Maxxjes had ik wel, maar een aussie mocht ik niet van mijn moeder, want die vond dat ordinair.quote:Ik zou nu nog steeds niet weten waar ik in hemelsnaam het geld vandaan had moeten halen voor aussies en maxies...
Heb je ooit een een JW green label gedronken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo!? Heb je hem als een bekeken?!?!
[..]
BraafIk ben zoals de Queen in de serie KINGS. Dus pas op!
[..]
Nee toen zat ik nog in de fashion-faux-pas kast
Ik ging toen ik op de milledare zat naar de Carte Blanche in Weert, de Time-Out in gemert en eens naar de peppermill in heerlenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik weet het.
maar ik heb daar leuke dingen meegemaakt. vooral eigenlijk in axis nog. axis. om half 9 al naar die kroeg gaan zodat je om 9 uur gratis naar binnen kon lopen.
Goh, had ik van jou niet verwacht.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vroeger een folderwijk gelopen. Verdiende ik zo'n 20 gulden mee. Als ik dan ook nog een joint er bij zou opsteken, zou ik 15 gulden in de week kunnen sparen. Aussie kostte zo'n 250 gulden, maxxies 300 gulden.... Dat was dan best lang sparen naar mijn mening.
Nee, dat echt nooit.. Bij mij in de buurt woonde echt een ontzettend mooie meid, maar die zat helemaal onder dat "soort" tatoeages en had ook haar haar half afgeschoren. Echt zonde. Volgens mij ziet ze er nog steeds zo uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
En mijn haar wegscheren zou ik al helemaal nooit doen
Ieder zijn dingquote:
deden jullie vroeger ook weleens tienen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Ik had trouwens wel een aussie en maxjes. Maar daar voetbalde ik in en opDe broek was al snel groen op de knieen en de schoenen gingen wonder boven woder wel lang mee maar zagen er niet uit
Na een maand of 2 was die lip voorop los enzo
Die op Stratum?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef Feitosa het volgende:
Ik ging vaak naar de Sands om gabbers uit te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |