Ik heb vrijdagavond bij konadnail.nl besteld. Eens kijken wie het pakketje sneller ontvangt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef dieske87 het volgende:
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
iDeal werkt hetzelfde als gewoon overmaken via internetbankieren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
Ik doe niet aan Ideal als ik moet betalen. Dan maak ik het gewoon zelf over via internetbankieren...scheelt paar minuten, zal echt niet veel uitmaken qua levering
Mee eens! Een beetje laat nu voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, maar als ik er 1.18 voor moet betalen.....dan doe ik niet aan ideal
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef Mirjam het volgende:
mooi mimu!
waar zat die dotter nou precies bij, bij de action? 1 of ander creatief setje toch?
Ja hoor, die is alleen wat kleiner dus ik vond het wel handig om ze allebei te hebben. Ondanks dat ik ook al een multisetje heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:28 schreef Tegan het volgende:
Je kunt toch ook stipjes maken met zo'n steentjesplaatser-ding van Essence?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |