abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:03:43 #241
70532 loveli
N
pi_74012443
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:42 schreef Agapimou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooie handen! En nagels, natuurlijk.
crap in = crap out
pi_74016160
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:42 schreef Agapimou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes gedaan.

Veel plezier in Turkije Loqi!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74016851
Hoii
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekocht namelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
pi_74016914
Veel plezier in Turkije Logi!

Nieuw kleurtje

Kleur: OPI Ink
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74018361
Leuke kleurtjes en nagels weer allemaal

Ik vind de kleur van Essence die ik nu op heb erg mooi, alleen zat ik gisteren dus in de auto en haalde ik mijn vinger over de lak van een van mijn nagels met als gevolg dat de complete lak er zo afschoof En dat terwijl ik 4 uur daarvoor gelakt had Vandaag alles bijgewerkt, alleen mis ik een bloempje op mijn nagel toen ik ging konadden.

Sjeen; heb je die al besteld? Betaal je dan niet $ 57 verzendkosten omdat je 12 lakjes hebt?
  FOK!fossiel zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:14:43 #246
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74018590
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekocht namelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
Wat bij mij bij stroperige lak echt heel erg hielp was om te zorgen dat de lak 'op temperatuur' is. Zeker bij mij thuis (oud pand) waar het lekker koud kan zijn.
Wat ik heb gedaan is eerst een tijdje in m'n handpalm houden (even onder je oksel klemmen zou ook kunnen ) en dan flink in je handen rollen. NIET schudden, dan krijg je van die belletjes.

Succes!
Chick on a mission
pi_74019942
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii
Ik heb die You don't know Jacques Matte ook, en je moet zorgen dat je lekker snel doorlakt, alles moet er eigenlijk zo'n beetje in 1 keer goed op, want veel tijd om te corrigeren heb je niet. Ze zeggen dat je geen basecoat moet gebruiken omdat de lak er anders snel afslijt, nou, dat doet het toch wel. Ik heb de vorige keer geen basecoat gebruikt, en na 1 dag was de lak toch al aan het slijten, en daarbij trekt de kleurvan de lak ook nog aardig in je nagels, dus ik zou gewoon lekker een base coat gebruiken, ga ik ook doen de volgende keer .
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:04:43 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74020013
Mooi kleurtje Porgje!

En Loqi, veel plezier in Turkije!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:15:11 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_74020298
Mooie nageltjes allemaal weer

*Heeft zelf OPI Russian Navy op nu*

Erg jammer dat ik vanavond moet tappen, denk niet dat er veel van over blijft. (Overigens: HELP! Tweede keer ooit achter de bar en het schijnt uitverkocht te zijn. Leuk dat ze zoveel vertrouwen in me hebben, maar HELP! Dat en ik ben niet helemaal nuchter nog. )

Smiley overdosis.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_74020936
Ik heb ook besteld *FAIL*

Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________ Options Price ______________Total
----- ----------- ------------------------------------------------ ------- ----- -------------------
1 40703 ORLY-Cashmere Cardigan * $3.19 $3.19
1 E702 ESSIE-Mint Candy Apple $3.80 $3.80
1 860927 ESSIE-Matte About You 0.5oz. $5.00 $5.00
1 80388 CG-Preppy Pink #795 $3.20 $3.20
1 25077 ESSIE-Cuddle with color Mini 4/Pk $8.00 $8.00
1 NM-R54 OPI-Russian Navy (Matte) $4.99 $4.99
1 SRAK1 OPI-Tattoo Ta-Boo! 4/Pk. $6.11 $6.11
1 5-F15 OPI-You Don't Know Jacques! $4.99 $4.99

Ik heb vannacht, net over 12, de order geannuleerd via paypal dus hoop dat ik wel wat hoor ivm de verzendkosten...alleen ik ben bang dat ze in het weekend niet reageren..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:51:39 #251
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74023721
Ik ben benieuwd hoe je die Matte About You van Essie vind Linnie. Ik wil deze ook graag maar ik twijfel tussen Essie en die andere matte topcoat(weet zo even niet meer welk merk dat was).
You Don't Know Jaques! is ook gaaf!

Waar bestel je dat ook alweer met dat paypal annuleren(ik kon het even niet zo snel terug vinden).

Ik moet(van mezelf) eerst wachten tot mijn Konad bestelling binnen is voordat ik een nieuwe bestelling ga doen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74024245
Het schijnt dat de Matte About You van Essie dezelfde formule heeft als China Glaze Matte Magic.
Matte Magic is veel matter dan Nubar V for Men. Het ligt een beetje aan het effect dat je wilt maar op zich vind ik dat echte matte mooier.
Allaqueredup heeft een vergelijking ergens op de blog staan.

Je zoekt www.transdesign.com volgens mij mmascha.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:18:48 #253
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74024555
Dank voor deze info.
Mat moet dan ook echt mat zijn! Helemaal mee eens!

Linkje naar de vergelijking, voor het archief : http://www.alllacqueredup(...)ts-lets-compare.html
China Glaze Matte zit er niet bij trouwens.

(Ik ga alvast even op de website neuzen. Kijken mag )

[ Bericht 21% gewijzigd door mmascha op 24-10-2009 20:57:58 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  FOK!fossiel zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:07:49 #254
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74025967
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef mmascha het volgende:
Dank voor deze info.
Mat moet dan ook echt mat zijn! Helemaal mee eens!

Linkje naar de vergelijking, voor het archief : http://www.alllacqueredup(...)ts-lets-compare.html
China Glaze Matte zit er niet bij trouwens.

(Ik ga alvast even op de website neuzen. Kijken mag )
Brutale vraag:

Zou ik dan 1 flesje mogen meebestellen als je een bestelling zou doen? Natuurlijk tegen vergoeding van de verzendkosten naar m'n huisadres en dat ik het geld van te voren naar je overmaak
Chick on a mission
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:11:26 #255
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74026094
Haha, kunnen we niet met zijn alle gewoon heel veel inkopen? en dan verdelen over de mensen lekker veel korting en dergelijke
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:14:09 #256
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74026190
Geen brutale vraag hoor!

Wil je ook een flesje Essie Matte About You? Of iets anders?
Ik twijfel of ik dit ga bestellen.
De verzendkosten zijn namelijk behoorlijk. Duurder dan het flesje zelf.
Flesje kost 5 dollar. Verzendkosten voor 1 flesje 5,62. Voor 2 flesjes 10,15.

Even kijken naar China Glaze of iets anders
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  FOK!fossiel zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:25:06 #257
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74026509
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!

Nee ik heb eindelijk de zeegroenblauwe kleur gevonden waar ik naar op zoek was . En net als jij vind ik het gek om voor 1 flesje een bestelling te doen. Maar mocht je toch bestellen, stuur dan maar een pm, dan regelen we het dan wel.
Chick on a mission
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:25:06 #258
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74026510
quote:
Geen brutale vraag hoor!

Owja, dat was DIE site, niet meteen betalen!
Maar dan hangt het voor mij nog een beetje af van de juiste verzenkosten hoor!

Ik zal aan je denken!
Hebben ze die jij wil ook bij die ebayshop die in de OP staat? Maiandjays?
Daar zijn de verzendkosten voor 1 flesje 2,46 euro.
Ik wacht vandeweek even mijn pakketje Konad af en dan ga ik me er eens goed in verdiepen.

[ Bericht 6% gewijzigd door mmascha op 24-10-2009 21:30:55 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:45:14 #259
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74027076
quote:
Geen brutale vraag hoor!

Oeh!! Als er toch besteld gaat worden.... zou iemand dan voor mij een matte topcoat bij willen bestellen? (ik heb geen Paypal en wil dat ook niet... en ook geen CC, dus bestellen uit het buitenland is voor mij zo goed als onmogelijk...) Ik maak uiteraard meteen geld over en betaal natuurlijk ook het verzenden etc.
En als je zegt: ja, daaaaag, daar ga ik niet aan beginnen, dan snap ik dat ook!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:59:01 #260
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74027492
Zodra ik ga bestellen zal ik het hier wel even laten weten.
Maar: ik weet niet zeker of ik ga bestellen en ook niet wanneer.
En ik moet idd even bedenken hoe we dat het makkelijkst kunnen regelen.
Ook met verzenden: zal een flesje heel aankomen in een bubbeltjes-envelop?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74027502
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:01:29 #262
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74027547
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
En: send!
Wat staat er op je wensenlijstje?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:04:09 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74027632
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ahhh!! Super! Wat lief!
Kijk maar, dan hoor ik het wel!

En Mmmasha: ook dankjewel voor het aanbod!!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:22:16 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74028070
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleurtjes en nagels weer allemaal

Ik vind de kleur van Essence die ik nu op heb erg mooi, alleen zat ik gisteren dus in de auto en haalde ik mijn vinger over de lak van een van mijn nagels met als gevolg dat de complete lak er zo afschoof En dat terwijl ik 4 uur daarvoor gelakt had Vandaag alles bijgewerkt, alleen mis ik een bloempje op mijn nagel toen ik ging konadden.

Sjeen; heb je die al besteld? Betaal je dan niet $ 57 verzendkosten omdat je 12 lakjes hebt?
Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batches
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74028141
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batches
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollar
tot en met 9 flesjes is 18 dollar...
quote:
# Small Flat Rate Box ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Medium Flat Rate Box ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Large Flat Rate Box ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:28:05 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74028227
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]
Ah, ok... dan kijk ik toch gewoon of ik er twee bestelling van mag maken. Of iets eruit gooien...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74028712
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]
Oei zouden ze een duo pack als 1 item of als 2 flesjes rekenen?
pi_74028943
Ik vrees trouwens dat een flesje extra bestellen voor iemand er dan ook niet meer in zit. 58 dollar verzendkosten wordt me toch echt te gek.
pi_74029876
Een kleine waarschuwing... Flesjes van CG en O.P.I. passen in Nederland net NIET door de brievenbus. Het TNT tarief wordt dan voor 1 lullig flesje nagellak 6,75 euri! Voor dit soort lakjes is het dus niet interessant om 1 flesje te bestellen en mekaar door te sturen. Andere merken moeten wel kunnen (dacht ik maar pin me er niet op vast).

Flesjes die wel in een bubbeltjes envelop passen kun je daar zonder problemen in verzenden. Heb nog nooit meegemaakt dat ze onderweg kapot gingen.
OFFICIEEL KONAD DISTRIBUTEUR, TEVENS VERKOOP VAN VELE NAILART PRODUCTEN. ELKE WEEK LEUKE AANBIEDINGEN!
pi_74030059
Individueel in bubbeltjesfolie en dan in een bubbeltjesenveloppe.
Los in een bubbeltjesenveloppe heeft mij al wel eens kapotte flesjes opgeleverd omdat de flesjes tijdens het transport tegen elkaar knallen. Niet leuk als je zo'n enveloppe binnen krijgt als je je zo op je bestelling verheugd.
  zondag 25 oktober 2009 @ 08:42:44 #271
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74035763
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vrees trouwens dat een flesje extra bestellen voor iemand er dan ook niet meer in zit. 58 dollar verzendkosten wordt me toch echt te gek.
Oke... nou kijk maar even. Ik snap dat 58 dollar veel te veel is!!
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:33:19 #272
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74036206
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef veels het volgende:
Een kleine waarschuwing... Flesjes van CG en O.P.I. passen in Nederland net NIET door de brievenbus. Het TNT tarief wordt dan voor 1 lullig flesje nagellak 6,75 euri! Voor dit soort lakjes is het dus niet interessant om 1 flesje te bestellen en mekaar door te sturen. Andere merken moeten wel kunnen (dacht ik maar pin me er niet op vast).

Flesjes die wel in een bubbeltjes envelop passen kun je daar zonder problemen in verzenden. Heb nog nooit meegemaakt dat ze onderweg kapot gingen.
Hmm. Bedankt voor de tip. Flesje met bubbeltjes folie is wel wat dik voor een brievenbus idd.
Nou zeg. Dan is het echt niet de moeite om samen te bestellen. De verzendkosten per flesje naar Nederland is dan zelfs nog goedkoper dan de pakketpost binnen Nederland.
En voor mensen zonder creditcard zou je dan nog beter direct naar hun eigen adres kunnen laten sturen. Aparte bestellingen dus. Zonde zeg.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74036470
Vanmorgen even gefrobeld.
Had een nieuw lakje gekocht van Black Onyx...jeumig wat stinkt dat spul naar stopverf Maarja, wat wil je voor 99 cent
En dan nog nagelstickertjes van Essence erop, alleen daar begin ik me nu al aan te irriteren, want de randjes krullen op...Ondanks de topcoat die erop zit

pi_74036756
Als er veel mensen zijn die bij Transdesign willen bestellen kunnen we misschien net als bij Lush bijvoorbeeld een groeporder maken? Dan zit je op behoorlijk wat flesjes en zijn de verzendkosten waarschijnlijk ook wel te doen. Alleen is het inderdaad zo dat China Glaze en OPI niet door de brievenbus passen. Essie dacht ik wel..
pi_74037539
Ik wacht met smacht op een mail

@ MM, ik heb een 4 pack mini OPI en een 4 pack mini Essie....ik heb in totaal 8 items besteld dus heb ook geen idee of ze dit als één lakje tellen...anders zit ik ook op die hoge verzendkosten...!
pi_74038248
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wacht met smacht op een mail

@ MM, ik heb een 4 pack mini OPI en een 4 pack mini Essie....ik heb in totaal 8 items besteld dus heb ook geen idee of ze dit als één lakje tellen...anders zit ik ook op die hoge verzendkosten...!
Welke opi en essie heb je besteld?
pi_74038343
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
pi_74038436
@ MM,

OPI Tattoo halloween lakjes (3,75 ml )

Essie Cuddle with Color

[ Bericht 58% gewijzigd door Linnie20v op 25-10-2009 11:37:25 ]
pi_74038519
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef dieske87 het volgende:
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
Dat past wel hoor.
Als je een bevestigingsmail krijgt dan vermoed ik dat die pas op maandag komt. En als de post een beetje lief is heb je het dan dinsdag of anders woensdag in huis. Er vanuit gaand dat alles op voorraad is natuurlijk.
pi_74038585
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,

OPI Tattoo halloween lakjes (3,75 ml )

[ afbeelding ]

Essie Cuddle with Color

[ afbeelding ]
Oh ik heb chinchilly en angora cardi gewoon gelijk in het groot besteld.
Miniflesjes zijn wel lief maar er was geen minisetje met precies de kleuren die ik wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')