abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74465743
Morgen voor de eerste keer 30 minuten aan één stuk in de planning!
2 keer 15 minuten met 1 minuut ertussen ging redelijk goed, al is die ene minuut wel aan de krappe kant om me te laten herstellen. Kijken of het beter gaat als ik gewoon doorloop
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74465978
Om weer een nieuw doel te hebben, heb ik me ingeschreven voor de Runner's World Zandvoort Circuit Run op 28 maart 2010. Groep 12 kilometer recreanten.
Tijdsvak 1 uur 15 minuten. Nu trainen!

http://www.rwcircuitrun.nl/
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74467094
De dinsdag voordat ik met Caspervc ben wezen lopen had ik wat last van mijn enkels. Maar dat trok na 1 dag gelukkig weg. Nou ben ik een week later (woensdag) weer wezen lopen en daarna voelde het echt niet goed. Vooral de dag erna op donderdagochtend deed gewoon lopen al pijn. Zo rond mijn achillespees. Ik heb mijn groepsles fitness gister maar afgezegd en ben in plaats daarvan cardio gaan doen.

Maar ik maak me nu toch wel zorgen. Zo ineens vanuit het niets gaat het een paar keer niet goed met last. En dat terwijl ik het wel veel aandacht geef om het te voorkomen, zoals rustig opbouwen, warming up, goed rust nemen, etc.

Iemand nog feedback?
pi_74467660
Ik heb een tijdje gelopen op (bijna) afgetrapte schoenen en had daarna ook vaak last van mijn achillespees. Nieuwe schoenen genomen en sinds die tijd geen last meer gehad.
Misschien geven je schoenen neit genoeg steun?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:57:10 #205
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_74474180
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 18:23 schreef jack4ya het volgende:
Zo!
Precies terug van loopje 3.
Van die laatste 3r-3w maar een 6r-3w gemaakt. Ging heel lekker.

Al dacht de hartslagmeter (voor het eerst mee) daar héél anders over. Volgens dat ding ga ik dood ofzo.
Wat moet ik daar nu mee? Aan de kant schuiven, of gewoon mee blijven nemen als registratie en er dan gewoon niet op letten?
Ik loop alleen maar op hartslag. De eerste twee weken is het frustrerend omdat dat ding dan iedere keer tekeer gaat. Na die periode heb je daar veel minder last van omdat je hart beter getraind raakt. Mits je je aan de zone's houdt, anders heeft het geen zin en kun je net zo goed zonder lopen.

Ik ben van mening dat je hartslag aangeeft hoe je lichamelijk in elkaar zit. Hoe beter je hart getraind is des te hoger kan de intensiteit zijn van je training. Sterker hart, betekent ook sterkere spieren, dus minder moeite heb je om een bepaalde afstand in een bepaald tempo af te leggen. Bijvoorbeeld een hogere dan normale hartslag in rust betekent dat je nog niet genoeg hersteld bent of dat je ziek aan het worden bent.

Maar er zullen ook mensen zijn die er niks mee hebben, iedereen z'n ding. Mij helpt het, maar dan moet je wel naar dat ding luisteren en er op letten.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_74477238
Hmm.. dus.
Ik denk dat ik 'm maar mee blijf nemen en dan kijk of ik uberhaupt veranderingen zie. Het is nog te vroeg misschien om er betrouwbare waardes uit te krijgen.
Er zitten nu enorm dips en spikes in, maar als ik de lijn middel (voortgezette trend oid) dan zie ik wel dat het te hoog is.

Overigens kan de meter misschien niet helemaal goed zitten, of ik doe iets fout oid, want ik had net in rust ineens 200-210bpm.... nou neee. Eerder 60-70bpm in realiteit.
pi_74477507
Net 30 minuten aan één stuk gelopen, volgens afstandmeten.nl ongeveer 4,75km.
Mooi op schema voor de 5k Olympisch Stadionloop over een maandje
pi_74479303
Yay for you!
pi_74488006
Ik heb besloten om te beginnen met het Start to run-programma met de podcasts en Evy.
Nu wilde ik het net bestellen via internet, maar ik heb geen idee hoe ik online moet betalen, aangezien zij in België zitten, en ik een Nederlandse bank heb. Geen van de mogelijkheden leek mij kunnen... Hoe hebben jullie dat gedaan?

Gelukkig was de eerste les gratis te downloaden en kan ik straks toch vast beginnen...
pi_74488051
tvp omdat ik ook weer met Evy aan de slag wil!
pi_74491198
Hey, even een vraagje.

Heb Evy al eens uitgelopen (beide lessen) en heb 't wat laten verzaken. Wel blijven sporten, maar hardlopen is er wat bij ingekakt

Nu vroeg ik mij af of hier iemand was die toevallig in Nijmegen Dukenburg een (start to run) hardloopgroepje kent
Ja doei.
pi_74491380
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Aster123 het volgende:
Ik heb besloten om te beginnen met het Start to run-programma met de podcasts en Evy.
Nu wilde ik het net bestellen via internet, maar ik heb geen idee hoe ik online moet betalen, aangezien zij in België zitten, en ik een Nederlandse bank heb. Geen van de mogelijkheden leek mij kunnen... Hoe hebben jullie dat gedaan?

Gelukkig was de eerste les gratis te downloaden en kan ik straks toch vast beginnen...
Ze zijn ook wel gratis op het internet te vinden.
Iemand hier kan je vast wel een PB sturen met de juiste link. Of zoek anders even op Pirate Bay.
pi_74491405
ik heb haar al gepm-ed
Ja doei.
pi_74501174
Zo ik heb net ff les 3 van 5-10 km gelopen... ik was al helemaal kapot op de helft...heb mezelf helemaal leeg gelopen.
Echt vreemd hoe je door kleine wijzigingen in het schema echt gewoon een stuk minder goed (lees: lang) loopt. Dat maakt het dan ook een goede training denk. Maar eigenlijk zaten er geen verschillen in met wat ik normaal doe. Op de warming-up en het huppelen na dan.
  zondag 8 november 2009 @ 17:41:24 #215
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74512723
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Duizendpootje het volgende:
tvp omdat ik ook weer met Evy aan de slag wil!
ZUS

[ Bericht 0% gewijzigd door caspervc op 08-11-2009 20:55:19 ]
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74513851
Het was erg lekker weer vandaag. Prima weertje om Evy 27 te lopen. Dit is de laatste les voordat er 30 min aan een stuk gelopen wordt. Oftwel bijna mijn doel bereikt.

Ook heb ik een nieuwe route gelopen. een mooie 6km.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=325828
  zondag 8 november 2009 @ 20:52:28 #217
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74520027
Leuk rondje Dyna, Ik heb ook al zitten kijken om die kant op te rennen, alleen is het zoveel langs de grote wegen, Waterlinieweg, Koningsweg. Vooralsnog wil ik eerst een keer een rondje om de wijk Lunetten heen lopen, dus niet de snelweg onder / overdoor.
pi_74525036
Op de koningsweg kwam ik juist heel veel hardlopers tegen. Ik denk dat de meeste richting het bos gingen.
  maandag 9 november 2009 @ 14:35:10 #219
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74540855
Vandaag les 17 van Evy gelopen, was een lekkere les. Helemaal om Lunetten heen gelopen, was 5,5 km, en het ging best goed. Gemiddeld ongeveer 10 km/u gelopen, dus best netjes vind ik zelf. Stukken van 6/7 minuten gaan ook steeds beter, maar dat mag ook wel aangezien ik dichtbij de gevreesde 8/8/8/8 les zit
pi_74540891
Ik ga zometeen les 19 lopen, nog geen idee welke kant ik op ga. Ga denk ik maar een weg pakken met zo min mogelijk heuvels. Ik ben echt bang dat ik die langere loopstukken niet vol ga houden. We'll see.
pi_74541613
Heb van het weekend maar eens wat winterkleding aangeschaft voor het hardlopen. Is van een tsjechies merk dat ik niet kende, maar wat volgens de verkoper zich prima kan meten met Nike etc. tegen een schappelijkere prijs
Zit ik de wasinstructies te lezen, staat er het volgende:
quote:
  • blablabla 40 C

• wasmiddel blablabla,

• centrifugeren blabla

• If you are a man and you do not understand the way of washing mentioned above, let your wife or mother do it or you can follow the instructions below.....
  • Natuurlijk staat er verder niks "below"
      maandag 9 november 2009 @ 15:43:39 #222
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_74543298
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 20:33 schreef Skv het volgende:
    Om weer een nieuw doel te hebben, heb ik me ingeschreven voor de Runner's World Zandvoort Circuit Run op 28 maart 2010. Groep 12 kilometer recreanten.
    Tijdsvak 1 uur 15 minuten. Nu trainen!

http://www.rwcircuitrun.nl/
    ik ben er ook bij, vorig jaar ook meegedaan en kan het zeker aan iedereen aanraden

geweldige loop, over het circuit, dan bikkelen over het strand en dit evenement groeit als kool.
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    pi_74544462
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef SolnaStockholm het volgende:
    Ik ga zometeen les 19 lopen, nog geen idee welke kant ik op ga. Ga denk ik maar een weg pakken met zo min mogelijk heuvels. Ik ben echt bang dat ik die langere loopstukken niet vol ga houden. We'll see.
    Les 19 stopte er na 7 min mee. (1,1 km gelopen en hoppa, telefoon loopt vast DANKZIJ evy) Dus heb ik les 20 daarna maar gelopen. Dat is 8, 1, 8, 2, 8, 1, 8, en dat viel me toch tegen. Wel vlgehouden. 6.4 km gelopen. Ben benieuwd of les 21 ook weer iets raars heeft, 17 en 19 deden het al niet bij mij.
      maandag 9 november 2009 @ 16:30:10 #224
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74544962
    Wel netjes, mooie afstand zeg, 6.4 km.
    Had je voor 17 ook al problemen met de bestanden? Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de lessen tm 17). Die les 20 is trouwens inderdaad een pittige. Had ik ook al gezien. Kan je inens voor 32 minuten aan de ren....Netjes dat je hem gehaald hebt! Chapeau!
    pi_74545316
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef SolnaStockholm het volgende:

[..]

Les 19 stopte er na 7 min mee. (1,1 km gelopen en hoppa, telefoon loopt vast DANKZIJ evy) Dus heb ik les 20 daarna maar gelopen. Dat is 8, 1, 8, 2, 8, 1, 8, en dat viel me toch tegen. Wel vlgehouden. 6.4 km gelopen. Ben benieuwd of les 21 ook weer iets raars heeft, 17 en 19 deden het al niet bij mij.
    Goed werk! behalve die vastlopers natuurlijk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')