quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok ik weet het goed gemaakt,
Ik zet hier een foto neer maar dan post iedereen een foto van jezelf.
Dat zijn de voorwaardes.
Het is ook zo erg om jezelf gephotoshopt te zien. Want je moet jezelf vooral serieus nemen en niet om jezelf kunnen lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jullie mij dan gaan zitten photoshoppen en daar heb ik geen zin in. Ik ben echt niet bang om mezelf te laten zien hoor maar wel voor een aantal sherlock hier die mij dan belachelijk gaan zitten maken.
Pas maar op, ik ken Chuck Norris.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wil diegene wel zien.tvpje voor mij
HAHA. WAT GRAPPIG.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik begin wel. Dit ben ik, rechts.
[ afbeelding ]
HAHA. WAT GRAPPIG.
Je geeft je nederlaag toch nooit toe, zwakkeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Subtiel hoe Skylark het topic verlaat wanneer hij een discussie met mij verliest, waarna hij terugkomt als het onderwerp niet langer aan bod is.
Waarom moet ik oppassen ik zie die jongen bijna dagelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ken Chuck Norris.
De ene post de OP wel en de ander niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We hebben dus tegenwoordig geen OP meer?
Er waren tijden dat je een waarschuwing kreeg als dat ding er niet in stond
+s.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom moet ik oppassen ik zie die jongen bijna dagelijk.
Niet als er geen sprake is van een nederlaag. Je had immers ongelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je geeft je nederlaag toch nooit toe, zwakkeling.
Dat kan vriendelijker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
Wijzig tt!!!!!!!!!!!
Wut?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Modus het volgende:
Zeg. Help mij eens aan dat plaatje van die slappe piemel met tuutje waar een gezichtje van was gemaakt. Stond vast in KLB, een paar dagen terug.
Ik had gelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet als er geen sprake is van een nederlaag. Je had immers ongelijk.
Duidelijke taal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De ene post de OP wel en de ander niet.
Theekan.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ok ok, ik ga een postwaardige foto zoeken, gun me de tijd.
P.s voor de mensen die hem afzeiken geldt de volgende regel.
Je bent nog minder dan Emimich.
Nice!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ok ok, ik ga een postwaardige foto zoeken, gun me de tijd.
P.s voor de mensen die hem afzeiken geldt de volgende regel.
Je bent nog minder dan Emimich.
* Mompel de mompel.quote:
Je leidt me af.quote:
Scooter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je er geen van jou en je scooter?
Moet ik ook nog een hamer en werkmans schoentjes aan hebben om zeker te weten dat het wel echt php betreft:Pquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Post nou maar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een hamer en werkmans schoentjes aan hebben om zeker te weten dat het wel echt php betreft:P
Hé jij, geef je ongelijk eens toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een hamer en werkmans schoentjes aan hebben om zeker te weten dat het wel echt php betreft:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |