.
Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te aan te melden voor onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling).
Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
dank jewel dat je het nog een keer quote dan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:11 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat quote, na 8 anderen. Jammer van de opmaak.
Shit, scherpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dank jewel dat je het nog een keer quote dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je gaat betalen dan? Ik denk niet dat het veel mensen gaat lukkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:13 schreef blckbb het volgende:
Ik bestel lekker een Pizza Margharita, red bull en 2x500 ML's ijs.
Totaalprijs 14,90![]()
Moet je pas ná 7 uur doen he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef donald_dick het volgende:
2 bakken ijs en een stokbrood besteld
Dat is heel nederland nu dus ook aan het doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo site doet het half, heb de bestelling al klaar gezetHoef om 1 over 7 alleen maar op bestellen te drukken ^^
Gaat niet werken, winkelmand word om de zoveel minuten leeggegooidquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:23 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo site doet het half, heb de bestelling al klaar gezetHoef om 1 over 7 alleen maar op bestellen te drukken ^^
die van mij niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat niet werken, winkelmand word om de zoveel minuten leeggegooid
wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef raptorix het volgende:
Die laatste lijkt erop dat ie niet in hun normale server cluster zit, en daarom snel is
Mijne staat er nog na bijna een uur hoor.. Kan aan de browser liggen? (chrome)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat niet werken, winkelmand word om de zoveel minuten leeggegooid
Probeer deze eens: http://82.94.230.21/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:35 schreef onearmedman het volgende:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mja maar als je naar een winkel wordt doorgestuurd pakt hij 'm weer op de normale urlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:29 schreef raptorix het volgende:
Je zou kunnen proberen op: http://82.94.230.13/
Die werkte net bij me
http://82.94.230.21/ doet het ook nu
Duh met 16 servertjes trek je dat echt niet, dat had ik allang voorspeld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:38 schreef MaddoxX het volgende:
dit gaat falen.
En die baas maar heel stoer dat zijn site 't allemaal wel gaat houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Duh met 16 servertjes trek je dat echt niet, dat had ik allang voorspeld.
Die komt hier het beste uit.. Nu weet iedereen de site te vinden. Knap staaltjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
En die baas maar heel stoer dat zijn site 't allemaal wel gaat houden
Beste marketingtruc ooit.. zeker als de site er ''per ongeluk'' er vanaf 19.00 uit ligtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komt hier het beste uit.. Nu weet iedereen de site te vinden. Knap staaltje
Er zullen heus wel wat meer geld op de bank staan dan de 75k die ze ervoor beraamd hadden. Daarnaast geeft het ook een heuse naamsbekendheid, waardoor ze waarschijnlijk ook wel van gaan profiteren in de toekomst..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef Semmm het volgende:
Ze hadden verwacht op 75.000 euro kosten, dat zijn dus ongeveer 5.000 bestellingen, Dat zal ze flink tegenvallen, morgen failliet? :p (als de site natuurlijk werkt op 7 uur)
Ik krijg nu al niets te zienquote:
Is daar ook een actie dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:46 schreef wolferl het volgende:
Deze gozer gaat zijn punten verzilveren bij Just-Eat.
Bij Thuisbezorgd.nl kom je er toch nooit meer tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |