Heb vandaag idd niet erg veel gedronken. Denk dat ik morgen les 2 ga doen en zal dan vooraf wat meer drinken. Mijn hartslag heb ik nu nog eens gemeten en ligt nog rond 74, dus rond de 98 na het hardlopen zal voor mij wel redelijk normaal zijn. Hoop deze wel wat terug te brengen als ik straks wat meer conditie heb opgebouwd..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef caspervc het volgende:
Hoofdpijn kan eerder komen vanwege te weinig drinken door de dag heen dacht ik, probeer vlak van te voren niet te drinken, maar zeker het dagdeel voor je gaat lopen wel goed te drinken.
Ik probeer als ik 's avonds rond 17:00 ga lopen, van 13-16.00 goed te drinken, en daarna niet meer.
35 minuten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik ga over een aantal minuten les 15 lopen. Weet iemand hoe lang je moet lopen bij les 15?
Ik gebruik ook nokia sports tracker, maar gebruik geen hartslagmeter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Lanoitan het volgende:
Vanochtend heb ik les 2 gelopen, was goed te doen! Nu ben ik wel benieuwd geworden naar hoe mijn hartslag gedurende het lopen is. Ziet er wel erg leuk uit in zo'n grafiekje. Zelf maak ik gebruik van de Nokia Sports Tracker om afstand/tijd bij te houden. Heeft iemand enig idee waar een geschikte hartslagmeter te krijgen is die ik hieraan kan koppelen?
Mijn telefoon is de Nokia N85. De hartslagfunctie wordt door desoftware wel ondersteunt maar kan echt nergens een bijbehorende hartslagmeter vinden :
Dat heb ik ook wel even al je gedachten op nul. Meestal werkt het ontspannend na een dag vol hectiek.quote:Op zondag 1 november 2009 10:39 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie ook dat je veel lekkerder loopt nadat je al de hele dag actief bezig bent geweest dan als je bijvoorbeeld in het weekend in de ochtend gaat lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |