Waarschijnlijk wel. Je spieren en hart passen zich vrij snel aan, omdat die rijkelijk doorbloed zijn. Dit in tegenstelling tot banden en pezen waar heel weinig bloed doorheen stroomt en dus langer nodig hebben om sterker te worden. Conditioneel kun je vaak vrij snel een hoger niveau aan, maar je pezen en banden kunnen dat niet bijhouden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef dyna18 het volgende:
Iemand die hier advies over kan geven.
Afgelopen dinsdag had ik erg veel last van mijn enkels tijdens het hardlopen. Daar had ik een soort drukkend gevoel op van bovenaf. Het zat niet echt diep in de enkel. Dit had ik al vrij snel vanaf het begin van mijn training. Nu 2 dagen later heb ik hier nog steeds last van (net groepsles fitness gedaan). Zijn dat overbelaste pezen? of wat kan het anders zijn?
Wel een goed idee om een keer in een rustige omgeving te gaan lopen, normaal loop ik altijd door de stad..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:57 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik loop op van die binnenweggetjes tussen de weilanden en vind het al irritant als er af en toe een auto voorbij komt. Ik denk dat ik stapelgek zou worden als ik in de stad zou moeten lopen tussen al die smerige uitlaatgassen.
Respect voor degene die dat hier doen !
Hey dat is een goede tip, waar moet ik dan allemaal aan denken? Hardloopschoenen uiteraard maar vast ook dingen waar ik niet aan gedacht heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Koop goed materiaal. Dat is een stimulans omdat het zoveel kost én je hebt direct (als het goed is) een prima uitrusting waardoor je weinig kans hebt op blessures.
Wat mij betreft is een reflecterend hesje verplichte uitrusting en optioneel zo'n armband met LED lampjes. Bij loop-verenigingen is een reflecterend hesje ook verplicht. Maar hoe meer zichtbaar je bent hoe beter het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef caspervc het volgende:
Zorg ook dat je in de wintermaanden goed gekleed gaat (goede warmte vasthoudende, maar toch ademende kleding) en zichtbaarheid als je in het donker loopt! Denk bijvoorbeeld aan een armband met LED lampjes of een reflecterend hesje
ja, had dit topic nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef dyna18 het volgende:
* dyna18 zwaait naar beertenderrr
Je komt ook even kijken?
quote:
In de roosquote:
Goed bezig. Het was best wel prut weer vandaag. Dus netjes om toch te gaan trainen. Volgens mij loop jij een stuk harder dan mij (ik loop ongeveer 7,5 km/h) dus misschien is het voor mij juist wel zwaarderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:31 schreef caspervc het volgende: [..]
In totaal vandaag 4,1 km afgelegd dus de 5 km komt steeds dichterbij!
@Dyna, een keer samen lopen lijkt me leuk. al ben jij wel een stuk verder met Evy. Ik hoop dat ik het dan vol ga houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |