Netjes gedaan.quote:
Wat bij mij bij stroperige lak echt heel erg hielp was om te zorgen dat de lak 'op temperatuur' is. Zeker bij mij thuis (oud pand) waar het lekker koud kan zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii![]()
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekochtnamelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
Ik heb die You don't know Jacques Matte ook, en je moet zorgen dat je lekker snel doorlakt, alles moet er eigenlijk zo'n beetje in 1 keer goed op, want veel tijd om te corrigeren heb je niet. Ze zeggen dat je geen basecoat moet gebruiken omdat de lak er anders snel afslijt, nou, dat doet het toch wel. Ik heb de vorige keer geen basecoat gebruikt, en na 1 dag was de lak toch al aan het slijten, en daarbij trekt de kleurvan de lak ook nog aardig in je nagels, dus ik zou gewoon lekker een base coat gebruiken, ga ik ook doen de volgende keerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii![]()
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekochtnamelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
Brutale vraag:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef mmascha het volgende:
Dank voor deze info.
Mat moet dan ook echt mat zijn! Helemaal mee eens!
Linkje naar de vergelijking, voor het archief: http://www.alllacqueredup(...)ts-lets-compare.html
China Glaze Matte zit er niet bij trouwens.
(Ik ga alvast even op de website neuzen. Kijken mag)
Nee ik heb eindelijk de zeegroenblauwe kleur gevonden waar ik naar op zoek wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
Wil je ook een flesje Essie Matte About You? Of iets anders?
Ik twijfel of ik dit ga bestellen.
De verzendkosten zijn namelijk behoorlijk. Duurder dan het flesje zelf.
Flesje kost 5 dollar. Verzendkosten voor 1 flesje 5,62. Voor 2 flesjes 10,15.
Even kijken naar China Glaze of iets anders
Owja, dat was DIE site, niet meteen betalen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
Oeh!! Als er toch besteld gaat worden.... zou iemand dan voor mij een matte topcoat bij willen bestellen? (ik heb geen Paypal en wil dat ook niet... en ook geen CC, dus bestellen uit het buitenland is voor mij zo goed als onmogelijk...) Ik maak uiteraard meteen geld over en betaal natuurlijk ook het verzenden etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
En: send!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
Ahhh!! Super! Wat lief!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batchesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleurtjes en nagels weer allemaal
Ik vind de kleur van Essence die ik nu op heb erg mooi, alleen zat ik gisteren dus in de auto en haalde ik mijn vinger over de lak van een van mijn nagels met als gevolg dat de complete lak er zo afschoofEn dat terwijl ik 4 uur daarvoor gelakt had
Vandaag alles bijgewerkt, alleen mis ik een bloempje op mijn nagel toen ik ging konadden.
Sjeen; heb je die al besteld?Betaal je dan niet $ 57 verzendkosten omdat je 12 lakjes hebt?
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batches
quote:# Small Flat Rate Box ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Medium Flat Rate Box ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Large Flat Rate Box ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
Ah, ok... dan kijk ik toch gewoon of ik er twee bestelling van mag maken. Of iets eruit gooien...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollar
tot en met 9 flesjes is 18 dollar...
[..]
Oei zouden ze een duo pack als 1 item of als 2 flesjes rekenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollar
tot en met 9 flesjes is 18 dollar...
[..]
Oke... nou kijk maar even. Ik snap dat 58 dollar veel te veel is!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vrees trouwens dat een flesje extra bestellen voor iemand er dan ook niet meer in zit. 58 dollar verzendkosten wordt me toch echt te gek.
Hmm. Bedankt voor de tip. Flesje met bubbeltjes folie is wel wat dik voor een brievenbus idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef veels het volgende:
Een kleine waarschuwing... Flesjes van CG en O.P.I. passen in Nederland net NIET door de brievenbus. Het TNT tarief wordt dan voor 1 lullig flesje nagellak 6,75 euri! Voor dit soort lakjes is het dus niet interessant om 1 flesje te bestellen en mekaar door te sturen. Andere merken moeten wel kunnen (dacht ik maar pin me er niet op vast).
Flesjes die wel in een bubbeltjes envelop passen kun je daar zonder problemen in verzenden. Heb nog nooit meegemaakt dat ze onderweg kapot gingen.
Welke opi en essie heb je besteld?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wacht met smacht op een mail![]()
@ MM, ik heb een 4 pack mini OPI en een 4 pack mini Essie....ik heb in totaal 8 items besteld dus heb ook geen idee of ze dit als één lakje tellen...anders zit ik ook op die hoge verzendkosten...!
Dat past wel hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef dieske87 het volgende:
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
Oh ik heb chinchilly en angora cardi gewoon gelijk in het groot besteld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
OPI Tattoo halloween lakjes (3,75 ml)
[ afbeelding ]
Essie Cuddle with Color
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |