abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:51:13 #51
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73924889
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Agapimou het volgende:
Same here lindytje, heel voorzichting en langzaam lukt het nog wel.. Anders zijn wattenstaafjes met remover altijd handig ;-)
Ja... dat is zo!
Maar bij van die nail-art dingen wordt dat altijd lastiger. Achja, dan maar wat minder strak!
Don't come closer, I might hurt you
pi_73924922
Ik houd niet zo van meets, ik pas. Maar de leuke foto's ervan wil ik natuurlijk wel zien .
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:53:47 #53
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73924980
Eerst je 'slechte' hand doen dan is het minder erg dan wanneer je net een perfecte hand hebt gedaan en dan afsluit met een lelijke. (ja klinkt kinderachtig maar t werkt wel )
Knoei
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:55:51 #54
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73925055
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Hmmmeen dorpje he? Dus dan is het niet Uden want Udenaren noemen Uden geen 'dorpje' Let's see, dan heb je nog Eerde, Schijndel, Mariaheide, Erp, Evt. Beek en Donk....Rooij... word ik al warm? [sub] je hoeft het niet te zeggen hoor

Oh, de andere kant vergeten Heeswijk Dinther, Vorstenbosch en verder...
Die laatste inderdaad.. was al bang dat je hem zou vergeten
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:58:13 #55
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73925155
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
nouja, oblivion was eerst heur, zij bood haar huis enzo al aan. dat vind ik heel lief enzo

wil me namelijk nergens tussenwurmen, enkel een vrijblijvende optie aanbieden.
Dat snapt Obli toch ook wel?
Ik vind het voor mezelf te ver rijden. Ik kom amper van het zandpad af schoot laatst al in een megastuip toen mijn baas me oplegde dat ik 'even' een aanbesting in Loosdrecht moest indienen ik wou niet zeggen dat ik niet graag lange afstanden reed dus heb het met klamme handjes toch maar gedaan. maar het is mijn hobby niet! Alleen voor mijn kids rijd ik zonder mokken naar Friesland

Dus als er meer dames uit Brabant liever niet te ver van het zandpad afwijken, of gewoon uit principes niet boven de riolen willen komen dan mag een mini brabo meetje wel bij mij thuis
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73926572
En niet-brabo's, Puckzzz?

Vriendlief heeft vanavond mijn groene nagels finaal afgebrand Of ik het niet bij 'blanco' lak kon houden?

Hier outta bounds, twee laagjes plus topcoat

Hier met konad. Ik weet niet of het zichtbaar is, maar mijn stempellak is dus helemaal geel . Zou het aan de lak liggen?

De website met de krijtboardlak heeft mijn order geannuleerd omdat ze niet naar Nederland kunnen shippen en verder kan ik geen websites vinden (of eBay) waarop ze de lak verkopen
pi_73926892
TheeVeePee.

*duikt tekstboek weer in* (Tentamens. Op onmogelijke tijden, dus geen tijd meer gehad voor vers kleurtje. Gelukkig blijft m'n Sea?! I told you heel braaf zitten. )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:53:01 #58
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73927315
zo wat gaan jullie snel zeg
heb vandaag maar weer 6 potjes bij gekocht essensce had er een aantal voor de helft van de prijs

heb even een foto gemaakt van mijn naakte nagels

en eentje die ik net gelakt heb maar ik ben inspiratie loos

wie weet komt het dadelijk nog.
heb helaas nog geen conad stempels.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:00:19 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73927588
Wat heb jij een mooie nagels Babyfeet!!

Puckzzz: wat lief van jou

En: die nagellak die ik vorige week had gekocht van ; professional cosmetics' is echt BRILJANT!! Smeert lekker, droogt als een gek, en zelfs lichtblauw is dekkend in 2 lagen
(en ik zat net een beetje te googlen naar meer van die lak, blijkt dat ik echt een koopje had! Ze kosten rond de 8 euro per potje, die van mij was 2 euro )
Don't come closer, I might hurt you
pi_73927611
Nee, ik kom niet naar Brabo-land, zeker niet met alle spullen die ik heb...
Blijf lekker thuis en mensen mogen zelf weten waar ze de meet willen hebben.
Ik meet toch wel met MiMu en diegene die willen aanschuiven zijn van harte welkom, en ik kan me heel goed voorstellen dat Noord Holland voor sommige te ver is.
Die kunnen dan toch bij Puckzzz aanschuiven?
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
En niet-brabo's, Puckzzz?

Vriendlief heeft vanavond mijn groene nagels finaal afgebrand Of ik het niet bij 'blanco' lak kon houden?

[ afbeelding ]

Hier outta bounds, twee laagjes plus topcoat

[ afbeelding ]

Hier met konad. Ik weet niet of het zichtbaar is, maar mijn stempellak is dus helemaal geel . Zou het aan de lak liggen?

De website met de krijtboardlak heeft mijn order geannuleerd omdat ze niet naar Nederland kunnen shippen en verder kan ik geen websites vinden (of eBay) waarop ze de lak verkopen
Ik vind het schattig! Laat je vriendjelief maar mooi kletsen!
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef babyfeet het volgende:
zo wat gaan jullie snel zeg
heb vandaag maar weer 6 potjes bij gekocht essensce had er een aantal voor de helft van de prijs

heb even een foto gemaakt van mijn naakte nagels
[ afbeelding ]

en eentje die ik net gelakt heb maar ik ben inspiratie loos
[ afbeelding ]

wie weet komt het dadelijk nog.
heb helaas nog geen conad stempels.
Leuke kleur!
Welke plates heb je? Kiezen wij wel voor je..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73927944
Noord-Holland is gewoon de tofste provincie (*Woont zo goed als in het midden van NH*)

En het is best te doen om een nieuw kleurtje erop te doen en tijdens het drogen m'n tekst door te nemen, toch?

@ Daph en Babyfeet: mooie kleurtjes!!

*Gooit groen in mentaal winkelwagentje*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:10:25 #62
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73927966
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar iets wat super glittert.. ik heb wel een aantal glitterlakjes (ben nogal van de bling bling) maar die lijken wel doffer te worden na een tijdje.. nou heb ik er eentje gezien van een merk (via youtube) maar ik weet niet of die ook in Nederland te verkrijgen is.. misschien kan iemand me helpen?

Wel wat ordinair:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/u/74/HjiVihCIE-I (op 2:15 doet ze hem erover) volgens mij heet het sinful colors ?

Of als iemand een andere tip heeft voor glitternagellak graag zit er ook aan te denken een potje glitter in topcoat te gooien maar weet niet of dat slim is?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:12:45 #63
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73928065
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:00 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb jij een mooie nagels Babyfeet!!

Puckzzz: wat lief van jou

En: die nagellak die ik vorige week had gekocht van ; professional cosmetics' is echt BRILJANT!! Smeert lekker, droogt als een gek, en zelfs lichtblauw is dekkend in 2 lagen
(en ik zat net een beetje te googlen naar meer van die lak, blijkt dat ik echt een koopje had! Ze kosten rond de 8 euro per potje, die van mij was 2 euro )
bedankt en ik ben pas sins juli gestopt met nagels bijten
en eigenlijk nog niet echt gevijlt ofzo.
alleen de hapertjes.
Ik moet nog even geduld hebben voor de conad stempels moet eerst ff mijn brommercertivicaat halen.
ben het fietsen een beetje zat ben dan al wel 29 maar volgend jaar is het zo heul er duur en alles veranderd.
en daarna als ik die gehaald heb wil mijn schoonmoeder mijn een cursus nailart cadeau doen
en ik geloof ook nog als ik 30 word een cursus gel of acryl nagels heb er nu al zin in
pi_73928234
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar iets wat super glittert.. ik heb wel een aantal glitterlakjes (ben nogal van de bling bling) maar die lijken wel doffer te worden na een tijdje.. nou heb ik er eentje gezien van een merk (via youtube) maar ik weet niet of die ook in Nederland te verkrijgen is.. misschien kan iemand me helpen?

Wel wat ordinair:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/u/74/HjiVihCIE-I (op 2:15 doet ze hem erover) volgens mij heet het sinful colors ?

Of als iemand een andere tip heeft voor glitternagellak graag zit er ook aan te denken een potje glitter in topcoat te gooien maar weet niet of dat slim is?
Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...
Ander filmpje wellicht?
pi_73928484
Obli en IJsdraakje thanks, het blijft er ook gewoon opzitten hoor, iig tot en met morgen !

PartyHardy op internet lees ik vanalles over OPI Princesses rule! Maar volgens mij is dat geen blanke lak met glitters maar een lichtroze lak met glitters. Als het allemaal nooit genoeg kan glitteren adviseer ik je om naar www.scrangie.com te gaan en linksboven in het zoekbalkje "glitter" in te typen. Scrangie looooooves glitter! Meestal vind ik het net iets té voor mezelf, maar misschien heeft ze wat leuks 'geswatched'

Net ontdekt dat je hele setjes china glaze kan bestellen op Transdesign voor $ 15! Dan heb je zes (!!!) flesjes !!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:25:25 #66
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73928507
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...
Ander filmpje wellicht?
ooh wat raar, bij mij klopt het toch echt

Deze misschien anders?
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:

En het is best te doen om een nieuw kleurtje erop te doen en tijdens het drogen m'n tekst door te nemen, toch?

Ik heb hetzelfde, moet eigenlijk tentamens leren maar heb nogal last van studieontwijkendgedrag dit topic helpt daar goed bij
pi_73928698
Ik kreeg een ander filmpje, maakt niet uit, heb het nu gezien.
En echt het is uitproberen, uitproberen en uitproberen.
Lak kan er erg bling uitzien en als je het dan opdoet, denk je, waar is de bling gebleven...
pi_73928820
Kennen jullie deze al?
http://www.abnails.com/index1.html

Verkopen ze china glaze..

En ook glitter lak, party hardy..
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:38:02 #69
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73928961

en een close upje
pi_73929027
Heel leuk babyfeet!

Ik las het verkeerd, dacht al dat je konad had, sorry...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:42:38 #71
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73929153
geef niet ik dacht eigenlijk dat je het zei om me te pesten
op een goede manier he moest er echt om lachen
pi_73929247
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef babyfeet het volgende:
geef niet ik dacht eigenlijk dat je het zei om me te pesten
op een goede manier he moest er echt om lachen
Oh nee! Zou dat niet doen.

Trouwens op deze website kan je goedkoop setje krijgen, geen echte konad dus: http://www.abnails.com/index1.html

Bij Nieuw klikken en dan blz 2 onderaan.
pi_73929259
Leuk, babyfeet!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:48:05 #74
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73929403
Mooi gedaan babyfeet!
Dat basiskleurtje heb ik ook. Blijft een mooie kleur.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:49:56 #75
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73929480
bedankt voor de link.!
maar ik had volgens mij hier ook gelezen dat essence binnen kort met zo'n setje komt?
1 november ofzo ? op de site zien die er ook heel leuk uit.
daar kan ik ook op wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')