Ja... dat is zo!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Agapimou het volgende:
Same here lindytje, heel voorzichting en langzaam lukt het nog wel.. Anders zijn wattenstaafjes met remover altijd handig ;-)
Die laatste inderdaad.. was al bang dat je hem zou vergetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmmeen dorpje he? Dus dan is het niet Uden want Udenaren noemen Uden geen 'dorpje'Let's see, dan heb je nog Eerde, Schijndel, Mariaheide, Erp, Evt. Beek en Donk....Rooij... word ik al warm? [sub] je hoeft het niet te zeggen hoor
Oh, de andere kant vergetenHeeswijk Dinther, Vorstenbosch en verder...
Dat snapt Obli toch ook wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
nouja, oblivion was eerst heur, zij bood haar huis enzo al aan. dat vind ik heel lief enzo![]()
wil me namelijk nergens tussenwurmen, enkel een vrijblijvende optie aanbieden.
Ik vind het schattig! Laat je vriendjelief maar mooi kletsen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
En niet-brabo's, Puckzzz?![]()
Vriendlief heeft vanavond mijn groene nagels finaal afgebrandOf ik het niet bij 'blanco' lak kon houden?
[ afbeelding ]
Hier outta bounds, twee laagjes plus topcoat
[ afbeelding ]
Hier met konad. Ik weet niet of het zichtbaar is, maar mijn stempellak is dus helemaal geel. Zou het aan de lak liggen?
De website met de krijtboardlak heeft mijn order geannuleerd omdat ze niet naar Nederland kunnen shippenen verder kan ik geen websites vinden (of eBay) waarop ze de lak verkopen
Leuke kleur!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef babyfeet het volgende:
zo wat gaan jullie snel zeg![]()
heb vandaag maar weer 6 potjes bij gekocht essensce had er een aantal voor de helft van de prijs![]()
heb even een foto gemaakt van mijn naakte nagels
[ afbeelding ]
en eentje die ik net gelakt heb maar ik ben inspiratie loos![]()
[ afbeelding ]
wie weet komt het dadelijk nog.
heb helaas nog geen conad stempels.
bedankt en ik ben pas sins juli gestopt met nagels bijtenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:00 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb jij een mooie nagels Babyfeet!!
Puckzzz: wat lief van jou![]()
En: die nagellak die ik vorige week had gekocht van ; professional cosmetics' is echt BRILJANT!! Smeert lekker, droogt als een gek, en zelfs lichtblauw is dekkend in 2 lagen![]()
(en ik zat net een beetje te googlen naar meer van die lak, blijkt dat ik echt een koopje had! Ze kosten rond de 8 euro per potje, die van mij was 2 euro)
Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar iets wat super glittert.. ik heb wel een aantal glitterlakjes (ben nogal van de bling bling) maar die lijken wel doffer te worden na een tijdje.. nou heb ik er eentje gezien van een merk (via youtube) maar ik weet niet of die ook in Nederland te verkrijgen is.. misschien kan iemand me helpen?
Wel wat ordinair:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/u/74/HjiVihCIE-I (op 2:15 doet ze hem erover) volgens mij heet het sinful colors ?
Of als iemand een andere tip heeft voor glitternagellak graagzit er ook aan te denken een potje glitter in topcoat te gooien maar weet niet of dat slim is?
ooh wat raar, bij mij klopt het toch echtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...
Ander filmpje wellicht?
Ik heb hetzelfde, moet eigenlijk tentamens leren maar heb nogal last van studieontwijkendgedragquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is best te doen om een nieuw kleurtje erop te doen en tijdens het drogen m'n tekst door te nemen, toch?
Oh nee! Zou dat niet doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef babyfeet het volgende:
geef niet ik dacht eigenlijk dat je het zei om me te pesten![]()
![]()
op een goede manier hemoest er echt om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |