Ik loop alleen maar op hartslag. De eerste twee weken is het frustrerend omdat dat ding dan iedere keer tekeer gaat. Na die periode heb je daar veel minder last van omdat je hart beter getraind raakt. Mits je je aan de zone's houdt, anders heeft het geen zin en kun je net zo goed zonder lopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef jack4ya het volgende:
Zo!
Precies terug van loopje 3.
Van die laatste 3r-3w maar een 6r-3w gemaakt. Ging heel lekker.
Al dacht de hartslagmeter (voor het eerst mee) daar héél anders over. Volgens dat ding ga ik dood ofzo.
Wat moet ik daar nu mee? Aan de kant schuiven, of gewoon mee blijven nemen als registratie en er dan gewoon niet op letten?
Ze zijn ook wel gratis op het internet te vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Aster123 het volgende:
Ik heb besloten om te beginnen met het Start to run-programma met de podcasts en Evy.
Nu wilde ik het net bestellen via internet, maar ik heb geen idee hoe ik online moet betalen, aangezien zij in België zitten, en ik een Nederlandse bank heb. Geen van de mogelijkheden leek mij kunnen... Hoe hebben jullie dat gedaan?
Gelukkig was de eerste les gratis te downloaden en kan ik straks toch vast beginnen...
ZUSquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Duizendpootje het volgende:
tvp omdat ik ook weer met Evy aan de slag wil!
Natuurlijk staat er verder niks "below"quote:blablabla 40 C wasmiddel blablabla, centrifugeren blabla If you are a man and you do not understand the way of washing mentioned above, let your wife or mother do it or you can follow the instructions below.....
ik ben er ook bij, vorig jaar ook meegedaan en kan het zeker aan iedereen aanradenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef Skv het volgende:
Om weer een nieuw doel te hebben, heb ik me ingeschreven voor de Runner's World Zandvoort Circuit Run op 28 maart 2010. Groep 12 kilometer recreanten.
Tijdsvak 1 uur 15 minuten. Nu trainen!
http://www.rwcircuitrun.nl/
Les 19 stopte er na 7 min mee. (1,1 km gelopen en hoppa, telefoon loopt vast DANKZIJ evy) Dus heb ik les 20 daarna maar gelopen. Dat is 8, 1, 8, 2, 8, 1, 8, en dat viel me toch tegen. Wel vlgehouden. 6.4 km gelopen. Ben benieuwd of les 21 ook weer iets raars heeft, 17 en 19 deden het al niet bij mij.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik ga zometeen les 19 lopen, nog geen idee welke kant ik op ga. Ga denk ik maar een weg pakken met zo min mogelijk heuvels. Ik ben echt bang dat ik die langere loopstukken niet vol ga houden. We'll see.
Goed werk! behalve die vastlopers natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Les 19 stopte er na 7 min mee. (1,1 km gelopen en hoppa, telefoon loopt vast DANKZIJ evy) Dus heb ik les 20 daarna maar gelopen. Dat is 8, 1, 8, 2, 8, 1, 8, en dat viel me toch tegen. Wel vlgehouden. 6.4 km gelopen. Ben benieuwd of les 21 ook weer iets raars heeft, 17 en 19 deden het al niet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |