leeglopend geluid kan nooit h ard zijn, of jou speakers gaan neit hard, of je zusje is dik en loopt erg hard leeg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef Remsjo het volgende:
Woensdag is altijd mijn standaard vrije dag. Even lekker de week doormidden relaxen alhoewel ik moet wel leren voor m,n theorie van de auto. Dat heb ik dus van 13:00 tot 15:00 gedaan en dus dacht ik ik ga ff lekker fokken terwijl ik muziek op de speakers aan het luisteren ben. Normaal gesproken gaat deze combinatie hand in hand ware het niet dat mijn zusje(nee geen pics) nu 4 weken(!!!!!!!!!!!!!! 4 fucking weken hoe verzinnen ze het) vrij heeft van school. Ik zit op de pc, mn zusje zit voor de tv. Ik zet muziek aan en m,n zusje zit constant van die ssssssssssht, zet de muziek eens uit-geluiden te maken omdat ze anders Ducktales niet kan volgen.
Klacht: Mn zusje zit om de 2 minuten leeglopende geluiden te maken
Klacht 2: Hierdoor kan ik geen muziek luisteren
Klacht 3: Heb geen koptelefoon
Antiklacht: Woensdag m,n vrije dag
Jaaa hoe ze het verzinnen weet ik niet maar het slaat echt nergens opquote:
Is ze niet een beetje oud om nog naar Ducktales te kijken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa hoe ze het verzinnen weet ik niet maar het slaat echt nergens opGisteren ook. IK moest heel de dag werken en mevrouw besluit om op een doordeweekse dag even naar de Efteling te gaan met 4 vriendinnen
Vrijdag gaan ze een dagje naar Amsterdam en zondag zijn ze van plan om naar Walibi te gaan
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Je gaat in de huiskamer op je computertje zitten? Heb je zelf geen kamer?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is ze niet een beetje oud om nog naar Ducktales te kijken?
in dat geval zou dit topic nog gered kunnen worden door pics van je 18 jarige zusjequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef TNA het volgende:
Je bent 22, je hebt een zusje en een baan. Ga op jezelf wonen.
En dat, was ik het nog bijna vergeten ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
Ga op jezelf wonen, spoorknor.
Is hier wel eens voorgekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gezellig fokken in de woonkamer, als je weer eens op het verkeerde topic klikt en ineens fullscreen in een bepoepte vagina kijkt.
Jij woont in een doos..dus niet zeurenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die in een huurhuis wonen.
Mensen die op kamers 'wonen'.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jij woont in een doos..dus niet zeuren
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gezellig fokken in de woonkamer, als je weer eens op het verkeerde topic klikt en ineens fullscreen in een bepoepte vagina kijkt.
Dit dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef kikoooooo het volgende:
Koop een eigen pc, kutzwerverOf ga je op jezelf wonen.
Op je 22e nog beneden in de woonkamer achter een pc zitten
Op je 22e nog geeneens een eigen pc hebben![]()
Op je 22e nog bij je ouders wonen![]()
![]()
![]()
Of, dat je thuis komt en denkt: "boh ik ga es ff lekker fok onderbaggeren" en dan zit net je zusje of vader er achter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef bakatje het volgende:
Als je niet op jezelf wil wonen, zorg dan op zijn minst voor een eigen PC.Moet er niet aan denken om te moeten computeren in de woonkamer, of erger nog: vragen of ik achter de PC mag.
Daar stopte ik met lezen. Dus wil je dat ik verder lees, eerst pics posten godverdomme.quote:mijn zusje(nee geen pics)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |