Dit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:28 schreef Tacobell het volgende:
TS heeft een USB stick uit het jaar 0.
Wut?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:32 schreef Zapato het volgende:
Heb je dat ook met piemels dat je dan zo die ene eerst uit je anus moet halen voordat de ander erin kan?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:32 schreef Zapato het volgende:
Heb je dat ook met piemels dat je dan zo die ene eerst uit je anus moet halen voordat de ander erin kan?
Ik ben niet de enige dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik las 'Te grote aids stick'.
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Repeat het volgende:
Ik heb 48 USB poorten, wat kan mij het verrotten dat een stick dan wat ruimte inneemt.
Ergo, TS heeft een oud barrel.
Whehehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef Fragile. het volgende:
[ afbeelding ]
deze neemt maar liefs 2!!!!!!! poorten in beslag![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
TS moet niet zeiken: vroegâh waren er nog helemaal geen USB-sticks. Dat waren nog eens tjiden
Whehe, dat is gewoon grappigquote:
De bovenste!quote:
De koning!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |