ja 40 groovy is het die was hier geloof ik 50% kortingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef mmascha het volgende:
Mooi gedaan babyfeet!
Dat basiskleurtje heb ik ook. Blijft een mooie kleur.
Gewoon ordinaire acryl verf kopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Iemand ervaring met nagelverf? wil dat misschien kopen maar wil eerst zeker weten of het iets is, en hebben ze zoiets gewoon in een hobbywinkel?
Ooh, dat heeft mijn moeder nog wel liggen ergens op zolder! Keertje uitproberen, dank je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire acryl verf kopen.
Ik hou me aanbevolen om aan te schuiven bij de Noord-Holland nagelclanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik kom niet naar Brabo-land, zeker niet met alle spullen die ik heb...![]()
Blijf lekker thuis en mensen mogen zelf weten waar ze de meet willen hebben.
Ik meet toch wel met MiMu en diegene die willen aanschuiven zijn van harte welkom, en ik kan me heel goed voorstellen dat Noord Holland voor sommige te ver is.![]()
is ht toch gelukt om te bestellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Tegan het volgende:
Even over dat nog niet betalen bij transdesign.com. Ik kan op de Paypal-site alleen kiezen voor Nu betalen of Annuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |